ביתן מס' 16- פרק י"ג:

מאת
*שמש*
פורסם בתאריך ה' באייר תשע"א, 09/05/2011

איילת, ליהי, שבות, דורון, שמיר ונחמן- נכנסו לאולם הגדול יחד עם כולם, נרגשים מאוד ומעט חוששים.

"ברוכים הבאים למחנה הקיץ כשרונות צעירים!"

פנה אליהם מנהל המחנה, מר אפי ברזילאי, אדם גבוה ומעט שמנמן, שלבש חליפה נוחה ולא מהודרת מדי. הוא דיבר בחיוך, ובקול מהיר ומבטיח.

"המחנה שלנו קיים כבר יותר מ30 שנים והוא מביא לכולנו הרבה גאווה. לדוגמא- שאול טוויסטר, השחקן הידוע- בוגר השנה השלישית שלנו! ריקי מנדלסון, השופטת בכוכב נולד, בוגרת המחזור התשיעי שלנו! שלי חיימוב, אלי שרעבי, שירן עוגן, ועוד רבים רבים אחרים זכו להתחיל את הקריירה המוצלחת שלהם ממש פה, במקום בו אתם עומדים כעת. אתם המחזור ה 37, ואני מאוד מקווה שנצא מפה עם מספר לא קטן של כוכבים. כי השנה, הסכמנו לקבל רק, אבל ר-ק את הטובים  ב-י-ו-ת-ר-! ועכשיו לחוקי המחנה: א-יש להישמע בכל תנאי להוראות הצוות, בראשם אני! ב- מותר להתאמן רק במקומות המיועדים לכך. ג- אין לישון בסלונות הביתנים, ושעת כיבוי האורות היא מוחלטת! ד- אין לצאת מתחומי המחנה ללא אישור. ה- אין כניסת בנים למגורי בנות, ואין כניסת בנות למגורי בנים! אל תנסו אותנו.. ו- יש חוקי ביגוד מינימאלי במחנה- מי שרוצה פירוט- אצל המאמנים. וחוק אחרון חביב- תמיד לזכור את חוק א'! יש שאלות עד פה? לא. יפה מאוד, בואו נתקדם. החלוקה לביתנים נעשתה לפי קבוצות כדי לעזור לכם להתחבר לאנשים בעלי עניין משותף. מי שרוצה לעבור ביתן- שיפנה לאחראי- עודד, תרים יד. יפה. אוקיי, למי שלא מודע, אלה הקבוצות שלנו:

-נבחרת הכדורגל

-נבחרת הכדורסל

-התזמורת

-כיתת מחול ואקרובטיקה

-נבחרת השחיה

-הלהקה

-כיתת ספרות ושירה

-כיתת עיצוב וציור

אם למישהו לא ברור באיזו קבוצה הוא, או שהוא חושב שהוא טוב יותר במשהו אחר, הוא או היא, מוזמנים לפנות אליי. אתם הרבה מאוד בני נוער, תעזרו לנו לשמור עליכם, אנחנו לא מעוניינים בחבר'ה שהולכים לאיבוד. תזכרו את חוקי המחנה, לטובתכם. וכמובן, הוראות בטיחות בסיסיות. עכשיו אתם מוזמנים להתחלק לקבוצות שלכם- ב-ה-צ-ל-ח-ה!!!"

 

מנהל המחנה סיים את דבריו ומייד החלה המולה, בעוד כל אחד מחפש את הקבוצה שלו. ליהי תפסה ביד אחת את איילת ובשניה את שבות, והוליכה אותן לעבר השלט שעליו היה רשום "מחול ואקרובטיקה".נחמן, דורון ושמיר, מצאו כל אחד את דרכו אל השלט "כדורסל".

תגובהתגובות