בנים, לפני שאתם מתחילים לעשן,לצורך העניין,
(וגם ממשיכים...)
תקחו בחשבון שיהיו הרבה בחורות שלא ירצו להתחתן אתכם בגלל זה.
כן כן




|נכתב לאחר שמישהו התרעם עליי על כך שאני לא מוכנה להפגש עם מעשנים, וטען שזו בררנות ושטות. |
שכוייחכי בשמחה תצאו.

לא באמת הייתה לי כוונה...

מדי פעם מתלבט אם להתפתות לפעם הראשונה,

או להישאר סחי רצח ונקי מזה לגמרי (אקטיבית).

 

אה, ותנוחי. מותר לך הכל.

זכותך לדרוש מה שאת מחפשת. וכן, גם אני פוסלת על עישון גם אםn.l
כל הפרטים האחרים עונים על מה שאני מחפשת.
תזכרו את ׳ונשמרתם מאוד לנפשותיכם׳ברוקולי
ומה אם אני אומרת לךחיים של
שריח של נקסט כחול הוא אחד האהובים עלי?...
וקחו בחשבון שזה לא בריא. ומבזבז כסף. ומסריחמלכישוע
יש בזה משהו שקצת חבל לפסול עליוהפי
את צודקת שזה מגעיל וממש דוחה ובאמת איכס. אז אולי דווקא מהנקד מבט שלך את יכולה לעזור לו?
אם הוא רוצה תמיד לעשן ואין לו מוכנות להפסיק בחיים אז כן נראה לי יותר בסדר לפסול.
אבל מלכתחילה לא חבל? יש כאלה שהתחילו בצבא ולא יודעת זה לא גזרה ..

ובאמת אין בנאדם ששונא יותר ממני שמעשנים לידי זה פשוט איכס זה נדבק לריח של הבגדים ובאמת זה לא נעים.. אבל חבל זה בסך הכל בנאדם.
העישון מזיק גם לאשה ובעה גם לילדיםמיואשת******
נזקי עישון פסיבי הוכחו מזמן
יש אפילו מחקרים על אחוזי התינוקות עם בעיות נשימה ואסטמה שגדולים הרבה יותר אצל ילדים להורה מעשן- אפילו כשההורה הזה מקפיד לא לעשן בבית. החלקיקים של העשן נספגים בבגדים ועוברים לאשה ולילדים
אין שום סיבה שאשה בריאה תכניס את עצמה לחולי הזה

ומי שצריך הוכחה שעישון הורג במאה אחוז רק משקר לעצמו. תכונה ידועה של מכורים. זה בערך כמו לנסוע בלי חגורה, לא הוכיחו עדיין שכל מי שנוסע בלי חגורה במאה אחוז נהרג.
הנקודה היאהפי
שאם בחור רוצה להפסיק לעשן לא חבל סתם לפסול אותו? את מבינה אם הוא בדרך לשם תעזרי לו לא מצווה להגיד לא על כל דבר
לא. הנקודה היא שמי שחושב ככה לא מבין מה זה התמכרותמיואשת******
מהתמכרות לא נגמלים בגלל/בזכות/בעקבות תמיכה ורצון של מישהו אחר
הדרך היחידה להיגמל מהתמכרות היא לבד. כשנגד רוצים, עם המון עבודה עצמית
אני מכירה עשרות- לא הגזמה- עשרות זוגות שנישאו כשהבחור הבטיח להפסיק לעשן מיד אחרי החתונה
לא אחד עמד בזה

