מנסה לכתוב את עצמי על הנייר,
אך העפרונות כולם - שבורים,
העט פולט עוד שום-דבר
ושירים שלא הכל אומרים.
שטף של מילים, מפל,
אך הן כולן רק אשליה,
כותב המון שורות אבל
הן נעלמות כהזיה.
מחרוזת שירים אינסופית בידיי,
שקילת הברות, דימויים ומטאפורה
אך כל זה לא משקף את פחדיי,
ארספואטיקה קצת אפורה.
תגובות
מנסה לכתוב את עצמי על הנייר,
אך העפרונות כולם - שבורים,----> מה קרה למקלדת :-P
העט פולט עוד שום-דבר-----> סדר מילים שונה וכבר יהי'ה טוב יותר
ושירים שלא הכל אומרים.
......
מחרוזת שירים אינסופית בידיי,
]
שקילת הברות, דימויים ומטאפורה
אך כל זה לא משקף את פחדיי,-------> מוזר, אני דווקא הכנסתי חלק גדול ממני לתוך שיר בתוך שיר בתוך שיר,
לכי תמצאי אותי, מעט הצליחו. אבל אכן הצלחתי "לשקף את פחדיי"
בשיריי ותמיד כשפרסמתי הם יצאו מאוד מובנים [בעיקר לי]
[מיכל שרה על "השירה" שלי : שפה פשוטה
ארספואטיקה קצת אפורה.-------> ביטוי חביב, אבל כאן יש מקום הרבה יותר גדול לפרשנות אישית לכל אחד
שיראה אותה אז שכל אחד ירווה בדרכו שלו
זהירות, מע"צ בעבודות :-) [יותר הארות מאשר הערות אם בכלל, נו שויין גם זה משהו]
מנסה לכתוב את עצמי על הנייר,
אך העפרונות כולם - שבורים,-----> אם תנסי לכתוב את כולך על הנייר, גם עפרונות שלמים לא יעזרו,
אם תנסי להקיף נק' אחת הכל יתחיל לזרום.
אבל כאשר "העפרונות" שבורים לא תעזור התמקדות.
העט פולט עוד שום-דבר
ושירים שלא הכל אומרים.------------> העט פולט המון דיו, אבל לא הוא רושם....
הצעה:
"ואין שומר על הדיו מעטי הנובע קשקושים
וכאשר מתאגדים הם לכדי שירים
חצי מהדברים נשארים באידאה
החצי השני או מופקע או זרוק לאין מבין"
שטף של מילים, מפל,---> את משווה את שירתך למפל או מדמהּ?
אך הן כולן רק אשליה,----> אולי במקום רק, אך?
כותב המון שורות אבל
הן נעלמות כהזיה.
מחרוזת שירים אינסופית בידיי,-------> אינסופית?, אפשר קצת? :-)
שקילת הברות, דימויים ומטאפורה----> איפה מאזני השקילה?, אפשר להשאיל אותם מידי פעם? :-P
אך כל זה לא משקף את פחדיי,
ארספואטיקה קצת אפורה.
בכבוד מוענקים לשיר הזה תשעה עצי ארזים ושמונה פרחי דפנה [8.5 למי ששכח/ה לספור :-)]
תגובה כזו גם אני לא אצליח לכתוב הרבה ברציפות
אבל אחת כזו מידי פעם תעניק הרבה חיוכים ליוצרים הנמענים
לא שווה?
בס"ד.
אני בחיים לא אהיה מסוגלת לעשות את זה.
בכל מקרה, הייתה איזו הערה אחת שלך, שהצעת להחליף את ה'רק' ל-'אך',
ואז זה יוצר פעמיים 'אך' במשפט. מה שאני לא אוהבת.
להתנגח ולהתחרות בדעתך-
הייתי נכנסת כאן די חזק.
אבל כאן המקום לשתוק. וטוב שכך..:-)
אם זה היה שלך..
אבל זה לא.
קצת רחמים לא מזיקים אף פעם..:-)
נראה לי שלא.
אני לא אוהבת סתם לכתוש.
ובתכלס? מה אני יודעת יותר ממך? הגבת- פטרת אותי.:-)
קוצק.
בלשוננו אנו.
מה האידיש'ך הזה??????????
דברו עברית!
בחסדי אבא'לה שלי!!
מצטערת פלפלתי.. סתם קריזה..חח..
לא יפה. השתלטות יחידים על חסיד מסכן אחד. :-)
חסיד שעומד בגבורה עילאית,
מול חומר לרוב הטוב למראית.
מחפש הוא אמת, נוקבת גדולה,
רואה בפשטות רק מעלה,
הולך בקצוות, לומד הוא שיטות,
איך את הלב לבורא להטות.
שכוייח! שנזכה.
בס"ד
וכי שמתי ליבי לדעת מיהו אני ומיהו לפניך שכולכם מפארים אותי כחסיד קאצק?
["מודה אני לפניך מלך חי וקיים"-שאל קוצקאי חסיד אחד:
סדוק הייטב מיהו האני ומיהו לפניך]
אחרי שאדם יפתח את היום שלו במשפט זה מתוך כוונה כל היום שלו יראה בהתאם.
ועוד הרבה הוכחות לפאר סתם שהדביקו על יהודי שבינתיים מחפש את הפשטות
איזה אוסטרלי זיכה אותי באמרות קאצק, בינתיים גמעתי בזמן שקראתי כ400 עמודים,
שויין, התורה נשארה בין הדפים, וכבר נהייתי קוצקער?
תמהני עליכם :-)
בס"ד
פעם התבטא אחד החסידים:
אמת מארץ תצמח
ארץ
ר=ק+ק
קאצק
מ.ש.ל
שורה שלישית, בית ראשון- יש לך רעיון יותר טוב? לא רואה שום דרך להפוך את המילים ולשמור על החרוז.
שורה שלישית, בית שלישי. הכנסתי המון, אבל לא הכל [והדברים- פחדים- הכי חשובים וגדולים, נשארים בחוץ, מסכנים].
שוב שורה שלישית, בית ראשון- ממך [שמומחה להשפלה עצמית
] הייתי מצפה להבין שבשורה הזו התייחסתי [קשה לי להגיד את זה, מתוך המאבק הבלתי-נדלה שלי בהמעטת הערך העצמי של כמה יוצרים פה] אל השירים לי כאל שום-דבר.
.
ותודה על ההצעה
שורה ראשונה, בית שני- מדמה.
שורה שנייה, בית שני- אשמח להבין מה יש לך נגד המילה רק.
בית שלישי- כן, אני כותבת יחסית הרבה, אבל אל תחשוב שזה כיף כ"כ. והמאזניים קצת חלודות- כמו שאפשר לראות בשיר הזה ממש...
ושוב, המון המון המון תודה! על הביקורת ועל המחמאות
.
בס"ד.
אהבתי.
זה עובר.