'לאומית שירותי בריאות' יוצאת בימים אלו בקמפיין נרחב במטרה לגרום ללקוחות להצטרף לביטוח הסיעודי של 'לאומית' בשיתוף 'מנורה מבטחים'.
מטרת הקמפיין היא להביא לתודעת הציבור את העובדה שביטוח סיעודי נוגע לכל גיל, ולאו דווקא לאנשים מבוגרים כפי שניתן לחשוב בטעות.
"מצב סיעודי אינו נחלתם של אנשים מבוגרים בלבד. נכון, הוא שכיח יותר בגילאים אלו, אך לצערנו, כל אדם, בכל גיל ובכל שלב בחיים, עלול להגיע למצב סיעודי. לכן, בכל גיל, אתם צריכים להיות מכוסים בביטוח סיעודי", מדגישים בלאומית.
מהו ביטוח סיעודי? ביטוח סיעודי הוא ביטוח המעניק תגמולים חודשיים למשך תקופה של עד 60 חודשים, למבוטח שהפך לסיעודי ואינו מתפקד באופן עצמאי בחיי היום-יום (בהתאם להגדרות הפוליסה), במהלך תקופת הביטוח.
למה חשוב לרכוש ביטוח סיעודי? במצב בו אדם הופך לסיעודי, יש לקחת בחשבון שני מרכיבים משמעותיים:
• קושי תפקודי ונפשי גדול בהסתגלות למצב, המשפיע על כל בני המשפחה ומשנה את שגרת החיים.
• נטל כספי גבוה, שיכול להגיע לאלפי שקלים בחודש, לתקופה ממושכת. למען השקט הנפשי שלכם ומתוך חשיבה על המשמעות הכלכלית, רכישת ביטוח סיעודי נותנת לכם את המענה הנדרש
לאור זאת התגייסה 'לאומית' למטרה החשובה ויחד עם 'מנורה מבטחים' היא מציעה ללקוחות את הביטוח הסיעודי המשתלם ביותר, כאשר עד גיל 19 ההצטרפות היא חינם. "גיל ההצטרפות לתכנית הביטוח הסיעודי, קובע את גובה התגמול העתידי. לכן, ככל שתצטרפו בגיל צעיר יותר, בזמן תביעה תקבלו תשלום גבוה יותר", מציינים בלאומית.
להצטרפות לביטוח הקבוצתי לחצו כאן
חשוב לציין כי הצטרפות לביטוח הסיעודי אפשרית רק באמצעות קופות החולים!
כאמור, בימים אלו יוצאת 'לאומית' בקמפיין נרחב כדי לעורר מודעות לנושא. "נציגי מוקד לאומית סיעוד במנורה מבטחים, ערוכים להעניק לכם מענה בכל הנוגע לביטוח הסיעודי של לאומית: הכיסויים בפוליסה, פירוט השירותים השונים, אופן ההצטרפות לפוליסה והזכאות בקרות מקרה הביטוח. נציגי המוקד יסייעו לכם בכל הנוגע להליך ההצטרפות ולאופן הגשת התביעה, וידאגו לתת לכם מענה מידי ומקצועי לכל שאלה".
להצטרפות לביטוח הקבוצתי לחצו כאן