רוצה להפסיק לעשן בשבילי? סבבה. אחכה לך חודשים אפילו. תבוא אלי נקי -אמיתי , כמה חודשים- ונצא לדייט. לא דקה לפני זה.
סיגריה זה לא תחביב. זה התמכרות
גם עם בחור מכור להימורים על כסף שממש רוצה לצאת מזה תסכימי לצאת כדי לעזור לו?
נשמה אני לגמרי איתך לי ממש קשה להיות מישהוהפי
שמעשן זה ממש מסריח וקשה לנשום באמת לא נעים. הרבה פעמים אפילו שאני לא מכירה אפילו סתם בנאדם מעשן במסעדה וזה עלי אני מיד מבקשת ממנו להפסיק .. בצורה יפה, כן?
אבל את שוכחת שגם הם נשמות טהורות אני לא יפול לזה שעכשיו הבחור מכור וזהו הלך עליו ויש לו אופי כזה של ככה וככה לא!
אני יגיד לו כמה זה מגעיל אותי כמה אני לא יכולה לסבול את זה .. ואם יש בו רצון להשתנות מגיע לו הזדמנות
לא ולא, אסור להתחתן עם מישהו על בסיס שהוא ישתנה,אריך וייס
זה פשוט אסון
צודק לגמרי.מיואשת******
אבל פה היא יוצאת מנקודת הנחה שהוא רוצה להשתנות והיא רק צריכה לעזור לה, ובזכותה הכל יסתדר
מי שמדבר ככה פשוט לא מבין מה זה התמכרות

ומשום מה סיגריה נשמעת סבבה
אם יגידו טיפה מהמר, בקטנה, פעם בשבוע על מאה שח, אבל מבטיח להפסיק אחרי החתונה.
זה ישמע רע. אבל סיגריה זה ״כאילו כלום״
זה סם
זה ממכר
ומזיק גם למעשן וגם לסביבתו
זו האמת העירומה
סבבה אז יש לנו דעות שונות הכל טובהפי
וזה מצחיק כי אין בנאדם ששונא את זה יותר ממני אבל מפה ועד להשליך על הבנאדם חבל.
במיוחד שיש לבנאדם רצון לשינוי.
להשליך מה?מיואשת******
יופי שיש למישהו רצון לשינוי
מה זה קשור, למה לצאת עם מישהו שעושה משהו ממכר ומסוכן? שישתנה קודם תצאי איתו אחר כך
גם אם הוא לא שומר נגיעה כרגע ויש לו רצון לשינוי גם תצאי איתו?
לא מבינה בכלל את הגישה שלך
הופה...הלב בוער למלך!
להתחיל להרגיע... מי את שתגידי על בן אדם מעשן שהוא פושע ישראל? את אלוקים?
אשכרה עשית את המעשנים כנרקומנים... קצת הגיון
אני כותב בחריפותהלב בוער למלך!
מה לעשות. אם מישהו ישווה אותי לנרוקמן או לפושע ישראל אני אכנס בו.
לא אמרתי שהוא פושע. הוא עושה משהו ממכר ומסוכןמיואשת******
גם להיות שמן מאד זה ממכר ומסוכן בריאותית



הגיון ממישהו שלא מוכן להפסיק לעשן עד שיוכיחו לו במאה אחוז שזה הורג, עם כל המחקרים והמידע שזמין לך, לא. הגיון בנושא העישון זה לא הצד החזק שלך
וגם להיות בסמרטפון מסוכן.הלב בוער למלך!
ילד שהולך אם סמארטפון בכיס פוגע בזרע שלו למחקרים מראים שזה יכול לגרום לעקרות.
הוא פושע הוא מסוכן..... נו באמת חאלס כבר לטמטם את המוח.
נכון מאד. זה באמת מסוכן לעצמו. אכןמיואשת******
את המילה פושע אתה מכניס
אם בא לך לקרוא מעצמך פושע לא אפריע לך

אתה יודע מה, במחשבה שניה, אחרי שתתחתן הרי תפגע באשתך ובילדים שלך ביודעים. ואז באמת תהיה פושע

