אשראי
אשראיFreepik

עסקים מכל הסוגים והגדלים מחפשים דרכים לשפר את ניהול התשלומים שלהם, כדי להגדיל את היעילות, לחסוך בעלויות, ולהעניק שירות טוב יותר ללקוחותיהם. בהקשר זה, מערכות התאמות אשראי הפכו להיות חיוניות. אבל מה בדיוק הן עושות, ואיך הן יכולות לעזור לעסק שלך?

למה התאמות אשראי חשוב לכל עסק?

לעיתים, בעלי עסקים וחברות עלולים ליפול לטעות נפוצה: הנחת הבסיס "אישור עסקה" על ידי מסופון אשראי הוא האישור הסופי לקבלת התשלום. כאשר מסוף אשראי מראה שעסקה אושרה, זה נראה כמו סוף התהליך, אך המציאות היא הרבה יותר מורכבת. ישנם תהליכים רבים המתרחשים אחרי האישור הראשוני שיכולים לשנות את תוצאת העסקה.

תהליכים אלו כוללים, למשל, ביטול עסקה, שינויים או ביטול של כרטיס אשראי, הכחשת עסקה מצד הלקוח, ואף באגים טכנולוגיים שיכולים להשפיע על תהליך הסליקה. כל אחד מהמקרים הללו יכול לגרום לשגיאות וביטול התשלום מבלי שנשים לב.

לכן, חשוב להבין ש"אישור עסקה" הוא רק השלב הראשוני, ולא תמיד משקף את המצב הסופי. מערכת התאמות אשראי אוטומטית ומתקדמת יכולה לעקוב אחר כל שלבי התהליך, לזהות שגיאות, ולהתריע בזמן אמת, כך שהעסק יוכל לטפל בהן לפני שהן הופכות לבעיות בניהול העסק ואי קבלת תשלום על מוצרים ושירות שסופקו.

מהי מערכת התאמות אשראי בענן (Pelecard Plus)?

מערכת התאמות אשראי של חברת פלאקארד, היא פתרון טכנולוגי המאפשר לעסקים להקים שכבת פיקוח ובקרה על תהליכי סליקת האשראי שלהם. באמצעות שימוש באלגוריתמים מתקדמים, המערכת מוודאת שלכל סליקה המבוצעת תהיה בקרה על קבלת התשלום במידה ויש חריגה המערכת מתריעה לבעל העסק ואו למחלקת חשבונות.

בעידן הישן, תהליך התאמות אשראי בעסקים היה מתבצע כמעט תמיד באופן ידני, על ידי מנהלת החשבונות. זה דרש שעות רבות של עבודה מדוקדקת, תוך סבלנות לסנן דוחות, לבדוק טרנזקציות ולוודא התאמות. עם זאת, גם במערכת הזו, טעויות אנושיות היו בלתי נמנעות - טעות קטנה יכולה לגרום לבלבול גדול ואף להפסדים כספיים.

זיהוי הצורך לשדרג ולייעל את התהליך, קיימות חברות שפתחו מערכות חדשניות שמבצעות את התהליכים הללו באופן דיגיטלי ואוטומטי. מערכת זו משתמשת בטכנולוגיות מתקדמות כדי לסנכרן את כל הטרנזקציות, לבצע התאמות בזמן אמת, ולזהות טעויות או בעיות לפני שהן הופכות למשבר. כתוצאה מכך, המערכת מקטינה את הסיכוי לטעויות אנושיות, משפרת את יעילות העבודה ומאפשרת למנהלת החשבונות להתמקד במשימות ערך מוסף, תוך שהיא מספקת שקט נפשי וביטחון לעסק.

כיצד מתבצע תהליך בדיקת התאמות כרטיסי אשראי?

מערכת התאמות האשראי של פלאקארד מתוכננת לעקוב בקפדנות אחר כל עסקה אשר בוצעה בכרטיס אשראי. התהליך מתחיל מרגע ביצוע העסקה - המערכת מנתחת ומוודאת את כל הפרטים הרלוונטיים, מהמסופון ועד לחשבון הבנק של העסק. המטרה היא לבדוק האם התשלום עבור העסקה הספציפית נקלט בחשבון העסק בהצלחה.

מערכת התאמות כרטיסי אשראי מצוידת ביכולת מתקדמת לזהות ולהתריע על אי-התאמות ובעיות בתהליך הסליקה, כמו למשל תשלום שלא הגיע ליעדו או נתקע במהלך התהליך. במקרים שבהם מתגלים בעיות כאלה, המערכת מיידעת את בעל העסק ואו את מחלקת הנהלת החשבונות באמצעות דוח מסודר, המפרט בדיוק איפה ומתי התרחשה הנפילה או התקיעה בתהליך הסליקה.

היכולת הזו של המערכת לא רק שמאפשרת לעסק לטפל בבעיה באופן מיידי - כגון לבצע גביה מחדש.
היא בנוסף מספקת יתרון באפשרות ללמוד מן המקרה ולעשות שינויים שימנעו תקלות דומות בעתיד. כך, העסק יכול לשפר את תהליכיו ולהגביר את אמינותו ויעילותו בניהול כספיים.

הכלי הזה חיוני במיוחד בעידן שבו נפח העסקאות הדיגיטליות גדל בצורה מתמדת, וכל טעות או אי-התאמה יכולה להשפיע לרעה על זרימת המזומנים והפעילות העסקית בכלל.

לסיכום

בעולם העסקי המתקדם והמשתנה של היום, מערכת התאמות אשראי בענן היא לא רק "נחמד להיות", אלא כלי "חובה להיות". היא מספקת פתרון מקיף עבור בקרת תשלומים, מגבירה את הבטיחות ומקנה יתרון תחרותי בשוק העסקי. עסקים אשר משקיעים במערכת כזו יוכלו להתמודד טוב יותר עם האתגרים כספיים של העידן הדיגיטלי, לשמור על תקבולי העסק ולהמשיך לצמוח ולהתפתח.

המערכת המתקדמת להתאמות אשראי מבית פלאקארד

אם אתם מחפשים מערכת התאמות אשראי חדשנית ואמינה, אנו בחום ממליצים על שירותי חברת פלאקארד. עם ניסיון של מעל ל-35 שנה בתחום שירותי הסליקה לעסקים, חברות וארגונים, פלאקארד מציעה מערכת התאמות אשראי עדכנית, מהירה ומדויקת, המתאימה לכל סוגי העסקים.

מערכת התאמות האשראי של פלאקארד תוכננה להיות יעילה וקלה לשימוש, תוך הצעת חבילות מותאמות לכל גודל עסק ,חברה או ארגון. בנוסף, פלאקארד מציעה מגוון שירותים נוספים בתחום סליקת האשראי, מה שמאפשר לעסקים למצוא פתרון מלא לכל צרכיהם בנושא סליקת אשראי לעסקים תחת קורת גג אחת.

אנו מזמינים אתכם לשמוע עוד על מוצרי פלאקארד ולגלות כיצד הם יכולים לשדרג את הפעילות העסקית שלכם, לשפר את תהליכי התשלום ולחזק את האמינות והביטחון בעסק שלכם.

יש לכם שאלות? רוצים לקבל מידע נוסף? התקשרו ונשמח לעזור: 03-6579500