הרהורים |עלינו|

מאת
בדולח
פורסם בתאריך י"ח באייר תשס"ט, 12/05/2009
בס"ד
 
מיכאל שלי אתה זוכר?
אותנו מהלכים במדרחוב ההוא ומתחילים לתפור לנו חלומות , והם רק התכוונו להתנפץ אל השובר גלים הזה שראית ורק חייכת לי את החיוך המבויש הזה שלך ואמרת: " שובר גלים יפה יש לכם" כן בירושליים אין ים אבל גם  שלנו היה הפעם רחוק כל כך , המדרחוב שקט עכשיו אתה יודע? אין מי שירעיש אומרים שאם מקשיבים טוב לים אפשר לשמוע חלומות מתנפצים התנפצות חזקה כזאת ואיך שהים צועק על אנשים שלא יודעים איך לשמור על החלומות שלהם
 
יש לנו חלום להקים בית נאמן בישראל אתה יודע את הכינוי שלנו נכון? זוג הקוקניקים אבל זה רק בגלל שהביקור הראשון שלנו היה בבית הרב ,  זה היה הטיול הראשון שלנו ביחד לבשת אז חולצה לבנה ומכנסי דגמ"ח בצבע בז כן אני כבר עכשיו יכולה לשמוע אותך צוחק עלי  "בנות בנות" אבל מיכאל זו אחת הסיבות שאתם מברכים שלא עשני אישה ... אתה יודע שאני צוחקת
 
חול המועד פסח טיילת הנציב הייתה מלאה בילדים ואופנים אנחנו רק ישבנו על האבן ודיברנו ואז הוצאתי לנו שניי ציפסים מהתיק , ואכלנו ירושליים חייכה אלינו אז בחור ובחורה עם חלומות רחוקים .
ואז לא חשבתי כל כך קרוב הצעת לי נישואים ואני אתה אפילו לא שמת לב לחשת לעצמי לפעמים חלומות מתגשמים .
 
ואז באת אלי הביתה ואני באתי אליך ואז היו האירוסין אתה חושב שלא שמתי לב שצחקת עלי ועל אמא שלך ואמא שלי ששברנו את הצלחת אפילו המילים התבלבלו לי בפה מרוב התרגשות אבל לפחות אני לא צריכה לומר את זה לפני 500 איש .
 
"הקיץ הזה תלבשי לבן" אתה שר לי  בעוד המכונית גומעת מרחקים , כמונו חצי ועוד חצי שנהפכו לאחד אתה יודע שאני מרגישה שלמה עכשיו .
לפעמים אני חושבת על הילדים שלנו אני לא מגלה זה סוד אבל אני אוהבת להסתכל בחלונות ראווה של בגדי ילדים ולדמיין את הילד שלי שלנו  ייהיו לנו ילדים יפים אני בטוחה .
 
עוד שלושה חודשים אלבש לבן ואתה רק תניח את הטול מעלי והחופה תחייך אלינו ותאמר: יהיה רצון שתקימו בית נאמן בישראל "
 
 

תגובהתגובות