כמה טוב שנפרדנו
כמה טוב שנפרדנו

שר החינוך הזמין רבנים מהציונות הדתית למפגש, לצערי היו מספיק שהחליטו לא להגיע והפגישה בוטלה.

חבל! החלטת בנט ושקד להקים מפלגת ימין חדשה, היא החלטה אמיצה עם סיכונים אישיים ועם סיכויים לברכה גדולה לארץ ישראל, לעם ישראל וכן – גם לתורת ישראל (שבמקרה מתעניינת מאד בארץ ישראל ובעם ישראל).

אפשר לחלוק ולטעון שזה מסוכן מידי, שזה לא יצליח ושזה לא יפה, אבל אסור לטשטש שהרבה מהציבור החרדל"י לא הצביע עבורם, והרבה גם טענו שזה נועז מידי לדרוש גם משרד החינוך וגם משרד המשפטים, שהחיבור עם החילונים הוא טעות ושבנט ממפלגת 'נישה' לא צריך לחלום על משרד הביטחון וכו'..

אסור שנשכח את הברכה שהזוג הזה והבית היהודי הביאו לציבור הציוני דתי, ואת ההשפעה של ממש להזיז את כל המערכות הפוליטיות ימינה, לדחוף להסדרת ישע וכו'... ואעפ"כ, כמה טוב שנפרדנו!! בואו נפסיק "ברוגז" ונכיר טובה גם על עצם פרידתם.

ואני אסביר: במעמד הסנה, הקב"ה אומר "ידעתי את מכאוביו", "ראיתי את הלחץ", אני מבין כמה קשה לעם ישראל ולכן אני אביא אותו לארץ זבת חלב ודבש, מסר כזה נקלט "ויאמן העם". ובאמת צריך מפלגה שזו הבשורה, להביא ביטחון, ימין לאומי חזק וחדש.

אבל.. זה לא מחזיק מעמד! בהמשך שהעניינים הסתבכו, הקב"ה מסביר מסר חדש מורכב יותר, על גילוי שם ה' וקידוש ה' – והקב"ה מאריך בקשר האמוני לארץ ישראל מברית אבות, ושהארץ, מורשה היא לנו. וזהו המסר שיביא לגאולת ישראל, וזהו המסר שהוא נצחי, ושעוד ישמע! מסר של תורה אמינה וארץ ישראל!

פרידת בנט ושקד, שחררה אותנו לאחד את כל הציבור הימיני תורני (כן – אלי ישי ביחד עם מפד"ל בן גביר/מרכז/הר המור ביחד עם בוגרי תיכונים דתיים ציונים).

כולם מתאחדים ל"ימין ישן", הימין של הבטחת ארץ ישראל לאבות, הימין של פרשת מסעי-"ואם לא תורישו את ישבי הארץ... והיה... ולצנינים בציידכם".

הימין הישן שיודע להרים בגאון את דגל תורת ישראל כמקור ובסיס לכל עולם הישיבות והגרעינים. פרידתם סללה את הדרך לחדד קול ברור של ארץ ישראל, עם ישראל, על פי תורת ישראל, לכל גווני הציונות הדתית, שמאחדת ומייצגת בעזרת ה' את כולם!!

אין לנו את הזמן לחשבון נפש, למה לא טבעי ופשוט לבוגרים של החמ"ד לדורותיהם להשתייך לציונית הדתית פוליטית, ולמה לא כולם מרגישים מספיק מקושרים לחזון הציוני דתי כשהתורה במרכז, אבל יש לנו את הכוח ואת האנרגיות להשפיע על המון ולהגיע לרבים מאד שירגישו גאווה וקשר לחזון התורני האדיר הזה, שנקרא "ציונות דתית", ביחד ובעוצמה בעזרת ה'!

ושלא תהיה טעות, נהיה חדים וברורים, אין מקום לציבור הציוני דתי להתפצל ולזלוג למפלגות אחרות, רק לחזק את הבית היהודי ואת האיחוד הלאומי, שבעז"ה ייצרף את יחד ואת עוצמה לישראל, לנציגות הולמת ומשמעותית.

יש כל כך הרבה אנשים ראויים ומצוינים, בפנים ובחוץ, למפלגות הבית והאיחוד, נחליט יחד ונסתער קדימה, עם דגל תורת ישראל מורמת מעלה מעלה בכבוד ובשמחה!!