נחשפת האסטרטגיה של צוות הקמפיין של הנשיא טראמפ בנסיון לשכנע כי הבחירות נגנבו ממנו. מלבד המאבק המשפטי אותו כבר החל צוות עורכי הדין של הנשיא לקיים, מתכוונים אנשיו של טראמפ להציג לציבור "בליץ של הודעות" בהן יציגו בין היתר מודעות אבל על אנשים שלאחר מכן נרשמו כמצביעים והצבעתם אף נרשמה בדוחות הסופיים של הקלפיות. בנוסף, מתכוון טראמפ לקיים עצרות המוניות, בדומה לעצרות הבחירות שלו, שיתמקדו במאבק המשפטי והדרישה לבדיקת הקולות הכשרים וספירה חוזרת של הקולות בחלק ממדינות המפתח. על פי מקורבים לטראמפ, מי שעומדים מאחורי ההחלטה על האסטרטגיה האגרסיבית הזו בנסיון לשכנע את הציבור בגניבת הבחירות הם חתנו והיועץ הבכיר ג'ארד קושנר, עורך דינו רודי ג'וליאני ויועץ הקמפיין ג'ייסון מילר. מטרת קיום העצרות והצגת מודעות האבל על אנשים שהצביעו היא לשכנע את הציבור האמריקאי כי התרחשו זיופים חמורים ויש הצדקה לספירת קולות חוזרת ולמאבק המשפטי בו פתח הנשיא. ראשי הקמפיין גם שולחים את צוותי הספירה לג'ורג'יה, אריזונה ופנסילבניה על מנת לספור מחדש את הקולות במדינות המתנדנדות. חלק מראשי הקמפיין קיימו מסיבת עיתונאים ביום ראשון בערב בלאס וגאס וגינו את "הזיופים בבחירות" כהגדרתם. בין הדוברים היה אדם לקסאלט, ששימש כתובע הכללי של מדינת נבאדה בין השנים 2015-2019. לקסאלט תקף את תהליך אימות החתימות של המדינה כמי שאינו מספיק בהגנה מפני הונאות כביכול, וטען כי קמפיין טראמפ אינו יכול לוודא את האותנטיות של כ-600,000 קולות אשר נספרו בנבאדה באמצעות מערכת הדואר. עורך דינו של טראמפ, רודי ג'וליאני, העריך כי "בין 4 ל-10 תביעות משפטיות יוגשו בנוגע לכשירות ספירת הקולות במדינות השונות". כבר בימים הקרובים יודיעו ראשי הקמפיין של טראמפ על העצרות ההמוניות הראשונות שיקיימו במטרה לשכנע את הציבור בצורך בספירה חוזרת של הקולות.