והכל התחיל בחתיכת עוף/פדיחה.

מאת
רות22
פורסם בתאריך י"ב בסיון תשס"ו, 08/06/2006

בסיעתא דישמיא:

קרה לי ולנו לצוות הסניף פדיחות בשבת אחת.

זו היתה השבת של חודש אירגון והחלטנו כל הצוות שבערב שבת אנחנו מביאות אוכל מהבית ונעשה באחד החדרים שבביהכנ"ס את הסעודה הראשונה של שבת.

באמת, היה נחמד. מדריכה אחת הביאה עוף מדריכה אחרת אורז וכן הלאה...

מאמצע הסעודה 2 מדריכות ואני תופסות צחוק וצוחקות ולא מפסיקות..וזה ממשיך והיה לנו קשה להפסיק לצחוק..והתחילה לכאוב לנו הבטן מרוב צחוקים.. (לא אפרט למה.. וזה גם לא משנה)

יום למחורת יום שבת קודש התארחנו אצל משפחה שהבנות שלה חניכות בסניף..

אני לא אשכח את אותו האירוח.

אז ככה אנחנו נכנסות לבית ורואות שולחן אליפסי וארוך. והתמקמנו על השולחן. 2 המדריכות שצחקו איתי בערב שבת ישבו מימולי. ליידי מימין ישבו המדריכות האחרות ומשמאלי החניכה.

עשינו את הקידוש נטלנו ידיים והתחילו להגיש לנו את המנה הראשונה..סלטים, דגים וכו.. ב"ה עברנו את המנה הראשונה הזו בהצלחה. כשהגיעה המנה השניה זה קרה!!

כידוע! אצלי זה חוק, אצל אורחים אני לא אוכלת עוף!

כי אני מומחית בלחתוך את העוף ולהעיף אותו מהצלחת בקלי קלות. באמת, הגישו לנו עוף וגם שניצל בחרתי בשניצל כמובן. הגישו לנו גם אורז ועוד הרבה תבשילים אחרים..

האמא המארחת פשוט דאגה לזה שבאמת תיהיה לי פדיחה!! תנחשו מה היא שאלה:

-והיא שואלת אותי: "למה את לא לוקחת עוף?"

-עניתי לה: "עזבי, לא בא לי".

-והיא מסתכלת עלי במבט זועם ומשיבה: "אני לא שואלת אותך, קחי את העוף הזה!"

ודחפה לי את העוף שיש בו הרבה מה לחתוך ואת העוף הגדול... וואיי כולי מטיפה זיעה קרה ניהיה לי חם נורא עד שכבר הסרתי מעליי את הסוודר שהיה לי איתו נוח במהלך הארוחה. ידעתי שזהו!! זה הסוף. אני בעל כורחי ממשיכה לאכול את האוכל שבצלחת חוץ מהעוף. או עם העוף אבל יקרה לי משו איתו.

שתבינו, במשך הסעודה המדיכות מדברות צוחקות עם המשפחה ואני רק חושבת על העוף איך אני עוברת את המנה העיקרית הזו בהצלחה.

חברים, זה מתחיל: אני לוקחת סכין ביד ימין מזלג ביד שמאל אל תשכחו שמשמאלי יושבת החניכה!!!

אני מתחילה להתקרב לצלחת באיטיות נועצת מבטים חדים על העוף שעוד שניה אחת והוא הולך לסבול ממני.. מנסה לא להיות פזיזה. הרגשתי את עצמי ממש בסרט אימה ביני לבין העוף.. היה אפשר לעשות על זה ממש סרט טלנובלה.. קיצור אני מניחה את המזלג על העוף היקר ובאה לחתוך אבל משום מה העוף הזה לא נחתך! אז ניסיתי בצד אחר ובאמת שם זה נחתך אבל עשיתי זאת בפזיזות ואני פתאום רואה....

שחתיכת העוף שחתכתי עפה לה בזוית של 90 מעלות שמאלה לצלחת של החניכה!!!! כשהיא עוד מנסה להבין מאיפה חתיכת העוף הזאת נחתה לה.. ואני רואה אותה מהצד, רואה 2 המדריכות ממולי והן מתפוצצות מצחוק ולא מצליחות להתאפק. לאחת כמעט נשפך השתיה, השניה כמעט נחנקה מהביס שנתנה.

ואני כולי מסמיקה ומבויישת אחרי מה שקרה...

אבל המזל הוא שהמשפחה והמדריכות האחרות לא קלטו ב"ה! תודה לאל!!

הסיוט הזה נגמר! 

 

תגובהתגובות