אבל למה לנסות לדבר בהגיון עם מישהי מכור כל כך חזק שמשלה את עצמו שאין בזה שום בעיה בריאותית?
ממש מטופש מצידי
בהצלחה לך , מאחלת לך שה׳ יאריך ימיך ושנותיך למרות שאתה פועל לקצרם
יש לך התנשאות מגעילה. מה לעשותהלב בוער למלך!
טאקט ודיבור לא הצד החזק שלך.
שווה להיות מעשן ולא עם התנשאות המגעילה שלך. איכס
יש דעה נגד ויש דעה של שנאה.הלב בוער למלך!
היא מבצעת את השנאה ולא את הנגד.
מסכנה, מה אתה רוצה ממנה??לה' המלוכה
במקרה ראיתי את התגובה שלך, ואז נכנסתי לכל השרשור.
היא דיברה באופן כללי על המעשנים, ומה היא מחפשת באישי.
היא לא דיברה עלייך.
תירגע, יקירי.
אנשים שהם עושים את עצמםהלב בוער למלך!
כסגני אלוקים לי אישית יש לי בעיה איתם.
התנשאות הזאתי שגם מישהו שהוא שמן הוא גם מסוכן. והוא שהוא ככה גם הוא מסוכן.
מי שתתני פה מוסר ?
אתה לוקח את זה למקום אישי וחבל.לה' המלוכה
לא באתי להתווכח איתך עכשיו.
ובטח לא לתת לך מוסר,
אבל אם הלב שלך בוער למלך,
למלך בוערת אהבת חינם.
אני בוער לאהבת חינם.הלב בוער למלך!
כי אני לא מכליל אנשים מי מסוכן או מי לא.
אני נפגע אישית מאנשים שהיא מכלילה
1) מעשנים 2) שמנים וכו'
מי שפוגע בהם פוגע בי.
אין לי בעיה אישית נגדה. יש לי בעיה עם הדעה שלה. ואני תוקף בחריפות מי שפוגע בקבוצת אנשים.
אשריך!!והוא ישמיענו
הלוואי שכולם היו כמוך בוערים לאהבת חינם!
תדע לך, ואני לא מגזים עכשיו.. אני מתרגש ממש מאנשים כאלה... שכל מה שמעניין אותם זה אהבת ישראל וטובת עם ישראל (אני עם דמעות בעיניים..)
בנתיים שאנשים מגיבים פההלב בוער למלך!
על "מסוכנים" והם דוברים אלוקים. אני עליתי לעשות הגנ"ש עם נשק.
אני שדואג להם/ן עכשיו. כותבים דברים איומים.
אתה צדיק!! (באמת). אין עליךוהוא ישמיענו
ברגע זה ממש אתה מקיים מצוות 'והורשתם אותה וישבתם בה', 'לא תעמוד על דם רעך', 'ואהבת לרעך כמוך', ועוד...
לא הרבה זוכים לזה! מקווה שזה ברור לך ושאתה מעריך את עצמך על זה.. זה לא פשוט

(אגב, למשל- כיום אחוז המתגייסים לקרבי עומד על 1.5%. ידעת את זה?.. זכות עצומה).

בטוח אתה יהודי באמת מיוחד, אם זה מה שבחרת...
מסוכן- לא חייב להיות עבריין או נרקומןלה' המלוכה
גם אש, כביש, סכין הן דברים מסוכנים, על אף שעצם קיומם מועיל.
מסוכן גם יכול להיות כפועל סביל- שהוא מסכן את עצמו.
הסיגריות וההשמנה, בהחלט מקצרים ואף גודעים את החיים, ולכל הפחות מורידים מאיכות החיים.

לכבוד המלך, לדבר בכבוד.
הוא מעדיף את זה על הכל!
ישתבח שמו לעד!
לא. הם לא מסוכנים.הלב בוער למלך!
אז גם להתגייס לצבא זה מסוכן.. וכמה נהרגו על הגנת המולדת. זה לא נקרא מסוכן?
מסוכן, מי אמר שלא? אתה מערבב!!לה' המלוכה
מתפרצת לדיוןרקשאלה
יש מסוכן ויש מסוכן
יש מסוכן שיש לו תכלית (גיוס, נהיגה באמבולנס במהירות מטורפת)
ויש מסוכן חסר תכלית (עישון, נהיגה לא אחראית)


@איכה נחשב שהבעתי את דעתי?
חילקת יפה, יקירה. 👍לה' המלוכה
תודה רקשאלה
בוודאי! איכה
וודאי שמסוכןמיואשת******
ואתה לוקח הכל למקום אישי, מבינה בהחלט למה
אבל סתם בשביל להסביר לך, אני שמנה. מאד. לא מסתירה את זה
אני מסוכנת מאד לעצמי. מאד מאד. ויודעת ומשתדלת לעבוד על זה
כי ההשמנה מסכנת את בריאותי

כשכתבתי מסוכן זה מסוכן לעצמו. והסברתי לך את זה גם. אתה כל כך עצבני וכועס שאתה לא קורא נכון
בסדר. זכותך

ואכן אנשים מעשנים מסכנים את עצמם ומסוכנים לעצמם מאד.

