מאיר אינדור מארגון נפגעי הטרור "אלמגור" הגיע לכנסת כדי לגייס חברי כנסת לעצומה נגד שחרור המחבלים. אינדור אמר לכתבת INN רותי אברהם כי הוא וחבריו בארגון בני משפחותיהם של נפגעי טרור ניהלו "יום קרב", כלשונו שבו שימשו "המילים והבכי" כתחמושת בנסיון למנוע את בריחת המחבלים מבתי הכלא, בריחה ששרון לדבריו נאלץ לתת לה את ידו.

אינדור אמר לINN כי להערכתו שרון פועל מתוך חולשה. לדבריו בפני שרון עמדה אפשרות לפעול כפי שנהג בזמנו יצחק רבין המנוח בפרשת גירושם של 420 מחבלי החמאס. בשעה שבבג"ץ התנהל הדיון הקימו תומכי החמאס אוהל מול משרד רה"מ כדי למנוע את הגירוש. מלשכתו של רבין אומר אינדור יצרו עימנו קשר וביקשו שנקים "אוהל נגדי" שייצור לחץ נגד גירושם.

לדבריו, הם פעלו בכנסת כדי להחתים את הח"כים על עצומה.
בעצומה נכתב: "אנו נפגעי הטרור וח"כים מתאחדים בקריאה משותפת אליך לדחות על הסף את הלחצים המופעלים עלינו לשחרר מחבלים. אם כאלו שנשפטו או שנמצאים בהליכי שפיטה או מעצר מנהלי.

מנסיוננו הכואב והנורא מרבית מהמפגעים בנו היו כאלה שישבו בעבר בבתי כלא ושוחררו בעיסקאות שונות, במחיר נורא של שכול ופציעה. כל שחרור שכזה מערער את אושיות הצדק של המדינה ואת זכויות הפרט והאזרח של הנפגעים ומשפחותיהם. שחרורם כאלה מורידים את כוח ההרתעה של מנגנוני החוק במדינת ישראל ונותנים לגיטימציה לרצח הבא", לשון העצומה.

אינדור ציין כי על העצומה חתמה ח"כ קולט אביטל שציינה כי היא מתנגדת לשחרור אסירים. לדבריו ח"כ מיכאל איתן מהליכוד אמר כי עליו לשקול אם לחתום על עצומה. איתן אומר אינדור אמר כי הוא תומך במפת הדרכים וכי הוא מבקש לבחון את שחרור האסירים בטרם יחתום על העצומה.

מתנגד נוסף לחתום היה ח"כ משולם נהרי מש"ס מי שכיהן כסגן שר החינוך. לדברי אינדור נהרי טען כי מדובר בעצומה העלולה להפריע ל"הסכם השלום".

אחת מנציגות "אלמגור" שהגיעה אף היא כדי לפעול כנגד שחרור האסירים, היא דסברג יהודית שבתה וחתנה, אפי וירון אונגר הי"ד נרצחו בפיגוע ירי לפני כשבע שנים. הזוג הותיר אחריו שני תינוקות יתומים ודסברג מגדלת אותם בביתה. דסברג אמרה כי באופן נורמלי אין משחררים רוצחים מבתי הסוהר החשש הוא כי בחו"ל לא יבינו כיצד משחררים רוצחים. הם עלולים לחשוב אומרת דסברג כי אם ישראל משחררת את הרוצחים ייתכן שהיה זה מלכתחילה מעצר שווא.

נציגה נוספת היא מירי אביטן שבנה אסף אביטן הי"ד נרצח בפיגוע במדרחוב בשנת 01 בהיותו בן 15 . אביטן חגג אז את יום הולדתו ומחבל נצמד אליו והתפוצץ. בפיגוע נרצחו 11 ונפצעו 190 בני אדם. אביטן מזכירה כי שרון הבטיח בעבר "אני לא אשחרר מחבלים עם דם על ידיהם".

הנציגים התארחו בלשכתו של ח"כ אורי אריאל מהאיחוד הלאומי.

במהלך הפגישה עם אריאל הוחלט כי תוגש לשר הבטחון ולראש הממשלה שאילתה שבה יתבקשו להציג נתונים אודות מספר המחבלים ששוחררו בשנים האחרונות ושבו לטרור ולרצח.