להכיר בטבח הארמנים ע"י הטורקים
להכיר בטבח הארמנים ע"י הטורקים

השולטן הארדואני ממש מתחנן שישראל סוף סוף תעשה את חובתה המוסרית מימים ימימה ותכיר ברצח העם שביצעו הטורקים בארמנים לפני כמאה שנים.

מסיבות של "ידידות" עם טורקיה נמנעה ישראל עד כה מלעשות את הצעד המתבקש, והיא מושיטה שוב ושוב את לחיה השנייה בעקבות כל סטירה או יריקה המגיעה מאנקרה. לא עוד!

כמאה שנים אחרי שטורקיה טבחה כמיליון וחצי ארמנים, וכמאה שנים אחרי הסתלקותו של השולטן העותומני והאימפריה שלו, מנסה השולטן הארדואני להקים אימפריה משלו, לדכא את שאיפות העצמאות של העם הכורדי ולהפוך את טורקיה למדינת אויב לישראל, למרות "הפיוס" עם ישראל שעלה לישראל בהתנצלות שלא לצורך ובפיצוי למחבלים על ה"מרמרה" הטורקית. לא מיותר להזכיר שישראל טרם הכירה ברצח העם שביצעו הטורקים בעם הארמני המדוכא.

מאה שנים אחרי הכיבוש הבריטי-צרפתי של המזרח התיכון ופיצולו למדינות מלאכותיות לפי קווי סייקס-פיקו שהצביעו רק על אי-הכרת המציאות במזרח התיכון, אנגליה הקולוניאליסטית ממשיכה את הכיבוש של צפון-אירלנד, סקוטלנד, ויילס ואיי פוקלנד ומתעלמת משאיפותיהם של עמים אלה לעצמאות, או לאיחוד עם ארגנטינה (במקרה של פוקלנד), או לאיחוד עם אחיהם באירלנד החופשית. השקט הנוכחי בצפון-אירלנד זמני ומטעה.

 מאה שנים אחרי הכיבוש הבריטי-צרפתי של המזרח התיכון ופיצולו למדינות מלאכותיות לפי קווי סייקס-פיקו שהצביעו רק על אי-הכרת המציאות במזרח התיכון, צרפת הקולוניאליסטית ממשיכה את הכיבוש של קורסיקה ושל מחצית ארץ הבסקים ומתעלמת משאיפותיהם של הקורסיקאים לעצמאות, או של הבסקים לאיחוד עם אחיהם במחצית ארץ הבסקים הכבושה על-ידי ספרד.

שלוש מאות שנים אחרי הכיבוש הספרדי של קטלוניה, ספרד מדכאת בכוח את שאיפות העצמאות של הקטלונים וממשיכה בדיכוי הבסקים. השקט הנוכחי בצפון-ספרד זמני ומטעה.

אבל, כל הדוגמאות הללו אינן מפריעות לאותן מעצמות כיבוש, כמו גם לגורמים אחרים – גרמניה הצבועה, למשל – לדרוש מישראל להסגיר את לב ארצה לכובש הערבי שהוכנס ארצה כסוס טרויאני על-ידי הוזים יהודים שהמציאו את "העם הפלשתינאי" ואת "פתרון" שתי המדינות, שאינו אלא מרשם לחיסולה של מדינת היהודים.

הברית הבלתי-קדושה של אנטישמים מוסלמים, אנטישמים נוצרים ואוטו-אנטישמים יהודים תובעת מישראל להתאבד על-ידי הנחת מטען-צד בלב הארץ ועל-ידי חלוקת בירתה בינה לבין האויב, שהוא הכובש האמתי בארץ ישראל.

"העם הפלשתינאי" – ערביי ארץ ישראל – הוא תוצר של הגירה ערבית לתוך הארץ כתוצאה מהשגשוג שהביאה הציונות לארץ. "העם הפלשתינאי" קיבל חיזוק והכרה מאת האוסלואידים שאפשרו להכניס ארצה את רבבות המחבלים של צבא הכיבוש של הרוצח ערפאת, יחד עם בני משפחותיהם.

כל המעצמות לשעבר שנמנו לעיל – טורקיה, אנגליה, צרפת, ספרד, גרמניה – אינן תובעות מעצמן לחלוק את ארצן ו/או את בירתן עם עם זה או אחר התובע עצמאות. כל המעצמות לשעבר שנמנו לעיל תובעות מישראל לחלוק את ארצה ואת בירתה עם "העם הפלשתינאי" המומצא, לפי הגדרתו הקולעת של ניוט גינגריץ', היו"ר לשעבר של בית הנבחרים האמריקאי.

לישראל יש "חלון הזדמנויות" לנפץ את ההונאה של "תהליך השלום". אל לה להמשיך לשחק ב"נדמה לי", כאילו התאומים עבאס/חמאס, או "המדינות הסוניות המתונות", או "המדינות הידידות באירופה" מעוניינות בקיומה של מדינת היהודים.