אפרת לופו, ממייסדי תא הסטודנטים
אפרת לופו, ממייסדי תא הסטודנטיםצילום: בוחרים במשפחה

ארגון 'בוחרים במשפחה' הקים לפני מספר ימים תא סטודנטים חדש באוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע.

הקמת התא באה לאחר הסערה שליוותה את הקמת תא הסטודנטים של הארגון בטכניון אשר סבל מהפגנות ואיומים על הסטודנטים מצד ארגוני להט"ב וכן חוסר גיבוי מצד הנהלת הטכניון אשר אסרה על הארגון להשתמש בסמל המוסד בפרסומיו השונים.

בפוסט בעמוד הפייסבוק של התא נכתב בין היתר כי "התא קם בעקבות קולות הקוראים להשתיק קולות אחרים שאינם חופפים את תפיסת עולמם. פעולות הדה- לגיטימציה שבוצעו לאחרונה כלפי אותם קולות מושתקים מעלות חשש כבד של אובדן חופש הביטוי המהווה אבן יסוד בדמוקרטיה. נשאף לקדם את ערכי המשפחה במרחב האקדמאי בכלל ובנגב בפרט, לדייק ולחדד מושגים פשוטים וזאת ע"י כלים אקדמאים אובייקטיביים, ובכך לברר להעמיק ולחזק את ערכי המשפחה בחברה הישראלית".

אפרת לופו, ממייסדי תא הסטודנטים, אמרה: "אנחנו מברכים על פתיחת התא, ראוי וחשוב לקדם את ערכי המשפחה והזהות היהודית גם באוניברסיטת בן גוריון. אנחנו לא נאפשר את השתקת הדעות שלנו, ואנחנו מזמינים אלינו סטודנטים נוספים שרוצים להצטרף לפעילות שלנו".

מיכאל פואה, יו"ר ארגון 'בוחרים במשפחה', מסר: "אנו מברכים את הסטודנטים האמיצים בבירת הנגב וקוראים לסטודנטים שחשובה להם המשפחה והזהות היהודית להצטרף ולהקים תאים במקומות לימודיהם".