מכללת צמאה
מכללת צמאהיח"צ

תלמידי מכללת צמאה מספרים על שינויים משמעותיים בחייהם בעקבות הלימודים הכוללים שילוב של שיטת NLP, יחד עם כלים מתורת הנפש מתוך היהדות ע"י מיטב המרצים בתחום: הרב חגי לונדין, הרב דניאל כהן, הכי מיכי יוספי, הרב שמואל מינקוב ולנשים גם דיצה אור.

הרב ידידיה זיו, ראש אולפנת צביה בת ים, מספר כי הלימוד בצמאה, "יוצר שלווה נפשית עמוקה ומשמעותית". התלמידים רוכשים כלים משני חיים בקורס, הם מספרים שכלים אלו: "מאוד עזרו לי בתהליך הזוגי ובבניית הקשר שלנו", ובזכות הלימוד: "אתה יותר המנהל של החיים".

הרב יעקב דודי, ראש ישיבת צביה דימונה, מעיד על עצמו: "התהליך שאני עובר כאן מאפשר לי להיות הרבה יותר נוח ומשפיע למען ריבונו של עולם".

הלימודים מתקיימים במסלולים נפרדים לגברים ולנשים, ובסיום הקורס התלמידים מקבלים תעודה רשמית ובינלאומית עם חותם של הHNLP העולמית. תעודה המאפשרת להם להעניק מהידע והכלים שקיבלו גם לאחרים ולהעביר אנשים נוספים תהליך משנה חיים.

בטקס חלוקת תעודות נכח הרב שמואל אליהו ובירך את תלמידי המכללה: "אדם אמור להיות מוקד של השפעה וכל מה שאתם לומדים היום זה כדי להגיע למקום הזה".

המחזור הבא יפתח באמצע חודש אייר ואתם מוזמנים לתפוס את המקומות האחרונים בספסל הלימודים. לפרטים לחצו כאן

גם במסלול הנשים, נשים מספרות על שינוי בחיים: "נקודת הראיה שלי השתנתה, זה שינה אותי גם כאמא. אני חושבת שהפכתי לאמא אחרת". תלמידה נוספת אומרת: "הרבה דברים שלא הייתי בטוחה שאני אעשה- בזכות הNLP עשיתי, כי מקסימום, זה יצליח!"

התלמידות מספרות כי בחרו ללמוד בצמאה בגלל השילוב של החסידות ולימוד שיטת NLP עם המרצים הטובים ביותר, האווירה התורנית והתעודה היוקרתית. הקורס מוכר לגמולי השתלמות ולשנת שבתון.

המחזור הבא יפתח באמצע חודש אייר ואתם מוזמנים לתפוס את המקומות האחרונים בספסל הלימודים. לפרטים לחצו כאן (להכניס את הלינק של השארת פרטים)

פותחים את הלימודים
פותחים את הלימודיםצמאה