אתר אריאל בסינית
אתר אריאל בסיניתצילום: יח"צ

אתר תנועת הנוער 'אריאל' המאגד בתוכו אלפי חומרים בתחום ההדרכה בחינוך הלא פורמלי התאים את עצמו לשפה הסינית ואמהרית בעקבות בקשות של מורים ושליחים מחוץ לארץ.

באתר חומרים המיועדים הן להוראה בבית הספר והן לפעילות חברתית או קהילתית במגוון ערכים ונושאים מתחום המורשת, זהות יהודית, משחקי חברה, ידיעת הארץ, היסטוריה יהודית ועוד.

על פי נתוני גוגל אנליטקס מארצות הברית וקנדה נרשמים מידי חודש 603 כניסות לאתר ובאופן מפתיע רוסיה דורגה במקום השני במדד הכניסות מחוץ לישראל.

באמצעות תוסף חדש באתר, התכנים מתורגמים למספר רב של שפות, בניהם אנגלית, סינית, רוסית ואמהרית, "המטרה שלנו הוא לתת שירות לכל עם ישראל ומבחינתי גם עבור מאה כניסות מסין בחודש נכון היה לתרגם את התכנים. חשוב שלשליחים או כל גורם אחר שעוסק חינוך יהיה חומרים איכותיים בהם יוכל להשתמש", הסביר גורם מהנהלת התנועה.

לאתר מתקיימים בממוצע 45,000 כניסות בחודש, כאשר בחודש ארגון האתר רשם שיא של 75,000 כניסות. המדור הנצפה ביותר הוא 'מאגר הפעולות' עם 170,000 דפים נצפים. באתר קיימים מעל ל- 2,000 חומרי הדרכה שונים ביניהם ניתן למצוא פעולות, משחקים, ערבים צ'ופרים, סיפורים, סרטונים ועוד במגוון נושאים.

מנהלת האתר חירות אשכנזי סיפרה, כי "בתנועת אריאל מחפשים להיות לתועלת ולסיוע לכלל האוכלוסייה, בהם מורים, מדריכים ושליחים בארץ ובעולם המחפשים חומרים איכותיים לפעילויות והפעלות. אנחנו רואים את עצמנו כמשרתים את 'עם ישראל' וכל רעיונות ובקשות יתקבלו בברכה".