דודו סעדה מארח את יואב (זימי) זמרן ראש מינהל החינוך של העיר ירושלים. זימי בעברו היה מפקד יחידה לאיתור נעדרים, והוא מתייחס לאסון קריסת הבתים בחאן יונס אמש.
"אירוע של נעדרים הוא תמיד אירוע קשה. קרה אסון ויש הרוגים, יש חשיבות גדולה מאוד לדעת שכל מי שהיה שם נמצא שם, גם אם הוא הרוג.
באירועי השבעה לאוקטובר התקשר אלי אחד מתתי אלופים שפעם היה מפקדי ואמר לי שיש אזרחים רבים בגדר נעדרים וצה"ל לא יודע להתמודד עם הסוגייה הזאת. בניגוד לאיתור נעדרים בצה"ל שיש לחיילים דיסקית, אתה יודע מאיפה להתחיל כי החייל אמור היה להיות במוצב הזה - פה בעצם אין לך קצה חוט, אין לך מידע מי האזרחים. המשטרה והצבא יחד עם פיקוד העורף ואנשי זק"א ואיחוד הצלה תיפקדו מהר מאוד בצורה מצוינת. כל ההיערכות בשורה לקליטת הגופות והמיון והאיתור וכד'. עד היום אנחנו סורקים את השטח למציאת ממצאים פורנזיים".
כראש מינהל החינוך בירושלים, זימי מספר: "במנח"י יש כ - 300,000 תלמידים, מעל 800 בתי ספר, מעל 2400 גני ילדים. פועלים ב-3 מגזרים גדולים שזה המגזר הערבי, המגזר החרדי, והמגזר הממלכתי שמתחלק בין ממלכתי לממ"ד. ירושלים התאפיינה בחמישים שנה האחרונות ביכולת שלה לתת לקהילות לבנות מוסדות על פי תפיסת עולמם. אחד הדברים המדהימים בירושלים זה שאתה באמת מוצא הכל. יש בה מוסדות שמתאימים לכל גווני החברה הישראלית. גם בצוותי ההוראה יש מגוון מיגזרי. יכולה להיות מורה חרדית בבית ספר ממלכתי וזה עובד מצוין".
"אני דור שלישי של מחנכים , כולם בירושלים. סבא שלי היה המנהל של אבא שלי, אבא שלי היה מנהל שלי. אני ניהלתי את הילדים שלי, האתגרים החינוכיים משתנים עם השנים. כיום יש שני אתגרים גדולים בתוך המערכת החינוכית. הראשון זה הצד החינוכי-ערכי איך אני מחבר את הילדים לערכים של צדק חברתי, שוויון הזדמנויות, זהות ושייכות וסולידריות חברתית, והשני זה ההבנה שלמידה היא בעצם מתן כלים לחשוב. ההוראה היום מתמקדת פחות בלהעביר מידע אלא יותר לתת כלים להבין, לחשוב וללמוד.
בשביל חדשנות פדגוגית - הקמנו ארבעה מרכזי חדשנות פדגוגית, שלפני שהם נותנים כלי לילד, הם נותנים כלים למורים ללמידה אינטגרטיבי. והמרחב השלם - הבנה שבית ספר הוא הוא עולם לילד גם בהיבט של החינוך הפורמלי, גם הבלתי פורמלי, גם בהיבט של מחויבות החברתית של הילד וגם בזיקה שלו למקום וזמן.
בזכות ההשקעה העצומה מערכת החינוך בירושלים הטובה ביותר בארץ".