בעגלא ובזמן קריב ואמרו אמן
בעגלא ובזמן קריב ואמרו אמן

יושבים להם שני אנשים נמוכים אך זחוחים באולפן  טלוויזיה ומנהלים ביניהם שיח פוליטי בענייני היום כשעל הפרק הפעם הסתלקותו של בנימין נתניהו מראשות הממשלה. לקראת סיום המופע הביע התועמלן הפוליטי הארסי (המתחזה ברמייה ובכזב לפרשן) הלא הוא אמנון אברמוביץ', את "הערכתו" כי אלה המתכוונים להחליף את נתניהו מייחלים שעידן בנימין נתניהו "יגיע סוף סוף לקיצו".

ההמשך מדהים, לא פחות! המנחה עודד בן עמי משיב "בעגלא ובזמן קריב אתה אומר..." ו"פרשננו" מחרה מחזיק אחריו "בעגלא ובזמן קריב ואמרו אמן". החרה החזיק אחריו בן עמי וענה "אמן"!

והרי לכם מנה נוספת של "חדשות" שבצדן "פרשנות", מתוצרת התקשורת העוינת המרשה לעצמה לעולל לצופים את כל שעולה על רוחה המוטה שמאלה, חדשות לבקרים ובכל שעות היממה.

מה לא נאמר ונכתב על התופעה הזו. אלא שהפעם עשה הצמד מעשה נבלה בעשותו שימוש בקטע מקדיש יתום עת דן בגורלו הפוליטי ובהמשך כהונתו של ראש ממשלה חי ומכהן. אם רציתם טעימה ממעמקי תהום השפל אליו מגיעה "התקשורת" "הישראלית" (גם זו וגם זו במירכאות אותן הרוויחו ב"יושר"...), והרי היא לפניכם, הטעימה.....

בן עמי הלז ניסה לתקן את הרושם הקשה שהותירו דבריו אלא מאחר שאינו העיפרון הכי מחודד בקלמר, אם לנקוט לשון המעטה גורפת, הצליח להבליט עוד יותר את גודל הבושה,  באומרו: "אני מבהיר שסיכמתי את דבריו של אמנון אברמוביץ', שאמר שיתכן שיש מי שמעוניינים שהעידן שאחרי נתניהו יבוא במהרה, במילים 'בעגלא ובזמן קריב' שהן תרגום דבריו של אמנון בארמית. כל פרשנות אחרת לאמירה הזאת אינה במקומה, ולא ראוי ליחס לי כל כוונות נסתרות. אני מאחל לראש הממשלה בריאות טובה ואריכות ימים".

צמד חמד, שתי "אושיות" הטמבלווויזיה הללו. יושבים במגדל השן המכונה אולפן, משחקים בינם לבין עצמם אותו משחק מכור המוכר לנו כל כך, כל זאת במטרה אותה אינם טורחים להסתיר – להעביר מן העולם את שלטון הימין ואת נתניהו בכלל זה.

בהיותם עושים שימוש כבשלהם במשאב הציבורי השייך לכולנו הרי הם מועלים בתפקידם ומפרים אמון כלפי הציבור שהוא הבעלים של המשאב הזה. זכות הציבור היא לדעת וחובת התקשורת לספק לו מידע. תחת זה אנו מקבלים מנות גדושות של שטיפת מוח, תכנים מבוררים היטב המוצאים פעמים רבות מהקשרם, "פרשנים" שלאמתו של דבר הם תועמלנים מובהקים לתפישת עולם שמאלנית ופוסט ציונית.

בן עמי ואברמוביץ אינם שונים מחבריהם הרבים לדעה ולמקצוע ולמען האמת שליטת השמאל הקיצוני בכל אמצעי התקשורת היא כמעט מוחלטת. נכון שבשנתיים האחרונות החלו זעיר פה זעיר שם להתגנב למערכת הזו גם אנשי ימין אלא שאלה כעצם בגרונם של וותיקי ה"בראנז'ה", כנפיהם מקוצצות לא פעם והחופש הניתן להם מוגבל ומצומצם.

וכך אנו מוצאים דיווחים שקריים ומגמתיים עת מספרים לנו כמה מפגינים התייצבו להפגנה ימנית (אלפים הופכים בפי התועמלנים השקרנים לכמה מאות), כך מתעלמים כתבי המשטרה "החרוצים" מידיעות מרעישות על הסתבכות אנשי שמאל בפלילים, כך מכונים אנשי הימין "קיצונים" בעוד שאנשי השמאל הפוסט ציוני ואנטי יהודי שחלקם משתפים פעולה עם האויב הערבי ומזדהים עמו מכונים "אוהבי אדם" ועוד הדוגמאות רבות......

פתרון חלקי מצוי בידינו, עמך ישראל. אם נסלק מבתינו את המפגע/מרקע הזה, אם נמעט להאזין ל"פרשנים" המוטים והשפלים, אם נייבש את מקורות המימון שלהם ונפנה עורף למפרסמים המסתופפים סביב תכניותיהם הרבות והרעילות – כי אז יחדלו אט אט מלהתקיים. החנק הכלכלי ינצח אותם ויכניע את מפעיליהם. עד אשר ייאלצו להתחיל ולמלא כראוי את תפקידם. בהגינות, ביושר, בדיווחי אמת, בפרשנות אמתית ומגוונת. ולא כפי המצב השערורייתי הקיים מזה שנים ארוכות, שערורייה שמחיר כבד בצדה.