רועי שרון
רועי שרוןצילום: ערוץ 10

על אף גינוי האלימות החד משמעי מצד הנהגת היישוב יצהר, כתב תאגיד השידור לענייני צבא, רועי שרון, כתב היום (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו על האלימות כלפי כוחות הביטחון בפינוי גבעה הסמוכה ליישוב: "אם תשמעו שתושבי יצהר מגנים את האלימות תדעו שזה בולשיט".

את הדברים כתב לאחר שכוחות מג"ב הגיעו לפנות בוקר לגבעת ''שבח הארץ'' הסמוכה ליצהר והרסו שלושה מבני עץ. הם נתקלו באלימות מצד מספר נערי גבעות רעולי פנים שהשליכו לעברם אבנים.

בפעמים קודמות שהופנתה אלימות דומה מצד נערי גבעות כלפי כוחות הביטחון, גינתה הנהגת היישוב יצהר את האלימות הזו מכל וכל. הנהגת היישוב אף התנערה מנערי גבעת "קומי אורי" שממנה הופנתה אלימות רבה נגד שוטרי מג"ב וכתבה כי אותם נערים המסתובבים ביצהר "אינם רצויים כאן".

אולם, כנגד עמדת הנהגת היישוב, כמאה מתושבי יצהר פרסמו מכתב תמיכה בתושבי "קומי אורי" בו קראו להנהגת היישוב לפעול למענם.

בצירוף אותו מכתב של מיעוט מתושבי יצהר צייץ שרון בחשבון הטוויטר שלו: "אם במקרה תשמעו היום שתושבי יצהר מגנים את האלימות שנקטו הבוקר פעילי ימין נגד כוח מג״ב, תדעו שזה בולשיט".

גולשים רבים תהו על דבריו של שרון. כך למשל דוב מורל ששאל את שרון: "רועי, למה להתעלם מזה שהדעות ביצהר חלוקות (ותמיד היו) בנושא ובכוח להכליל את כולם?".

שרון השיב לו: "מודה על השאלה. במשך שנים בכל אירוע דומה הדגשתי בשידורים שרוב תושבי יצהר מתונים ומתנגדים לאלימות. המכתב הזה מספר סיפור אחר".