ארגון "בצלם" קרא לחיילי צה"ל לסרב פקודה מול הפגת ההמונים המתוכננת ביום שישי בגבול הרצועה.

הארגון מתעלם מהעובדה שבאירוע הקודם רוב הנפגעים היו חמושים וחברי ארגוני טרור שכוונתם היתה לפגוע בחיילי ואזרחי מדינת ישראל, ושם את עצמו כמצפן הלאומי מעל הממשלה, מעל הכנסת, מעל החוק ומעל הצבא.

בעברית קוראים לזה אנרכיה והאנרכיה היא האוייב הגדול ביותר של דמוקרטיה מתוקנת.

אבל אם בגינויים ובמצפון עסקינן אזי הייתי מצפה מהארגון הזה שייצא בראש ובראשונה בקריאה לתושבי עזה לסרב להיות כלי שרת בידי ארגון המרצחים הנקרא חמאס, ארגון שפירוש שמו הוא התנגדות מזויינת, ארגון שרוצח בבני עמו ומשליט טרור קודם כל על אזרחי הרצועה ומדכא את חייהם בשם האיסלם הקיצוני.

ארגון "בצלם" לא באמת עוסק בזכויות אדם ובמצפון, מדובר בארגון עיוור שמחליש את החברה הישראלית מבפנים, מצדד באכזרים שבאויבנו וכעת יוצא בקריאות אנרכיסטיות שאינן אלא סירוב לקבל את דין הבוחר הישראלי ואת המדיניות של הממשלה שנבחרה על ידי אזרחי המדינה.

ארגון "בצלם" כמו ארגוני "מצפון" אחרים שנתמכים על ידי "הקרן החדשה לישראל" מהווים מפלט לאנשים שהם בעלי מנגנון הרס עצמי, אלא שהם לא מסתפקים בעצמם ומנסים להוביל את כולנו לאבדון.

אנשים שהם עיוורים מכסף שזורם אליהם ממדינות אירופה, אנשים שהם עיוורים מתקשורת שנותנת להם במה והיא עצמה בעלת אג'נדה פוליטית מובהקת, אנשים שהם עיוורים להיסטוריה של העם היהודי ועיוורים למציאות במזרח התיכון ובעולם הערבי.

שלל ארגוני "המצפון וזכויות האדם" מנצלים הלכה למעשה את הדמוקרטיה הישראלית ומכרסמים בה מבפנים על ידי מימון זר. לא באמת מדובר בביקורת ובמנגנוני איזונים ובלמים לשלטון הישראלי, מדובר בגייס חמישי, לא פחות מכך, שמחזק את אויבינו ועושה זאת מתוכנו ממש, לכן עלינו להוקיעם בכל לשון, מעל כל במה ואף להשתמש בכלים החוקיים להצר את צעדיהם.

יתר על כן הייתי מציע לארגון "בצלם" לצאת עוד היום בקריאה בלשון הערבית לתושבי רצועת עזה לא לקחת חלק במסע יחסי הציבור של שלטון החמאס בעזה, החמאס שהביא לחורבנם הכלכלי ושולט בהם כבר 12 שנים בכח הזרוע תוך פגיעה אנושה בזכויות האזרחיות שלהם.

באותה קריאה הייתי מציע ל"מצפוניסטים מבצלם" לקרוא לערביי עזה למנוע את הפגיעה האנושה באיכות הסביבה שעלולה להיגרם מהצתת אלפי צמיגים בוערים.

ארגון "בצלם" הוא לא ארגון זכויות אדם, הוא לא ארגון מצפון, הוא לא באמת דואג לערביי יו"ש או ערביי הרצועה – ארגון "בצלם" הוא ארגון אנרכיסטי שמנסה לעשות הפיכה במדינת ישראל במימון גורמים זרים וכל יום שאנו מאפשרים לו להתקיים במתכונת הזאת, אנו פוגעים בעצמנו.