זה נקרא דמוניזציה!
זה נקרא דמוניזציה!

הוא מסוכן למשרד החינוך - הוא יכפה את דעותיו ה'גזעניות' על מוסלמים מסכנים. מיעוט נרדף. הוא יבקש להטמיע ערכי תרבות ויהדות ובכך לתת לילדי ישראל את הבחירה .

אבל הוא עוד יותר מסוכן כשר משפטים. מי יודע? אולי הוא יצליח לעשות סדר בבלגן. לקצוץ את ציפורניו הפטרנליסטיים של הבג"ץ, לעמעם את סינוור 'שלטון החוק' ולתת לעם להחליט מהו רצונו.

כשר החקלאות והשיכון - הס מלהזכיר. הוא הרי היה ממקימי רגבים. הוא ינשל את הבדואים המסכנים מהשטחים המרהיבים שלהם - מלוא כל הארץ דריכתם. הוא יבנה גורדי שחקים ב'שטחים הכבושים', וישתיק במחי יד את שוברי השתיקה.

אולי נעשה אותו שר הביטחון? איזה ביטחון ואיזה בטיח? הוא ימטיר עלינו טילים איראנים, מרוב פרובוקציות ופרצופים נחרצים.

שר התחבורה? הוא יסלול כבישים לאורכם ולרוחבם של יו"ש - עוקפי חווארה, חיזמה, ועוד אטריות. במקום לקדם את הדו-קיום בכבישים – כאשר הנהג היהודי צופה בחברו הפלסטינאי העסוק בעקיפת משאית במהירות של מאתיים קילומטר לשעה בעיכול הכביש המשובש... כך מתחשלים. כך בונים קשרי ידידות [בקבר].

שר התרבות? לעולם לא! הוא ירעיף תקציבי ענק לתאטרון 'אספקלריא' ולבית הספר לקולנוע של 'תורת החיים'. משם תצא בשורה אומנותית משיחית-לאומנית, וגם ילמדו שם בנפרד. הס מלהזכיר. הדרה תרבותית במיטבה.

שר האוצר? הוא יגלגל מיליונים כדי לשלוף את הגבעונים האלו, מסולסלי הפאות, ממאסרם המוצדק. הוא יתמוך בפרזיטים ביהודה ושומרון. הוא ייתן מענקים למשפחות גדולות בציבור החרדי והדתי, כדי שישלטו על המדינה ויגרפו קולות נוספות בבחירות הבאות. שד דמוגרפי עומד לבלוע את הדמוקרטיה.

שר הבריאות? הוא יאשפז אותנו מרוב דכאון וחרדה לעתידה הדמוקרטי של המדינה. בתי החולים לחולי נפש יזכו במאה אחוז תפוסה. הוא ירחיב את מחלקות היולדות, ויצמצם את תקציבי הענק המוקדשים לטובת בדיקות גנטיות הזויות המובילות להפסקות הריון מיותרות.

שר התקשורת? תשקורת, הוא יגיד. הוא יסתום לנו את הפיות הדמוקרטיות שלנו ויעשה לנו דמוניזציה מעל אתרי החדשות, ויעקם כל אות כתובה או מוקלדת לימין.

זה מה ששומעים היום, כל היום, מהתקשורת האובייקטיבית.

אבל לא. הוא מתאים גם וגם וגם. דווקא מהסיבות האלו ועוד.

על כל אלו באנו להודות ולהלל ולשבח - על המסירות לארץ ישראל לכל גבולותיה, על ערכים חצובים באש התורה הכוללים את חיזוק המשפחה היהודית והרחבתה, על עמידה איתנה ללא מורא.

ככל שיתקפו ויבזו כל המלעיגים וכל המפחדים וכל המשמיצים - כן ירבה וכן יפרוץ.

מתקפת הדמוניזציה היא סימפטום של קריאה נכונה של המפה. בצלאל הוא איש חזק, חדור אמונה ועוצמה, והוא לא יקוד ולא ישתחווה לכל צרצור של חליל חלול.

בצלאל, אנחנו מאמינים בך ובאיחוד מפלגות הימין וברב פרץ שעומד בראשו. עלו והצליחו. ה' עמכם.