פרפרוגלו. החתמה מפתיעה
פרפרוגלו. החתמה מפתיעהצילום: האתר הרשמי של הפועל ירושלים

בעיצומו של ראש השנה, בתיזמון שמעלה תהיות ותמיהות רבות בעיקר בשל העובדה כי מועדון הכדורסל של הפועל ירושלים אהוד רבות על המגזר הדתי ושומר המסורת, הודיעו במועדון האדום מהבירה על החתמת ענק בכדורסל האירופי בכלל והישראלי בפרט.

בזמן שעתידו של טרנס קינזי, אחד משחקני המועדון הבולטים בעונה שעברה, לוט בערפל בשל פציעה בגבו ממנה אינו מצליח להשתקם כבר זמן רב, החתימה הפועל ירושלים את אחד מהשחקנים המסקרנים ביותר שנחתו בשנים האחרונות בארץ הקודש - סטראטוס פרפרוגלו היווני.

הפורוורד בן ה-33 שקבוצתו האחרונה הייתה ברצלונה הקטאלונית, חתם לעונה אחת במועדון מהבירה וישוב לשתף פעולה עם מאמנו בנבחרת יוון קציקאריס., מאמנה החדש של האלופה מהבירה.

היום (ראשון) נחת היווני שזכה שלוש פעמים בגביע היורוליג כשזה לא פחד להציב מטרות לקראת העונה הקרובה שבפתח, עונת 2017/18.

"דיברתי עם המאמן והוא אמר לי דברים טובים על הקבוצה ועל המטרות שלה", אמר פרפרוגלו לאמצעי התקשורת מיד עם נחיתתו. "אני מאוד מתרגש להיות חלק מזה, אני יודע שהקבוצה הצליחה מאוד בשנים האחרונות ומקווה שנשחזר את זה. אנחנו רוצים להתחרות על האליפות בישראל ולהשיג משהו מיוחד באירופה".

היווני הוותיק והמוערך לא שיחק זמן רב, כשנראה כי ייקח לו קצת זמן להיכנס לכושר משחק. "אני מקווה שאוכל לתרום לקבוצה, אני צריך להדביק את הפער כי לא הייתי חלק מההכנה. זה היה קיץ ארוך עבורי, זו הפעם הראשונה שהייתי בחוץ כל כך הרבה זמן וחתמתי בקבוצה כל כך מאוחר, אבל אני מוכן וכבר לא יכול לחכות להתחיל".

בין הקבוצות בהן שיחק - פנאתינייקוס, אולימפיאקוס ואנדולו אפס הטורקית.