השמאל בפאניקה, התקשורת בהיסטריה
השמאל בפאניקה, התקשורת בהיסטריה

הגשנו את הרשימה לכנסת. זה היה יום חשוב. לפי סקר חדשות 13 שפורסם אמש הרשימה המאוחדת מקבלת 8 מנדטים, כך שאפשר (בעבודה רבה ולא בזחיחות הדעת) להביא למצב שיקירי מיכאל בן ארי ואני נכנסים לכנסת, אבל חשובה אפילו יותר מכך העובדה שהרשימה החדשה עשויה למנוע עליית שלטון השמאל, המבקש לעקור יישובים ולגרש כמאה אלף יהודים מהבית.

לא בלב קל הסכמנו לחיבור הזה. צריך להודות שהעובדה שנדחקנו ברשימה, וגם כל מיני אמירות שבאו בעיקר מצד גורמים בבית היהודי היו אמירות מעליבות וקשות שמספרות את הסיפור של חלק מהפוליטיקאים של הציונות הדתית שמפחדים מהצל של עצמם וכל הזמן רוקדים "מה יפית" בעיני השמאל הישראלי.

במזכירות עוצמה יהודית התקיים דיון ערב ההחלטה. את האמת יש לומר, שאני עצמי סברתי שאנחנו צריכים להתעקש על מקומות טובים יותר ולטעמי אפשר היה עוד לנסות וללחוץ, אבל מאידך צריך גם להודות שהיו לא מעט טיעונים שכנגד ובהם סקרים רבים שבהם אנחנו לא עוברים את אחוז החסימה, ואין יכולת כלכלית לגייס סכומים של מליוני שקלים כדי שנרוץ לכנסת, לצד התגייסות כללית של כל עלוני המגזר ועיתוני הימין נגדנו, ובעיקר העובדה שהסיפור של הבחירות האלה הן לא המפלגות הקטנות אלא גושים וחיבורים שבלעדיהם היה מאוד קשה להיכנס.

לא אשקר. כאשר התקבלה החלטת המזכירות ודעת הרוב הייתה לחתום, לא הייתי מאושר אבל כן הבנתי את השיקולים ואת גודל השעה וגודל האחריות. יש לא מעט פעילים שמאוכזבים וכואבים בעיקר על היחס כלפינו, אני מסכים והביקורת מובנת אבל עכשיו הגיע הזמן לגלות אחריות, לשנס מותניים ולהציל את מדינת ישראל.

הכבוד והאגו מעולם לא היו שיקול אישי בעיני. אם אכנס לכנסת אצטרך לוותר על משרד עורכי הדין ועל סכומים יפים שאני מרוויח היום, אך עם כל הכבוד לאלה, האפשרות להיכנס לכנסת ולייבא את ההצלחות מעולם המשפט גם לכנסת היא הזדמנות פז.

יש לנו הזדמנות נדירה היום להכניס שני אנשי עוצמה יהודית לכנסת. השמאל בפאניקה, התקשורת בהיסטריה, עושה רושם שהבחירות האלה מתמקדות רק בעוצמה יהודית והפחד של שונאי ישראל שניכנס לבית המחוקקים הישראלי, ודווקא בשל כך היום יותר מתמיד צריך להתגייס ולעשות ולפעול, ולהכניס עוצמה לכנסת. 

עוצמה יהודית: מוחלים על העלבונות, רצים קדימה