ביילין מכר את נשמתו לשטן
ביילין מכר את נשמתו לשטן

המילים הקשות בהן נקט יוסי ביילין כלפי בנימין בן אליעזר ז"ל, ה"קולגה" שלו למפלגה, עוד בטרם הובא פואד לקבר ישראל, עוד בטרם משפחתו וילדיו קמו מאבלם, המילים הללו מעידות אלפי מונים על ביילין האיש המסוכן והבוגדני, שהיה במרכז הפוליטיקה הישראלית שנים רבות.

ביילין כבר לא בפוליטיקה אבל עם ישראל ממשיך לסבול בשל החלטות פוליטיות אותן יזם והוביל ביילין.

יוסי ביילין בגד בערכים הבסיסיים של רעות, של השתתפות ביגון ובאבל, של מחילה והתעלות בזמנים קשים, עת כינה את "פואד" בכינויים שהדהימו את חבריו לשמאל ואף את מנחה הטלוויזיה המנוסה יעקב איילון שנותר המום  מול האיש שממשיך גם עתה לעמוד על דבריו ומסרב לחזור בו ולהתנצל - כי ביילין "תמיד צודק".

אותנו בהתיישבות ביילין לא הצליח להפתיע, מבחינתנו ביילין שייך לשורה של בוגדים שהיו מנת חלקו של העם היהודי לאורך ההיסטוריה. אנשים תבוסתניים ומתנשאים ש"תמיד צודקים" גם כשהמציאות מדממת וטופחת על פניהם.

ביילין הוא מאבי אבות הטומאה של הסכמי אוסלו, הסכמים שהביאו לרצח של מאות אזרחים, ילדים ונשים חפים מפשע ברחבי מדינת ישראל.  ביילין מעולם לא עשה חשבון נפש על "הסכמי אוסלו", מעולם לא הודה כי טעה ומעולם לא התנצל על ההסכמים הארורים – כי ביילין "תמיד צודק".

ביילין ממשיך להוביל את "יוזמת ז'נבה" יוזמה פוליטית שממומנת על ידי חורשי רעתה של מדינת ישראל, מפתה אנשים ונבחרי ציבור למכור את נשמתם בעבור שלמונים, מלונות וסיורים בחו"ל ובעיקר הרבה הרבה ערמות של יורו מזוהם.

ביילין מנסה למכור את הבית שלי – את בית אריה – ישוב יפה, ערכי אבל בעיקר חלק בלתי נפרד מנופיה של ארץ ישראל לעולמי עד. 

על פי "יוזמת ז'נבה" היא יוזמת ביילין, שורה ארוכה של ישובים צריכים להחרב, ולעמדת מדינת ישראל, ממשלת ישראל, או עם ישראל אין שום משמעות כי ביילין "תמיד צודק".

ביילין "גיבור גדול" אל מול פואד, אדם שהלך לעולמו ופועל באופן הכי נבזי שניתן להעלות על הדעת, הכפשות והשמצות בראש חוצות מבלי שלנפטר יש את היכולת להגיב. דבר שביילין השפן הקטן לא היה מעז לעשות כל זמן שפואד היה בחיים.

היום אפילו "חבריו" לשמאל מסתייגים מביילין ודרכו ומבינים מה שאנו בהתיישבות הבנו כבר לפני שנים רבות – מדובר בבוגד עלוב.

אנחנו מר ביילין לא הולכים לשום מקום וממשיכים לבנות את ארץ ישראל, וכאשר נקבור את היוזמה הבוגדנית שלך –"יוזמת ז'נבה" לא נמצא זמן להשמצות נגדך כפי שאתה נוהג נגד החברים שלך – אנחנו נהיה עסוקים בפרויקט הציוני הבא לחיזוק ארץ ישראל שלנו.