משלוח מנות לכל משוטטי ערוץ 7 (במיוחד למכורים)!

פורסם בתאריך ט"ו באדר ב תשע"א, 21/03/2011

 

מוקדש לכל מי שרוצה שזה יוקדש לו!

אבל במיוחד ל- נושי104 השפיצית!! וואו! אין מילים! תודה על הפירגון והתמיכה...

ו- רחלקה- שהייתה אמורה לראות את זה לפני כולם ולהיות מופתעת, אבל...  |מתנצל מעומק לבו|

 

אנשים פה לחצו עלי להעלות אז אני מעלה, לא בגלל שאני חושבת שזה יצירת מופת [זה לא! חושף שיניים ]

 

וההקדשה הכי חשוב- משפחת נוג"ה- המשפחה הכי תומכת בעולם!

 

 

ויהי בימי Admin, הוא משה המולך מלנ"ו ועד נסיו"פ, 11111 פורומים, כל ממלכת ערוץ 7:

בימים ההם כשבת משה על כסאו המסתובב אשר במשרדו (לפחות ככה זה נראה בתמונת פרופיל) בשנת 5 לניהולו עשה משתה לכל מנהליו ומנהלותיו, בהראותו את יתרונות הערוץ ואת בעיותיו (בעיקר... ) באגים, תקלות ובעיות כיד המלך, והרצינות כדת (ערוץ 7?! )

 

בשעה ה-3, כטוב לב משה בבעיות אמר לאחת המנהלות להביא את הבת של אבא=) לפניו: ותמאן הבת של אבא=) לבוא בדבר משה אשר ביד המנהלת, ויקצוף משה וחמתו בערה בו (זה יכול לקרות? הבנאדם אדיש ברמות! )

[תוספת המדרש: היא לא באה כי היא גרה בצפון! (אז מה אם זה אינטרנט, הצפון זה התירוץ לכל דבר, בואו נבכה ביחד...בוכה ) ]

ויאמר משה למנהלים כדת מה לעשות בבת של אבא=) על אשר לא שמעה את מאמר משה:

 

ויאמר אריקל לפני המנהלים- 'לא על משה לבדו עשתה הבת של אבא=)כי על כל המנהלים ועל כל האחראים בכל ערוץ 7: כי יצא דבר הבת של אבא=) על כל המשתמשים להבזות את מנהליהם באמרם משה ציווה להביא את הבת של אבא=) לפניו ולא באה: אם על המלך טוב, יצא דבר מנהל מלפניו ויכתב בכל הערוץ- אשר תחסם הבת של אבא=) [בשל תגובות יתר ] ומקומה יתן משה לרעותה הטובה ממנה: וייטב הדבר בעיניי משה והמנהלים ויעש כדבר אריקל וישלח הודעות אל כל פורום ופורום ככתבו ואל ניק וניק כלשונו:

אחר הדברים האלה, כשוך חמת משה זכר את הבת של אבא=) ואת אשר נגזר עליה ויפקוד משה שליחים בכל  פורומיו ויקבצו כל ניק מתאים אל הש"א של הרב והרבנית, והנערה אשר תיטב בעיני הפלאפון היא תמלוך... 

 

ניק יהודי היה בערוץ, ושמו ב.ש. בן רכזת בנות שירות בת בייניש בן 302 (הגימטריה של ב.ש. ), איש רציני (חוץ מפורים כמובן... )

אשר הוגלה עם ת.מ. ו RofL  ממאגר הר"ת ההזויים של הערוץ (ביחד עם ת"א... :P)

ויהי בהשמע דבר משה ודתו ובהקבץ נערות רבות אל הש"א של הרב והרבנית ותלקח גם מתוקה שכזאת... ותתלהב נושי104 על נציגות השריטות ותבהל את מפלוצתיהשדחייזר וריגושניהפרה לפניה(שפה גבוהה או לא שפה גבוהה? )

לא הגידה מתוקה שכזאת.. את פורומה ואת גילה כי ב.ש. ציווה עליה אשר לא תגיד [איך הוא נכנס לעזאזל לסיפור? לא ברור! אולי זה בגלל הצנזורה שהורידה את ה- בל ]

 

ובהגיע תור מ(ת)וקה שכזאת... בת שוקו שכזה... הבת שרות של ב.ש. בבית שאן... ויתלהב משה מיציאותיה של מתו"ש וישם לה כתרמלך מנהלות על שולחנה (אנשים פה דוסים!- איסור נגיעה וירטואלי... דוס)

אין מתו"ש מגדת את פורמה ואת גילה כאשר ציווה עליה ב.ש. [בטח... עיין ב-  ****** - אסרו עלי להביא קישורים של נסיו"פ, מצטערת...]

