משרד התקשורת קבע שבתחום הסלולר, פרטנר (ו-012 מובייל) מובילה מבין כל חברות הסלולר עם 1.8 תלונות בלבד לכל 10,000 לקוחות/מנויים, עם שיפור ניכר ביחס לשנת 2017.
בתחום האינטרנט, משרד התקשורת מציין כי פרטנר מובילה מבין ספקיות האינטרנט הגדולות עם 0.4 תלונות בלבד לכל 10,000 לקוחות/מנויים, ומדגיש כי מדובר ב"נתון מצוין ובסדרי גודל משמעותיים יחסית למתחרות"!
גם בתחום מפ"א (מפעיל פנים ארצי-נייח, טלפוניה קווית על גבי האינטרנט), פרטנר מובילה עם מספר התלונות הנמוך ביותר - 5.7 תלונות לכל 10,000 לקוחות/מנויים.
איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר: "שמנו מטרה להוביל את חווית השירות בשוק התקשורת עם השירות הטוב ביותר בכל אחד מתחומי הפעילות שלנו, והיום גם משרד התקשורת קבע שלקוחות פרטנר מרוצים יותר מלקוחות כל שאר החברות. הישג זה הוא בזכות אלפי עובדי פרטנר, ששמים את הלקוח במרכז ומעניקים שירות מצוין ללא פשרות, ואנחנו נמשיך ונפעל ביחד מתוך מטרה להגיע תמיד לשביעות רצון מלאה של כלל לקוחותינו"
(מתוך דו"ח פניות הציבור שפרסם משרד התקשורת 30/04/19).