מתעניינים במיצד
מתעניינים במיצדמועצת גוש עציון

על רקע הביקוש הרב למגורים ברחבי גוש עציון, המועצה האזורית גוש עציון בראשותו של דוידי פרל ערכה בשבוע שעבר אירוע שיווק גדול בישוב מיצד, ישוב חרדי באופיו השוכן במזרחו של גוש עציון ומשקיף על נוף עוצר נשימה של מדבר יהודה וים-המלח.

לאירוע השיווק הגיעו מאות מתעניינים ובני משפחתם שנסעו בהסעות שהמועצה האזורית ארגנה ושיצאו מירושלים, בית שמש וביתר עילית, זאת בנוסף לאורחים הרבים שהגיעו בצורה עצמאית. האורחים התרשמו מתוכנית הבתים המתוכננים ורבים מהם נרשמו להמשך תהליך של קליטה ורכישה, בזמן שילדיהם נהנו מהפנינג חוויתי במיוחד שכלל מתנפחים וסדנאות לאפייה, עיצוב בחימר ואיפור.

הישוב מיצד מונה כיום 55 משפחות חרדיות ובקרוב תחל בישוב בנייתם של בתים צמודי קרקע. בשלב ראשון, שאמור להתחיל בשבועות הקרובים ייבנו 60 יח"ד, כאשר הפרויקט הסופי כולו יכלול 300 יח"ד.

עם ברכתו של הרב שטיינמן, גדול רבני הציבור החרדי, לפרויקט החדש במיצד, חלה לאחרונה תנופה והתפתחות גדולה בישוב שאליו נוספו משפחות רבות וזוגות צעירים ממיטב עולם הישיבות. בנוסף תרמה לכך הצטרפותה של ישיבת "נחלת יאיר", בראשות הרב יצחק לופוליאנסקי, שיצרה ביקוש גדול לבניית בתי קבע בישוב.

במועצת גוש עציון מציינים כי בשנה החולפות הייתה המועצה האזורית למובילה בגידול האוכלוסייה שעמד על 4.1%, ובמועצה האזורית צופים להכפיל מספר זה בשנים הקרובות.

ראש המועצה האזורית גוש עציון, דוידי פרל: "גוש עציון נמצא בעשור האחרון בכלל ובשנים האחרונות בפרט בתנופה אדירה של בנייה וקליטה לכל המגזרים והאוכלוסיות שמרכיבות את החברה הישראלית והישוב מיצד הוא חלק מפסיפס זה.  בע"ה בשבועות הקרובים נתחיל בבנייתם של עשרות יח"ד מתוך 300 יח"ד סה"כ שייבנו בישוב, שמיועדות למגזר החרדי שגם הוא חלק מגוש עציון. אני מזמין את הציבור הרחב להגיע, להתרשם ולהצטרף".