שמואל מידד (זנגי)
שמואל מידד (זנגי)צילום: יח"צ

על רקע פרשת מעצרו בשב"כ של תושב השומרון שניצל מלינץ׳ מביע מנכ"ל ‘חוננו', שמואל (זנגי) מידד, תרעומת על התנהלות גורמי האכיפה.

"כשאדם מגן על חייו וחיי ילדים שלידו ולמחרת מוצא את עצמו כלוא במרתפי השב"כ המסר לציבור כולו הוא מאוד מאוד ברור: הגנה על חייכם מפני מחבלים היא פריווילגיה שאתם לא זכאים לה", אומר מידד.

לדבריו, "מי שער למה שקורה לתחושת הביטחון האישי של היהודים במדינת ישראל רואה בבירור שחלה נסיגה במוכנות של אזרחים, חיילים ושוטרים להגן על עצמם בסיטואציות מסכנות חיים".

לתרומות לסיוע במאבקו של העצור לחצו כאן

זנגי מוסיף, "לפני 21 שנה הקמתי את 'חוננו' כי זיהינו את האג'נדות הלקויות שחודרות למערכת המשפט והאכיפה והדברים הולכים ומידרדרים. אם אב למשפחה, אדם רגיל שעמל לפרנסת יומו, אזרח נורמטיבי בכל מובן, מוצא את עצמו מושפל עד עפר במרתפי השב"כ - זו שערורייה. אם כלים ששמורים בחוק כדי להילחם בארגוני טרור, כמו חקירת שב"כ, מניעת שינה ומניעת מפגש עם עו"ד, מופנים כלפי אדם מן השורה שלכל היותר היה גיבור מספיק כדי להציל את חייו וחיי הסובבים, במקרה זה ילדים, בגיל בר מצוה - מישהו שם למעלה צריך לתת על כך את הדין".

לסיום אומר זנגי: "מיום הקמתה של 'חוננו' אני אומר תמיד שהתפילה הכי גדולה שלי היא ש'חוננו' תיסגר, שלא יהיה בה עוד צורך. אך הצורך לצערי הרב רק הולך וגדל, בכל הגזרות והתחומים. אני קורא לכל אחד ואחת, להפעיל את קשריו ולהרים קול זעקה שיציל את מציל הילדים הגיבור. אח שלנו בסכנה".

"ועוד בקשה - הכוח שלנו להושיט יד לכל פונה הגיע תמיד מעם ישראל. אין לנו תקציבים לא מהאיחוד האירופי וגם לא ממדינת ישראל. גם כעת כמו ב-21 השנים האחרונות: אנא תנו לנו את הכוח להמשיך!".

לתרומות לסיוע במאבקו של העצור לחצו כאן