 

 

בימים ההם, וב.ש. יושב בשיחה אישית, קצפו שמאגי וגאגי שניים מבאגי הערוץ, וייבקשו להקשות על משה ויוודע הדבר לב.ש. [ כן, תתפלאו, בת שירות שיכורה על בסיס קבוע יודעת באגית... ] ויגד למתו"ש שתגיד לנושי104 שתגיד לבת של אבא=) [אה, לא, היא חסומה כבר... :] שתגיד ל-  zehavawizeשתגיד ל- Admin[כבר הזכרנו שאנשים פה דוסיםדוס? אבל חיזרים לא... חייזר] ויבקשו הבאגים וימצאו, ויתלו שניהם על מקלות הדביל אשר בחצר:

 

אחר הדברים האלה, גידל משה את הסט(ל)ן הקטן בן המדתא הבאגגי, וכל הניקים החדשים משתחווים לפניו, כי נפל פחדם עליהם שמא יעשה להודעתם לוייה וקבר פרח: רק ב.ש. לא יכרע ולא ישתחווה (כי הוא בית שאני גאה  ) כי הוא ותיק, אבל צר לו על החדשים שלא יוכלו להנות מהפורום:

 

וימלא הסט(ל)ן הקטן חמה (וגבינות.. .) ויבקש הסט(ל)ן הקטן לקבור את כל הניקים החדשים במקום הרמה ולעשות להם מודעות אבלפרח:

ויאמר הסט(ל)ן הקטן למשה- 'ישנה קבוצת  ניקים אחת, מפוזרת ומפורדת בין כל הפורומים והניקים, התנהגותם שונה מכולם, ולמשה לא שווה להחזיקם:

אם על משה טוב, יכתב לחסמם ולקברם ו-10000 נוגדני באגים (יש כזה דבר בכלל? ) יועברו לגנזי הערוץ:

ויסר משה את מקלדתו מעל מחשבוגולש ויתנה לסט(ל)ן הקטן צורר החדשים:

ויכתב הכל בהודעות, ויתפרסמו בכל הפורומים [כן, גם הנידחים האלה, הנטושים, שרק עזרא – ארכיון מגיב בהם ]

והדת נתנה בערוץ 7 ומשה והסט(ל)ן ישבו לנוח ( מעשן) ונוג"ה נבוכה:

וב.ש. שמע את כל הנעשה, וירצין, ויזעק זעקה גדולה ומרה בנסיו"פ: ותבואנה שליחות מתו"ש ויגידו לה את רצינות ב.ש.: ותתחלחל מתו"ש מאוד ותשלח צוחק כדי להצחיק את ב.ש.:

ותשמע מתו"ש על הגזרה הנוראה אשר גזר הסט(ל)ן ותשאל את ב.ש. מה יעשה בה: ויצווה עליה לבוא אל משה להתחנן לו ולבקש מלפניו על הרמה:

ותאמר מתו"ש לב.ש.- כל הניקים  בערוץ יודעים אשר כל ניק וניק(ה) אשר יפנו אל משה בש"א בתדירות גבוהה, אחת דתו להתעלמות, ואני רק לפני מס' דקות סיימתי איתו שיחה שערכה 30 יום:

ויאמר ב.ש. למתוקה שכזאת... 'אל תדמי בנפשך להימלט אל משה מכל החדשים, כי אם החרש תחרישי בעת הזאת רווח והצלה יבואו ליהודים ממקום אחר ואת ובית אביך תאבדו [אולי בגלל מישו' שיפוצץ את העולם? ] ותשיב מתו"ש- לך כנוס את כל הניקים, ותקראו עלי תהילים, ואל תגיבו 3 ימים, לילה ויום וגם אני וחברותי נשתוק [גזרה בהחלט קשה על מישי' כמו מתו"ש ] וכאשר אבדתי, אבדתי [ אהה! מי אמר שהוא חשב על זה לפני מתו"ש? פה זה הרמז הקדום ביותר על רצונה של מתו"ש לפוצץ את העולם... ]

ויהי ביום השלישי ותלבש מתו"ש רצינות (זה אשכרה מסכה בשבילה... ) ותפתח שיחה עם משה (בלי שליחים הפעם |נאנח בהקלה| ) :

ויאמר לה משה- מה לך מתו"ש ומה בקשתך? (חצי מלכות? את זה הוא כבר לא אמר! )

ותאמר מתו"ש- אם על משה טוב, יבוא הוא והסט(ל)ן הקטן אל חדר צ'ט מס' 100 (rjkh?)  

ויאמר לה משה בחדר צ'ט- מה שאלתך? ותען מתו"ש ותאמר- 'אם על משה טוב, תנתן לי נפשי שאלתי ועמי בבקשתי: כי נמכרנו אני ועמי להלוויות והספדים ולו לעבדים ושפחות נמכרנו החרשתי, כי אין הצר שווה בטרחת משה:

ויאמר משה- מי הוא זה ואי זה הוא אשר מלאו לבו לעשות כן:

ותאמר מתו"ש- איש צר ומבריזן- הסט(ל)ן הקטן הזה!

ולא יזיז למשה כלום (כבר אמרנו שהוא אדיש? ), אפילו אחרי עצומות רבות, והמקל הדביל אשר הסט(ל)ן בנה נשאר מיותם...

 

וימאס לסט(ל)ן לכתוב מודעות אבל, ויעבור לנסיו"פ להוריד שם בעצמו את הרמה בלי מודעות אבל ולכל החדשים בנוג"ה הייתה אורה ושמחה:

 

~~~~

 

פורים שמח!

תגובהתגובות