מנכ"ל כשרות צהר יהודה זיידרמן התייחס הבוקר (שלישי) להד התקשורתי שנוצר סביב הצטרפות 'קפה קדוש' המפורסם בירושלים למערך הכשרותי.

"מבחינתנו קפה קדוש הוא מייצג של בעלי עסקים רבים שעל רקע הקורונה ועל רקע חוויות אישיות בחרו לחשב מסלול מחדש ולגעת גם במהות הכשרות", הסביר זיידרמן.

"כפי שנאמר אנשינו נוכחים, אנשינו מעורבים, אנשינו בודקים, מאירים ומעירים כשצריך. כל זאת נעשה בסבר פנים יפות, בשקיפות, בהסבר וליווי. הכל נעשה מתוך מטרה אחת, להרבות כשרות בישראל מתוך אהבה. אנחנו שמחים על האמון הגדול הן מצד המסעדנים והן מצד הסועדים שיחד איתנו שותפים למסע".

בימים אלה כאמור יצאו בכשרות צהר במסע הסברה בהשתתפות איש התקשורת והתרבות ג'קי לוי במסגרתו עומדים על העמדה ההלכתית, הגישה השירותית והרצון להנגיש ולהרבות כשרות בישראל.