תחת הסיסמה "30,000 הרוגים בדרכים – זה לא מספר שאי-אפשר לחיות איתו", הכריזה עמותת אור ירוק על קמפיין ציבורי גדול: "ישראל עוצרת", בהיקף של 2 מיליון ₪, שמטרתו להניע את הציבור ללחוץ על הממשלה להיאבק בנחישות בתאונות הדרכים.

מנכ"ל העמותה, שמואל אבואב, אמר, כי "אנחנו עדים להידרדרות מצב הבטיחות בדרכים בישראל לכל רוחב החזית: הגענו למספר הבלתי נתפס של 30,000 הרוגים בכבישים מאז הקמת המדינה – ואיש אינו פוצה פה ומצפצף".

לכתבה המלאה