למה סוכנים אוהבים לעבוד עם לידים לביטוח?

בשל הביקוש ללידים לביטוח, שוחחנו עם סוכני ביטוח שעובדים על לידים ואספנו מהם את הטיפים הטובים ביותר עבורכם.

תגיות: ביטוח
תוכן שיווקי , ט"ז בתשרי תשפ"א

למה סוכנים אוהבים לעבוד עם לידים לביטוח?-ערוץ 7
צמיחה דיגטלית
unsplash

בשל הביקוש הגדול ללידים לביטוח, הכנו עבורכם סקירה על היתרונות הרבים שבעבודה עם לידים לביטוח. שוחחנו עם סוכני ביטוח שעובדים על לידים ואספנו מהם את הטיפים הטובים ביותר עבורכם.

תעשיית הביטוח בישראל צמאה ללידים איכותיים, כך עולה ללא ספק מבדיקה שערכנו בקרב סוכני הביטוח בישראל. לידים לביטוח המיוצרים דרך האינטרנט, תופסים תאוצה ומסתמנים כמוצר בעל ערך רב עבור סוכני הביטוח.

למעשה, כל סוכן ביטוח יכול להגדיל את רווחיו בצורה משמעותית, אם יעבוד עם לידים איכותיים בצורה מקצועית ויעילה. כך סוכן הביטוח יוכל להתרכז רק בלשוחח עם לקוחותיו ולסגור עסקאות ולא יצטרך לרדוף אחרי לקוחות עבר שיסדרו לו הפניות.

לעבודה עם לידים לביטוח יתרונות נוספים, ננסה להנגיש עבורכם את כולם במאמר הבא.

על מנת לבחון את נושא הלידים לעומק, יצאתי לשוחח עם עמית כץ, סוכן ביטוח ותיק שעובד עם לידים חמים לביטוח כבר די הרבה זמן ויכול להעיד.

עמית מספר "לידים זו דרך מעולה להגדיל את התיק ולצבור רווחים יפים. כשאני משקיע את רוב זמן העבודה שלי בפניה ללקוחות פוטנציאליים שהשאירו את הפרטים שלהם כדי שסוכן יחזור אליהם לבדיקת הביטוחים, אני לא מבזבז זמן על לקוחות מתנדנדים או כאלה שפשוט לא מספיק בשלים לעסקה".

שאלנו את עמית, "על מה חשוב לשים דגש כדי לוודא שרווחיות הלידים תהיה מקסימלית?"

"בעבודה עם לידים חשוב לדעת לפנות אל הליד בצורה המקצועית ביותר כדי שיגדלו הסיכויים שהוא ייסגר בעתיד, אני באמת ממליץ לכל מי שלא מרגיש מוכן לעבוד עם לידים- לעבור קורס קצר, להיעזר בקולגה או לבקש תסריט שיחה מקצועי מחברת הלידים"

"האם תוכל לתת לנו מספרים? עד כמה העבודה עם לידים רווחית עבורך?", על כך השיב "אני לא יכול להיכנס למספרים מדויקים, אבל בואי נאמר שאם רכשתי לידים בתקציב של 5,000 ש"ח, אני מעריך שאכניס מהם 20,000-40,000 ש"ח. כן, עם עבודה נכונה ונחושה אפשר להגיע למספרים כאלה, לפעמים אני נופל על עסקאות גדולות והרווחים מזנקים עוד יותר".

אני מניחה שלא כל סוכן ביטוח שמתחיל לעבוד עם לידים יוכל להגיע לרווחים כאלה, אני טועה?

"את צודקת לחלוטין, צריך לדעת לעבוד עם לידים כפי שאמרתי, להיות מכירתיים. מעבר לכך ישנו הניסיון שרכשתי עם השנים, מה שכן אני יכול להגיד לך שסוכן שישקיע יוכל להגיע לתוצאות כמו שלי ולפעמים אפילו עוד יותר טובות משלי- תוך מעט מאוד זמן".

מהשיחה הבנו שעבודה עם לידים לביטוח היא רווחית מאוד אך היא אינה פתרון קסם ולסוכן הביטוח צריכים להיות כלים אישיים טובים כדי למקסם את הרווחיות.

על מנת להגדיל את הרווחיות שלכם מהלידים אתם צריכים לוודא 2 דברים:

  • שחברת הלידים שאתם עובדים מולה היא מקצועית ביותר.
  • שיש לכם את הכלים המכירתיים לסגור עסקאות עם הלידים החמים.

נצלו את העידן שאנו חיים בו, עידן הדיגיטל- שפרו את יכולת המכירות שלכם והתחילו לעבוד עם לידים חמים לביטוח מהאינטרנט. הלקוחות הפוטנציאליים שלכם נמצאים ברשת והגיע הזמן להתאים את אופי העבודה שלכם- ללקוחות. אלא אם כן תרצו להישאר מאחור.

פנינו לחברת הלידים לביטוח המובילה בישראל- צמיחה דיגיטלית, על מנת שנוכל לשפוך לכם עוד קצת אור על נושא הלידים. "הביקוש ללידים איכותיים עולה מאוד מהסיבה שבלי העבודה עם הלידים לביטוח, הסוכן צריך לייצר את הצורך בבדיקת הביטוח אצל הלקוח ורק לאחר מכן מתפנה לעבודה עצמה. השקעת אנרגיה כה רבה ב-"חימום הלקוחות"- אינה צריכה להיות עבודת הסוכן לדעתנו. כך יוצא מצב שהסוכן משקיע אנרגיה כה רבה בלקוחות רבים ורק אחוז קטן מהם הופך להיות לקוח פוטנציאלי".

עוד הוסיפו ואמרו "קניית לידים חמים לביטוח זה בעצם לרכוש לקוחות פוטנציאליים בשלב בו הם השתכנעו שהם זקוקים לבדיקת הביטוחים שבבעלותם וכל מה שעל הסוכן לעשות הוא ביצוע בדיקה מקצועית עבורם ולהפיק פוליסות בהתאם".