מה ההתנשאות פה מצידי? שאני אומרת לך את האמת והמציאות?

תקרא מחקרים אם זה אכפת לך ותבין. גם אדם שלא מעשן ליד אשתו והילדים שלו- עדיין מסכן אותם ומשפיע על חייהם. יש מחקרים חד משמעים בנושא.
אתה יכול להתעלם ולומר עד מחר שאתה יותר טוב בתחומים אחרים ויותר מיוחד ויותר אני לא יודעת מה, זה לא ישנה את העובדה שאתה מסכן את החיים שלך ומקצר אותם ללא סיבה (בניגוד לקרבי)

עכשיו אין לי שום בעיה שתגיד שזה קשה לך, אתה יודע שזה לא טוב אבל אתה לא מצליח להפסיק, כמו שאני אומרת על עצמי עם השומן. אבל זה שאתה מתייחס לזה כאילו זה לגמרי דבר טוב לגיטימי ולא ברור לך מה הבעיה בזה ולמה בחורה לא תרצה לצאת עם מישהו שהוא פצצת סרטן מתקתקת, זה מה שהזוי פה. תהייה בן אדם כנה. תודה שאתה עושה משהו מסוכן - עבורך! זכותך להחליט שקשה לך מדי להפסיק ושזה לא שווה את זה ומישהי תיקח אותך כי אתה מדהים למרות העישון. בהחלט
לפחות תבין מה אתה עושה.
דווקא בנים?ימ''ל

זה לא תקף גם לצד השני?

 

(לא חושב שהייתי פוסל על זה, אבל זה כן היה די מבאס)

גם בנותחופשיה לנפשי
כל אחד מזוויתו הוא
זה ממש תלוי בתדירותזוגיות טובה
יש לי חברה שהתחתנה עם בחור מדהים.
שמתאים לה בול.
שמעשן סיגריה שתיים ביום.
והיא מהאלה שנושאות עישון...

הוא עשה בשכל שסיפר לה בפגישה השנייה ולא בראשונה ;)
ששונאות*זוגיות טובה
את חברה של אשתי?נחשון מהרחברון
החמאת לעצמך ;)זוגיות טובה


"תנור עשן ולפיד אש"חסדי הים
תקחי בחשבון ש ה' יתברך הוא החליט כברהלב בוער למלך!
מה השידוך שלך... מעשן או לא ? בסוף זה יגיע ולא משנה מה ;)
אני בחור מעשן כן, אני רוצה להפסיק לעשן אבל מה לעשות אין לי כרגע את הרצון להפסיק לעשן. ובטח שאני לא אפסיק לעשן בגלל שאני יוצא עם מישהי.
ואם באמת זה יהיה שווה את זה.... אז באמת אני אפסיק לעשן
או אוליultracrepidam

ה' יתברך החליט מי השידוך שלה, ובגלל שאתה מעשן, מזיק לעצמך ולסביבה, ואשתך הצדיקה לא מגיע לה הסבל הזה, הקב"ה מחכה שתפסיק?

מחזיק לעצמי יכול להיות שכן ויכול להיות שלאהלב בוער למלך!
אבל גם למעשנים יש חוקים. אם היית/ה מכיר אותי.... היית/ה יודע/ת על מה אני מדבר
מזיק התכוונתultracrepidam

אף פעם לא הבנתי מוטיבציה של מעשנים. חישוב נזק מול תועלת לא מצדיק להתחיל. תהיה בריא.

 

רק חייב להעיר על האירוניה של מעשן עם הכינוי "הלב בוער למלך"

א. אם היית מוכיח לי 100% שהעישון הורגהלב בוער למלך!
הייתי מסכים איתך.
ב. אתה לא מכיר אותי בכלל אז בחייאת אל תתערב בעניינים לא שלך.
אתה לא תעדיף שאני אחזיר לך בשאלה מאוד קשה
אל תנסה להיכנס לזה
מתנצלultracrepidam

נפגעת ממני. מבקש את סליחתך.

