אבישג סמברג
אבישג סמברגצילום: רויטרס

לוחמת הטאקוונדו הישראלית אבישג סמברג השתחררה היום (רביעי) משירות בצה"ל. במהלך השירות היא הספיקה לזכות במדליית ארד באולימפיאדת טוקיו 2020 ובמדליית זהב באליפות אירופה 2020.

סמברג סיכמה את השירות הצבאי שלה בפוסט מרגש, וסיפרה על ההצלחה מבחינתה בשילוב בין האימונים שלה כספורטאית מקצועית לבין השירות הסדיר.

"לא מאמינה שהרגע הזה הגיע", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה. "אחרי שירות שהתחיל בטירונות במחנה 80 והמשיך לשירות סדיר כר"לשית בפיקוד העורף - היום אני מסיימת עוד פרק בחיים שלי".

לדבריה, "השירות שלי לא היה רגיל ובמיוחד לפני האולימפאידה לא היה לי הרבה זמן בבסיס, ואין ספק שהיה מאוד קשה לשלב בין האימונים לתפקיד שלי בצבא, אבל שמחה שהצלחתי לעשות את זה והאמת שנהנתי".

"חוויתי המון", הוסיפה. "נפגשתי עם הרמטכ"ל פעמיים, עשיתי מלא תורניות מטבח, שמירות, טסתי לארצות הברית דרך ארגון ה-FIDF במטרה לגייס כסף לחיילים, אחרי טוקיו עשיתי הרצאות לקצינים (והאמת שזה היה ממש נחמד) ובאמת עוד המון.

''היו מלא רגעים שהייתי צריכה לוותר על אימונים וקצת התבאסתי, אבל אני הכי שמחה בעולם שבסוף הצלחתי לשלב בין השניים. תודה על תקופה מדהימה".