הטבות לערבים, הריסות ליהודים
הטבות לערבים, הריסות ליהודים
ריח אווירה של שלום והידברות עולה באפיהם של תושבי ישראל בתקופה האחרונה, אלוף פיקוד המרכז מזרחי וראש המינהל פולי, נפגשו עם הפלסטינים והצהירו שימשיכו בעזרה וההטבות לפלסטינים,

שוטרי מחוז השרון אירחו שוטרים פלסטינים בתל אביב, סיור למידה איך אוכפים את החוק, ממש משובב נפש, "מזרח תיכון חדש",(משום מה יש לי הרגשה שכבר הינו בסרט הזה כמה פעמים,ושילמנו על זה ביוקר, אחי הבכור גלעד, נרצח ע" שוטרים פלסטינים עם נשק שנתנו להם).

ובמקביל, המינהל מקפיא ליהודים, הורס בתים, מחרים ציוד, אלוף הפיקוד מוציא לעז בראיונות לתקשורת, על תושבי יצהר, חוות גלעד ומעון. אלופים חותמים צווי הרחקה ליהודים מחבלי ארץ.

שמונה ג'יפים של מג"ב כבר חצי שנה  באזור יצהר וחוות גלעד, שמטרתם העיקרית לאכוף את החוק על התושבים, בודקים רכבים, עוצרים משאיות של יהודים, עוצרים תושבים שיוצאים לטייל בשיטחי הישוב,החלטה בדרגים הגבוהים להקשות על התושבים, החלטה זו נובעת מפחד שהתושבים, יגיבו על מעשי טרור של האויבים הערבים.

פתרון קל, במקום לתפוס את מי שגונב יום יום, סוסים, עדרי צאן, רכבים, קווי מים וחשמל, את מי ששורף לנו בתים, את האויב הרע, החליטו כוחות הביטחון, עם הערבים התוקפים להפגש לשיחות רומנטיות, ועם החלוצים הציונים  מתנהגים כאויבים.

אכן קשה לנו עם התנהלותה של מדינת ישראל, שבשנים האחרונות נלחמת בערכיה וביסודותיה שלה עצמה, הצבא שפעם הקים "האחזויות" היום הורס "מאחזים", במקום לכבוש חבלי מולדת הוא נותן אותה לאויבים, דבר שמצער מאד

האלוף אמר שתושבי יצהר, חוות גלעד ומעון לא מאמינים במדינה ואין עם מי לדבר, טענה שכולה מופרכת ומכעיסה מאד, אנחנו משרתים את המדינה בנאמנות, משלמים מיסים, מכבדים את החוקים, משרתים בצבא, (מיצהר יש עשרות חיילים בסדיר ביחידות קרביות. מישיבת "שירו למלך" בחוות גלעד, אחד התלמידים בקורס קצינים. ובמעון גם עשרות צעירים משרתים בקרבי,ובכל הישובים, התושבים עושים מילואים ולוקחים חלק ניכר במלחמות), איך האלוף יכול לומר דברים כאלה ולהסתכל לחיילים המסורים בעינים.

הבעיה היא לא רק של אנשי הגבעות המושמצים, הבעיה של כל ההתיישבות, ההקפאה חלה על כל הישובים, (בעוד שהערבים בונים גורדי שחקים  ללא הפרעה) ההקפאה  אמנם החלה לפני חצי שנה אבל בפועל מקשים על הבניה כבר כמה שנים והישובים הגדולים מפספסים כל שנה מאות זוגות צעירים.

אכן קשה לנו עם התנהלותה של מדינת ישראל, שבשנים האחרונות נלחמת בערכיה וביסודותיה שלה עצמה, הצבא שפעם הקים "האחזויות" היום הורס "מאחזים", במקום לכבוש חבלי מולדת הוא נותן אותה לאויבים, דבר שמצער מאד.

חבל שעם הערבים שהם בוודאי נגד מדינת ישראל והם הורגים בנו, יורים, זורקים בקבוקי תבערה, אבנים,יום יום על הצירים, כבר עשרות שנים, מוצא מזרחי זמן ונכונות לדבר ולהבין ואילו אותנו מעדיף להשמיץ בלי להכיר,ההיגיון אומר שקודם נבין אחד את השני בתוך עמנו ולאחר מכן, ננסה להבין את אויבינו, דווקא עושה רושם, שהאלוף החדש רציני. אנחנו בחוות גלעד מחכים למזרחי.