 

אני סקרן לדעת מה השאלה שאני לא רוצה לשמוע, אבל אם אתה אומר שאני לא רוצה לשמוע לא אשאל.

 

בהצלחה

הוא לא הורג מאה אחוז... יש סיכוי למות מתאונה לפניאריך וייס
אם היה 100%הלב בוער למלך!
לפי הלכה הייתי מסכים איתך על נשמרתם.... אבל כל עוד לא מוכח אז לא נסע ברכב לא נגור בארץ ישראל כי יש פיגועים והדבר לא נגמר
זה ממש לא אותו דבר-שמואל5
לגור בארץ-זה מלחמת מצווה.
ולגבי רכב(ובעצם גם על א"י)-אכן יש סיכוי שיקרה ח"ו משהו אבל זה מיעוט מאוד לא מצוי, ורוב ככול הנסיעות נגמרות בשלום ב"ה.
בניגוד לעישון שכול סיגריה מזיקה-אומנם לא הורגת אבל מזיקה...

(ובאמת אפשר להגיד שרוב האנשים אוכלים שותים דברים לא בראים, אבל זה לא באותה רמה של סיגריות...)
איפה כתוב שזה מלחמת מצווה?הלב בוער למלך!
רוב הפוסקים לא אומרים שזה מלחמת מצווה
רוב הפוסקים מסכמים שזה מסוכן.אריך וייס
יש איסור להסתכן, לא רק להתאבד...אדם כל שהוא

לגור בארץ זה יותר בטוח מאשר לגור ברוב גדול של המדינות האחרות, הסכנה של פיגועים מתקזזת עם סכנות אחרות.

הסכנה מעישון גדולה בהרבה מהסכנה מתאונות דרכים.

כמעט כל האנשים בארץ נוסעים ברכב, וכמה מאות נהרגים מדי שנה. מעישון מתים בישראל אלפים רבים כל שנה.

ארץ ישראל מלא בסכנותהלב בוער למלך!
פיגועים הרוב. אבל יש לך עוד מחלות שאלפים בשנה מתים. סוכרת לחץ דם דום לב שבץ מוחי.... להמשיך ?
יציאה לחו"ל לא תקטין את הסכנות...אדם כל שהוא
עבר עריכה על ידי אדם כל שהוא בתאריך כ"ח באב תשע"ט 10:09
תוחלת החיים בישראל מהגבוהות בעולם [מקום תשיעי מבין כל המדינות לפני שנה, תוחלת החיים בישראל היא 82 שנה, כשהשיא הוא יפן עם תוחלת של 84, ובאפריקה תוחלת החיים בין 50 ל60], אחרי כל הדברים שהזכרת. 

לעומת זאת, עישון מגביר את הסיכון לכל המחלות שהזכרת [סוכרת לחץ דם דום לב שבץ מוחי]. 

 

עישון באמת לא מגביר כנראה את הסיכון להיהרג בפיגוע, אבל מכל סיבות המוות שהזכרת, מוות בפיגוע הוא הנדיר ביותר.

זה רק מחזק את הטיעון שלה.. לא?kaparalay
נכון. אנחנו לא יודעים מה הקב"ה מתכנן לנו, ושווה לשמור על ראש פתוח בעניין..
אבל בסופו של דבר שווה גם לסמוך על תחושות פנימיות של משיכה/דחיה- שהן אמצעי מסוים של הקב"ה לכוון אותנו אל המיועד/ת.
ואולי ה'לא משנה מה' תופס פה דווקא לגבי הבחור..?(;

