מצוקת לבני היא ישועתנו
מצוקת לבני היא ישועתנו

למי שלא שם לב, בימים האחרונים ציפורה לבני משדרת מצוקה.

מעל כל במה אפשרית היא תוקפת,מטיפה,מסבירה ובעיקר מתחננת שיחדלו מלהפריע לה בניהול המתן ומתן אותו היא מנהלת , ככל הנראה באותה מידת כישרון המאפיינים את כל פועלה עד הלום. הכוונה בעיקר לניהול המגעים לאחר מלחמת לבנון האחרונה בה השיגה הגברת מקדימה ...לא כלום.

היום, מכן השיגור המזדמן החדש אותו הקימה, התנועה, היא נפגשת במחשכים עם שונאי ישראל להם היא מנסה לסחר את מרכולתה העבשה הכרוכה בביתור ארצנו לגזרים וביצוע עקירה וגירוש נוספים חלילה.

מסתבר שככל הנראה משהו חורק, אמנם המקורבים לה מרבים להשמיע ברבים הגיגיהם הטפלים בדבר הצורך בעקירה ופינוי ישובים אך ציפורה עצמה הקרובה יותר מכל למגעים המגונים עם הרוצחים ושליחיהם מתחילה לשדר אותות מצוקה, דומני שאלה גלויים לעין כל ,כך כל שהם מתרבים.

הגברת הדחויה על ידי הציבור מלינה על אוהבי העם והארץ שהם (כן- הם) מסכנים את קיום המדינה היהודית. נבואות הזעם אותן היא משמיעה נועדו להלך אימים על הציבור הכללי על מנת שיבין כי כישלונה יקיץ הקץ על ביטחונו, ימיט אסון על כלכלתו ויגרום לכך שעם לבדד ישכון בכל המובנים השליליים הקשורים עם בידוד, חרם ושאר מרעין בישין.

כך מוציאה אותה מדעתה כל הודעה רפה על בניה מתוכננת בישו"ב (יהודה שומרון ובנימין), כך היא מאבדת שלוותה נוכח כל חוק או קצה הצעת חוק שיש בהם סממן יהודי ולאומי, כך דעתה נטרפת כאשר מאושרת בשלב מקדמי הצעה להחלת ריבונות ישראלית על בקעת הירדן.

על האובססיה שלה ושל חברי מפלגתה בעניין שחרור הרוצחים הערבים הניאו נאצים אינני רוצה להרחיב אך אומר שהתנהלות לבני ומקורביה בעניין זה מבחילה ומקוממת גם יחד. אין רגישות, אין פקפוק, אין מחשבה שנייה, רק אדיקות ודבקות לא רגילים לשם השגת ה"מטרה" והוצאתה מן הכוח אל הפועל- יציאת הרוצחים הערבים לחופשי ... לא יאומן !

ממש היום הזה בנאום חריף בוועידה כלכלית תקפה השרה שוב. עם ארשת פנים חמורה ובכעס בלתי מוסתר הודיעה לציבור כי כולנו חיים בבועה, מנותקים מהמציאות. עוד מהגיגי הגברת מהמחשכים – "אם אין פרטנר פלסטיני, אנחנו צריכים לעשות הסכם עם העולם"....

בראיון לתקשורת הסבירה ציפורה שתפקידה הוא בין היתר לשמור על המדינה מפני הקיצונים מהימין כשבכך היא מתכוונת בין היתר לאותם שרי ממשלה שאזרו אמש עוז על מנת להעביר בוועדת השרים לענייני חקיקה הצעת חוק להחלת ריבונות בבקעת הירדן. לשמע הדברים של סמל השפיות לבני שמחתי על כי לפחות היא וחבריה מהתנועה המגונה והאופורטוניסטית נותרו שפויים ומאוזנים.....

לא אתיימר לנבא מה ילד יום אך אני מוכרח להודות כי ככל שמצוקותיה של ציפורה גדלות, ככל שהיא נזעקת וככל שפניה מחמירים- כך אני נרגע יותר ושואף עידוד בדבר הסיכוי למנוע פורענות וחורבן נוספים. מתברר שלא אלמן ישראל ויש מי שדואג למנוע מפליטת הליכוד/קדימה לבצע את זממה בעם ישראל ובארץ ישראל.