בן גביר חברנו היקר, אנא פרוש מהמירוץ
בן גביר חברנו היקר, אנא פרוש מהמירוץ

איתמר, חברי לרעיון ארץ ישראל השלמה, ורעי למקצוע, אתה צודק!

אתה צודק בכך שעשו לך עוול גדול. 

אתה צודק בכך ש'הבית היהודי' הפרו אתך הסכם ברגל גסה, קבל עם ועולם.

אתה צודק בכך שהנהגת 'ימינה' התנהגה בצורה בעייתית (לשון המעטה), ועשתה טעות בכך שלא הכניסה אותך לרשימתה במקום ריאלי.

אתה צודק בכך שאתה חלק אינטגראלי מהציונות הדתית, גם אם בקצה הסקאלה, ואין מקום לשום חרם או נידוי כלפיך.

אתה צודק בכך שדברים אשר אתה הספקת לעשות בהילוך 'רוורס' עבור ארץ ישראל, יש כאלה ברשימות הימין שעוד לא עשו בהילוך קדמי. 

אתה צודק שיש באמתחתך כ-84,000 מצביעים, שאין לגוש הימין פריבילגיה לוותר עליהם.

אתה צודק בכך שביבי נתניהו הוא לא ממש ימין ושחייבים לחזק אותו ולחשק אותו היטב מצד ימין, ויועיל מאד לגוש הימין ולארץ ישראל שיהיו אנשים כמוך חברים בכנסת ישראל.

אתה צודק בכך שמשום דרכי שלום הסכמת להוריד את תמונתו של ברוך גולדשטיין הי"ד מקיר סלון ביתך, וזה ויתור מכאיב ומבזה.

אתה צודק שאתה מביא יותר קולות מהרב רפי פרץ ו'הבית יהודי', וגם יותר קולות מ'האיחוד הלאומי', ובכ"ז הסכמת לתת להם את הבכורה ברשימה המאוחדת.

אתה צודק שאתה מביא קול חזק, שונה וברור נגד התבוללות, נגד תנועת הלהט"בים ועוד עניינים שאחרים בגוש הימין נמנעים מלגעת בהם בכל עשר אצבעותיהם.

אבל, וכאן בא ה'אבל' הגדול, אחרי כל זה אתה טועה!!!

אתה טועה בכך שאתה מתעקש לרוץ עם רשימת 'עוצמה יהודית' ולהתנפץ על אחוז החסימה.

כולנו יודעים ומבינים, וגם אתה יודע זאת היטב בלבך, אם לא בראשך, שאין לך שום סיכוי לעבור את אחוז החסימה, ואתה בקושי מתקרב לחצי מהקולות הדרושים בשביל זה. לכן הסיכוי שתהיה חבר בכנסת הקרובה הוא כמו הסיכוי שאני אהיה חתן פרס נובל לפיסיקה.

אתה טועה גם בכך שאתה חושב שאתה מעניש מישהו או נוקם במישהו, בזה שתרוץ עד הסוף, כי מי שקיבל ירייה ברגל אחת, לא מרפא את פיצעו בכך שיוסיף ירייה גם ברגל השנייה.

עתה, איתמר, הגיעה נקודת הזמן הקריטית שבה אתה יכול למקסם את עקשנותך ואת המוניטין שלך. עכשיו אתה יכול לפרוש בכבוד, ולסחוט תמורה הכי גבוהה מנתניהו כנגד כך. תוכל להוציא מנתניהו כעת עד חצי המלכות - גם תקציבים או תפקידי מפתח בשרות הממשלתי, וגם התחייבות להורדת אחוז החסימה באופן שיאפשר לך לרוץ לבד בפעם הבאה ולהיכנס לכנסת.

אם תפרוש כעת תצא גדול, וגוש הימין יישא אותך על כפיים, אך אם חלילה תרוץ עד הסוף ותבזבז קולות קריטיים למחנה, ולאחר מכן יתברר למפרע כי אלה הם הקולות שחסרו להקמת ממשלת ימין, אזי תישא אות קין לדיראון עולם, ולא יעזרו לך כל הטענות כנגד הרב רפי פרץ, נתניהו, בנט ואחרים. הם אמנם כשלו בשיקול דעתם ויהיו שותפים מרכזיים לכישלון, אבל הוא ידבק בעיקר בך וזה לצערי מה שהציבור יזכור לתמיד.

אגב, למה אתה חושב, איתמר, שהשמאל כעת מאתרג ומחבק אותך ושמח בכך שאתה ממשיך לרוץ??! הם מבינים שמדובר בנזק אדיר לגוש הימין ולכן הם שמחים בריצתך ולכן גם לא ביקשו הפעם את פסילתך. אתה משחק לידיהם.

אז, אנא, איתמר ידידי, פרוש כעת מהמירוץ, והודע לציבור בוחריך שיש ללכת לקלפי ולהצביע למפלגה כלשהי, ולא משנה איזו, מגוש הימין-חרדים. ותבוא עליך הברכה!