ארה"ב
ארה"בצילום: pixabay

כיום מיטב הבנקים האמריקאים מספקים מימון מצוין לרוכשים, ובסופו של דבר ניתן להחזיר את ההשקעה ואף להכפיל אותה- בתוך כחמש שנים.

נדל"ן נשמע לרבים כתחום מסובך ומסורבל עם אינספור סעיפים ובירוקרטיה. יתר על כן רכישת נכס למגורים מחייבת אתכם דווקא להוציא הרבה מאוד כספים, הן על הנכס עצמו, הן על השיפוץ שלו (אם אתם רוצים להתאימו לצרכיכם) והן על התחזוקה השוטפת שלו. עם זאת, יש דרך אחרת, שגם היא קשורה לתחום הנדל”ן, ובה אתם בהחלט יכולים לראות את המסלול הירוק להתעשרות. לדרך זאת קוראים: רכישת נכסים בחו”ל.

רכישת נכסים בחו”ל לטובת השכרתם היא דרך מצוינת להגדלת ההון העצמי- אבל זאת בתנאי שיודעים לרכוש נכון. ומה זאת אומרת לרכוש נכון? רועי מרציאנו מחברת CITYRאשר רוכשת, משביחה ומנהלת נכסים רבים בשכונות הטובות של ארצות הברית, מסביר: "לרכוש נכון זה אומר לעשות את המהלך שמאפשר לכם להחזיק בנכס העונה על הדרישות הבאות":

מיקום- חשוב מאוד לרכוש נכס במיקום טוב, שכן נכסים כאלה ניתן להשכיר במחירים גבוהים יחסית ועם סיום תקופת ההשכרה גם לקבל עליהם מחיר טוב עבור המכירה.

איכות חיים- מומלץ לרכוש נכס המספק לדייריו איכות חיים ברמה גבוהה. נכס כזה ניתן, כמובן, להשכיר במחירים מצוינים, וכך שני הצדדים נהנים מהתמורה.

נכס שמשתבח עם הזמן- כדאי מאוד לרכוש נכס אשר עם הזמן מחירו בשוק יעלה. נכון שאי אפשר לחזות מראש את מחירי הדירות לתקופות ארוכות, אבל בהחלט שעם ייעוץ מקצועי ניתן להבין עבור איזה נכס הסיכויים לכך גדולים.

רכישת נכסים בחו”ל לטובת השכרתם היא דרך מצוינת להגדלת ההון העצמי- אבל זאת בתנאי שיודעים לרכוש נכון.

אורי פריש, שותף מנהל בחברת סיטי אר- השקעות בנדל"ן בארה"ב, מוסיף כי בזכות העובדה שההון העצמי הנדרש לטובת רכישת נכס כזה אינו גבוה, הרי שגם הבנקים בארה”ב מספקים מימון מצוין לרוכשים. אין ספק שרכישת נכסים בחו”ל המתבצעת על פי המודל הנכון מאפשרת לרוכשים ליהנות מתמורה מצוינת עבור ההשקעה שלהם.