היום, צום עשרה בטבת, בו החל נבוכדנצר מלך בבל את המצור על ירושלים, יתקיים כינוס של אגודת "אל הר המור" בישיבת הכותל בעיר העתיקה. בכינוס ישתתף גם רב העיר העתיקה, הרב אביגדור נבנצל, למרות התנגדותו הידועה להר הבית.

בכינוס שיתקיים תחת הכותרת "הקשר בין המקדש לבין הארץ", ישאו דברים גם הרב מוטי אלון, ראש ישיבת הכותל, הרב יוסי פלאי, ר"מ בישיבת עוד יוסף חי, הרב ישראל רוזן, ראש מכון צומת והרב יהושע שפירא, ראש ישיבת רמת גן.

לאחר סיום הצום ישתתפו הנוכחים בסיבוב שערים המסורתי סביב שערי הר הבית.

בצל הכינוס, טוענים המארגנים כי חלה עלייה בהתנכלויות ליהודים העולים להר מצד אנשי המשטרה.
הם נתנו דוגמא לכך מתושב מצפה יריחו שעלה להר הבית ובאופן תמים הרים קליפות ולכלוך שנזרקו במקום. לטענתם, שוטר הגיע למקום, צעק עליו והרחיק אותו מהמקום. לאחר מכן ביקש השוטר לעוצרו בטענה ש"סיכן את שלום הציבור" ואיים שימחוק אותו מרשימת העולים.

גם בשבוע שעבר, לדבריהם, עלה הרב יעקב מדן עם קבוצה גדולה של בחורים מגוש עציון. שוטר שהוצמד לקבוצה הפריע לדברי הרב והפסיק אותו בדבריו.

"דוגמא נוספת הייתה גם בשבוע שעבר. בחור שעלה להר ראה קבוצה של יהודים תיירים שהולכים לכיוון המסגד במטרה להזהיר אותם על קדושת המקום והורחק מההר. כל זה מראה שהראש כאן לא יהודי. מה שקורה שבפועל מכשירים את ההר כמקום מוסלמי וזורקים כמה עצמות ליהודים שישתקו.
כל החשיבה שהמקום מוסלמי ואפשר לתת קצת ליהודים לבקר בו. זה המסר של מחר שהר הבית שייך לנו והכל מתחיל משם".