
רוב רובן של הצעות שידוכים (כ-80% מהם) אינן נופלות בפגישות עצמן אלא בתהליך החיפוש אחרי ההצעה. מוצאים כרטיס באתר הכרויות, בודקים אותו לרוב בהיכרות שטחית ופוסלים אותו מיד.
שומעים הצעה משדכן או חבר ופוסלים אותה, גם בלי קשר לנושא המראה. וכל זה כי ההצעה 'לא מדברת אלי', 'נראה לי שהיא לא מתאימה'... אבל, האם זה תמיד נכון? לא בהכרח.
שיווק עצמי
הגורם העיקרי לפסילת מועמדים פוטנציאלים לפגישה הוא בחוסר התאמה בין מה שהכרטיס מספר לנו על האדם לבין מה שהאדם שמאחורי הכרטיס הוא באמת. הרבה מאוד פעמים זה בגלל שאנחנו לא משווקים את עצמנו נכון. בעקבות כך, כאשר הצד השני מקבל את ההצעה, הוא מחליט, לרוב בשניות הראשונות, שהיא לא מתאימה לו ומעביר אותה הלאה.
במידה ונשקיע בתהליך כתיבת ההצעה, ונגיש כרטיס שמשווק אותנו בצורה נכונה וראויה, נקבל פניות רלוונטיות הרבה יותר עם פחות אכזבות ופחות ביטולים. שלב ההצעה הוא תהליך של שיווק עצמי מהותי ביותר, בין אם באופן ישיר על ידינו בין אם על ידי חברים או שדכנים שמשווקים אותנו. לכן חשוב ללמוד את עקרונות השיווק כדי להצליח לשווק את עצמנו נכון כלפי הזולת.
במסגרת פרויקט 252 יתארח השבוע (רביעי) הרב שלמה שיבר, מאמן אישי ויועץ זוגי, שילמד אותנו את עקרונות השיווק ויתאים אותם למטרות שידוכים. "ישנם ארבעה עקרונות שיווק שכל אחד חייב להכיר לפני שהוא כותב כרטיס אישי או שמציג את עצמו לשדכן" אומר הרב שיבר, "כדי שההצעה שלו תוכל לעורר חשק ועניין אצל מי שהיא יכולה להתאים לו ותגרום בקלות לכך שתהיה פגישה ששני בני הזוג יגיעו אליה מתוך מוטיבציה גבוהה". לטענתו המצב של שיווק מוצלח גם יגדיל באחוזים ניכרים את יכולת ההצלחה של הפגישה ושל בניין הקשר שלהם.
מעוניינים להכיר את הדרך השיווקית שתפתח לכם דלתות ותזמן הצעות איכותיות? הצטרפו לאלפי מנויי פרויקט 252 ותהנו מתוכן שיוביל אתכם לחתונה בקלות ובשמחה.
להצטרפות לפרויקט 252 >>>