ג'יבריל רג'וב לא שוכב בפרוזדור
ג'יבריל רג'וב לא שוכב בפרוזדור

כמעט כל אמצעי התקשורת מדווחים לנו בגאווה, בהמשך ליום הזיכרון לחללי צה"ל, שרב המרצחים ג'יבריל רג'וב, אחרי שסיים לכתוב עוד מסמך שטנה אנטי ישראלי ברוח אוסלו והמזרח התיכון החדש, חש ברע וחש להתאשפז בבית החולים איכילוב בתל אביב.

מבחינתו - צעד חכם. כי למרות שהפלסטינאים קיבלו ממיטביהם באירופה ובכלל [מאז פשע אוסלו] יותר כסף משקיבלה אירופה כולה במסגרת תכנית  מרשל*, הם לא בנו אף בית חולים היכול להתחרות בבתי החולים של היהודים. 

לזכותם של הפלסטינים יאמר שהכסף לא ירד לטמיון - הם בנו בכסף האירופאי מאות אלפי רקטות מסוגים שונים ועשרות קילומטרים של מנהרות. כל עם מצטיין במה שהוא מצטיין בו, ורצח, בשמות שונים הוא הספציאליטה של האיסלאם לגווניו השונים, ממש כפי שחזה שמעון פרס מנהיגנו הדגול וחבריו.

אני רק שאלה למר רוני גמזו, מנכ"ל בית החולים איכילוב: כמה זמן נאלץ מר ישראל ישראלי, זה שמשלם מסים, הולך למילואים ונרצח בפיגועים, להמתין בממוצע בחדר המיון שלך עד שבעייתו הרפואית  תיפתר? או לפחות עד שפתרון יסתמן באופק?

וכמה זמן נאלץ המרצח ג'יבריל רג'וב להמתין במיון? או שמא דאגה הנהלת איכילוב ומחלקת פניות הציבור המסורה של איכילוב שה- VIP ג'יבריל רג'וב לא יאלץ חלילה לעבור את הגיהינום של חדר המיון כמו מר ישראל ישראלי ומשפחתו?

אני בטוח, גולשים יקרים, שהנהלת איכילוב תשמח לענות על כל שאלותיכם בעניין. צלצלו אליהם: פניות הציבור-  03-6974730 וקבלו תשובה לשאלות.


* תכנית אמריקאית לשיקום אירופה אחרי מלחמת העולם השנייה