זו מלחמה על הבית
זו מלחמה על הבית

קחו נייר A4 ותקפלו אותו בצורה של מטוס לבחירתכם. זרקו את המטוס בעדינות לעבר מישהו הנמצא לא רחוק. באם זה גרם לו/ה לאי נוחות, הרי הזורק יכול להיות חשוד בעבירת תקיפה, עבירה שהעונש עליה הוא עד 4 שנות מאסר לא עלינו. 

אבל טרם ראינו עבריין טיסן כזה יושב בכלא. הסיבה היא עקרון הסבירות. אתה לא נכנס להליך פלילי רק כי אפשר. יש עוד דברים למדינה לעשות חוץ מהטיסן שלך. 

ואולם ברור שבמקרה נתניהו, זה היה שונה. היה מההתחלה חיפוש מדוקדק אחרי כל מה שאפשר למצוא כדי להפיל אותו. שקוף. בקבוקים, חמגשיות, ארוחות, טיפול באיש זקן, סיגרים, משקאות, מה לא היה לנו. 

הסיבה היא כמובן שנתניהו מאיר ומשקף את כישלון השמאל, הוא זה שהצליח להביס את השמאל, והצליח בעצם להביס ולסיים את עקרון "שטחים תמורת שלום" שהיה נהוג בכל ממשלות ישראל (כולל זו שלו אגב ב-1996) ובכל ממשלות העולם בעצם כמדיניות הבלעדית לגבי הסכסוך כאן, מ-1992 ועד 2009 עת הוא נבחר לראשות הממשלה. 

והיצוג הפוליטי של הימין הישראלי, שבדעותיו משקף את הרוב הברור והמוחלט בעם ישראל, סליחה שאני אומר זאת, מתנהג כמו ערימה של ילדות. 

רבותיי יש כאן מלחמה עלינו. הסיבה היחידה שזה יוצא נגד נתניהו היא כי הוא הראש שלנו, הכי מוכשר בנו, נציג הימין הבכיר ביותר BY FAR מכל מי שנמצא באיזור. 

הם יודעים שברגע שהם יפילו את נתניהו, הם הורידו את מה שבעיניהם הוא "ראש הנחש". 
הרי זה לא יאמן. מבחינת המדיניות, כך אומרים לך בכירי המפלגה המתחרה של נתניהו (כותרת ללא תוכן, הכי נבוב שיש, הכי ריק, "כחול לבן". וואוו איזה שם מקורי. חשבתם על הצבעים לבד?), מבחינת המדיניות, הם מצדדים במדיניות של נתניהו.

 זה לא ייאמן, כששואלים אותם מה בעצם ההבדל בין המדיניות שלהם לזו של הליכוד הם לא מצליחים לענות. רגע אז למה הקמתם מפלגה חדשה? ולמה יושבים אצלכם במפלגה עשרות אנשי שמאל מובהק? אה, כדי להפיל את נתניהו ואז להפיל את הימין. עכשיו עובדים על קמפיין לגניבת קולות של ימין אליהם. לא יאמן. 

ואנחנו במקום להבין שזו מלחמה על החיים שלנו. אנחנו זה אלה שגרים באלון מורה ובעתניאל ובמעלה אדומים ובאפרת ובאריאל והאמת שגם בפתח תקוה וגם בתל אביב. במקום להבין שזו מלחמה על החיים שלנו. אברמוביץ' ושות' מתים לראות את ביבי נופל לא בגלל שביבי מושחת, חברים, אלא בגלל שביבי מוכשר. 

הוא המנהיג הימני הראשון שהצליח ליישם מדיניות השונה כלל ועיקר ממדיניות יצחק רבין (אוסלו), שמעון פרס (אוסלו ועוד ועוד), ברק (זוכרים את קמפ דיוויד 98% לפלשיתינים ועוד החלפת שטחים וכו' וכו'?), ואפילו אולמרט (איך אפשר לשכוח לגאון הזחוח את הצעת המפית לאבו מאזן. וואוו. שנה וחצי בכלא ישב? יצא בזול!) וכמובן שרון זכרונו לברכה (ההתנתקות, קרי גירוש בלעדי של יהודים מביתם שנקנה ונרכש כחוק המדינה, מזכיר לי משהו). 

בנימין נתניהו עשה את הבלתי יאמן והצליח לקפל בהצלחה גאונית ובמיומנות נדירה את דוקטרינת "שטחים תמורת שלום" בחזרה לבוידעם ומחוץ לתודעה של הקהילה הבין לאומית. הוא לא מושחת. 

במקום להתאגד כולנו לרשימה אחת! הליכוד, שתהיה הליכוד האמיתי של כל אנשי הימין, עם כל המפלגות שלהם בלי ליברמן כמובן (אויב העם כבר אמרנו?) עם או בלי החרדים. נורא פשוט. כולכם נורא מוכשרים. לכולכם יש מקום. 

אלא שבמאבקי האגו הפתטיים שלכם עם מפלגת מאן דהא נגד מפלגת מאן דהוא, כל אחד הוא יושב ראש, מספר אחת. איפה נשמע כדבר הזה. 

ובשם מלחמת האגו הבזויה הזו, במקום להביא 65-67 מנדטים לגוש ליכוד ימין דתי חרדים, רק בגלל ההתגוששויות שלכם על מי ישובץ איפה, אתם מחריבים את רצון הבוחר פעם אחר פעם. 

נמאסתם עלינו פוליטיקאים של הימין הדתי. אתם מתנהגים, סליחה שוב, כמו ילדות. במקום לממש את המהפיכה שהעם נתן לכם לעשות, אתם מבזבזים לנו את הזמן ואת החיים על מאבקי אגו מי ישובץ איפה, ואיזה תיק למי, ומי יבחר את התיק ראשון, ותוסיף לזה עוד התבטאויות באמת "מקרבות" ו"עוזרות" על מלכות דוד ומלכות יוסף או מה שזה לא היה, ואתה מקבל שוב, פעם אחר פעם, ריסוק של רצון הבוחר. 

רבותיי. נתניהו על המוקד של השמאל כי הוא הראש שלנו. זה הזמן ללכת בגוש אחד מולם. זו מלחמה על הבית. על החיים. תתעוררו אנשים.