יולי אדלשטיין: "את הטרור מנצחים רק ביד קשה"חזקי ברוך

שדולת ארץ ישראל בכנסת הגיעה הערב (רביעי) לביקור בלשכה הפרלמנטרית של יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בשכונת שמעון הצדיק.

בביקור השתתפו ראשי השדולה, חברי הכנסת יואב קיש ואורית סטרוק ולצידם חברי הכנסת מיקי זוהר, יולי אדלשטיין, גדי יברקן וקטי שטרית.

יו"ר השדולה ח"כ יואב קיש אמר: "חס וחלילה היינו יכולים להיות כאן באירוע של שבעה. ראינו את השריפה מעל מיטת התינוק. המשימה שלנו כשדולה היא לחזק את התושבים. בעבר השדולה נלחמה על שטחי C והיום אנחנו נלחמים על שכונה בתוך ירושלים".

ח"כ יואב קיש: היינו יכולים להיות כאן חס וחלילה בשבעהחזקי ברוך

ח"כ אורית סטרוק הצהירה כי "שדולת ארץ ישראל תוודא שיהודים יוכלו לחיות בירושלים בירת ישראל בבטחה ושמדינת ישראל לא תכנע לטרור".

"להתלקחות שנפתלי בנט חושש ממנה יש פתרון קל, פשוט, זול, יעיל וידוע לכל: להציב 2 שוטרים במקום בו אנחנו יושבים עכשיו. כל רגע שהפתרון הזה לא מיושם- זו כניעה לטרור".

אורית סטרוק בביקור שדולת ארץ ישראל בשמעון הצדיקחזקי ברוך

ח"כ יולי אדלשטיין הוסיף, "הגענו לחזק את טל ורעות יושבייב. אני רוצה לומר שההתיישבות כאן חשובה, אבל בעיני זה נייר לקמוס. אסור שהטרור ישתולל במקום כלשהו בארץ ישראל ואנחנו נעמוד חסרי אונים. לא יכול להיות שרכב חונה יוצת. זו מציאות שלא מקובלת בשום מקום וקל בחומר בירושלים בירת ישראל המאוחדת לנצח נצחים".

"אנחנו כאן כדי לומר בקול ברור: כל עוד שלא תהיה כאן שמירה משטרתית ראויה לשמה אנחנו נהווה את החומה שמפרידה בין הטרוריסטים הארורים לבין המשפחות שבאו לחיות כאן בצורה הכי לגיטימית לאחר שכל הבירורים נעשו בבתי המשפט. את הטרור מנצחים רק ביד קשה", דברי אדלשטיין.

ח"כ בן גביר: המאבק על שמעון הצדיק - של כל עם ישראלחזקי ברוך

יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר אמר, "התרגשתי מאוד מהגעת השדולה. זו הנבחרת של השמירה על ארץ ישראל. אחד האנשים שניסו כאן לתווך אמר לי שגורם מדיני בכיר, שכולנו יודעים מיהו, אמר שהוא לא ייכנע לבן גביר וייבש אותי עד שהמאבק ייגמר".

"כשאתם באים, האמירה שלכם היא שזו לא מאבק שלי או שלכם, אלא מאבק של כל עם ישראל על החיים כאן בארץ ישראל", הוסיף.

ח"כ קטי שטרית אמרה, "הגעתי הערב לשכונת שמעון הצדיק לכינוס שדולת ארץ ישראל בראשות חבריי חברי הכנסת יואב קיש ואורית סטרוק‬⁩ , בלשכתו של חברי ח"כ ⁦‪איתמר בן גביר‬⁩ כדי לחזק ולומר: היום זה שכונת שמעון הצדיק מחר זה יכול לקרות בפסגת זאב ורחביה. אנחנו לא פרובוקטיביים. אנחנו יהודים ויהודים תמיד יגנו וישמרו על יהודים".

ח"כ גדי יברקן בשכונת שמעון הצדיקחזקי ברוך

ח"כ גדי יברקן ציין, "אני באתי ברגל לארץ ישראל בשביל להתיישב עם שאר עם ישראל. זו בושה עבורנו שחברי כנסת צריכים להגיע בליווי שוטרים בארצם, במדינתם. אין פה שום עניין פוליטי, אין פה שמאל וימין. שנאת יהודים הייתה מאז ומעולם, ויתור על הדבר הזה זה ויתור על החלום הציוני".

"אנשים חושבים שאיתמר בן גביר הוא קיצוני, מה שאיתמר בן גביר מדבר בנושאיים לאומים זה דעתם של רובם, בוודאי שלי. הגעתי הנה לחזק את בן גביר, ולצערי אני מגיע עם בושה גדולה מאוד כיהודי. ‏בבירת העם היהודי אנחנו צריכים ‏את אישורו מנסור עבאס? מי שחושש להשים אבטחה פה, אני בספק אם הוא ילחם על ריבונותה של מדינת ישראל", אמר.