לגבי עישון באופן ספציפי, אני חושבת שמעבר לפן החיצוני של הדבר (ריח/פגיעה פיזית כזאת או אחרת..), יש גם דברים בפן הפנימי יותר שהעישון יכול להעיד עליהם..
והטיעון שיש עוד דברים מסוכנים לא באמת תופס פה.
העישון לא מעיד על הפנימיות של אדם.הלב בוער למלך!
אם את חושבת דבר כזה. אז אל תתחתני עם אפחד... אל תגרמי להם את הסבל שכל דבר חיצוני מעיד על הפנימי.... טענה מאוד מגוחכת וחסרת כל היגיון.
מזכיר לי את הציורים של החרדים על החילונים שהם עם העגיל אז הם פושעים....נו באמת...
בוודאי שכן. כל בחירה של האדם מעידה עליו באופן מסוייםוהוא ישמיענו
לכן מאוד מעניין למה הוא בחר לעשן, מה הביא אותו לזה- למשל סקרנות, לחץ חברתי, פרסומות, או מצוקה נפשית. וכמובן גם למה הוא ממשיך לבחור בזה
מלמד הרבה על הבנאדם

העולם שלנו בנוי כך שהחיצוני הוא גילוי של הפנימי. רק שלא תמיד אנחנו יודעים לפרש נכון
נו באמתהפי
יש אנשים שזה עושה להם שקט באמצע היום זהו מחקת אותם ? אם תתחיל לפסול אנשים בגלל כל בחירות שלהם לא ישאר לך אהבה וסובלנות .
סלח לי אבל התגובה שלך פשוט מתנשאת
אני מבינה אותכם שזה מגעיל צודקים אבל די להדביק כל דבר על הנשמה זה כאילו אתם נתפסים רק לדברים החיצוניים .
ואם הבנאדם עומד בזה הוא צדיק וזה הרבה מעבר!!! יש גם עולם ענק של פנימיות
אני לא מכליל. אני אומר שצריך לבדוק מה הסיבה, לא קובעוהוא ישמיענו
למה מתנשאת? אסור לחוות דעה כיום כבר על שום דבר?
מה שאני אומר זה היגיון פשוט. אדם לא סתם בוחר במשהו. כולל אני.

ולא אמרתי מילה על זה שהוא לא צדיק או משו...
דיברתי רק על זה כי על זה הדיון...
לא יודעת לא אהבתי את השירשור הזההפי
תאר לך שאנשים שמעשנים יקראו את זה קצת רגישות .
את זה הבנתי. אבל איך זה קשור למה שכתבתי?והוא ישמיענו
גם אני לא אוהב פה תגובות מסויימות. אני ממש לא בעד להכליל אנשים, ויש לי חברים טובים (מהצבא והתיכונית) שמעשנים שאני חושב שהם אנשים צדיקים ונפלאים...
אז תראה גם את הצד הזה לא יקרה כלוםהפי
איזה צד? מה את רוצה?והוא ישמיענו
שמעהפי
אני לא יכולה להגיד לך מה לעשות אבל זה היה נראה כאילו אתה ממש נגדם .. הצעתי שיכלת להראות גם את הצד שטוב בהם
זה הכל ..
אני נגד העישון. לא נגדם.והוא ישמיענו
הצד שטוב בהם זה הם עצמם. אבל לדעתי העישון מגיע ממקומות מאוד שליליים, ע''פ ההיכרות שלי עם העישון לאורך כל תקופת הצבא ולפני זה גם בישיבה התיכונית.
לא ארחיב פה אבל אני ממש נגד.
ואת חייבת לעשות הבדלה ברורה בין תופעה לבין אדם ספציפי. כי אני בהחלט מבקר את התופעה, אבל לא חושב שהיא זאת שמגדירה את האדם עצמו. להעיד על משהו פנימי? בוודאי שזה מעיד

אגב- נזהרתי מאוד במילותי. כבר בהתחלה כתבתי מעיד *באופן מסויים*. מוזמנת לעיין
שיקראו. אדרבא. אולי זה יעזור להם להפסיקמיואשת******
ככל שהחברה תהיה נחרצת יותר נגד התופעה יהיו פחות מעשנים. ופחות אנשים ימותו. רק טוב יצא
יש לך דור שגדל על דברים יותר גרועים.הלב בוער למלך!
יכול להיות שאת מדברת והילד שלך מעשן באנג בכניסה לבית.
תמיד יש משהו יותר גרועמיואשת******
מה אתה מנסה לומר? שאני אגיד תודה שלא הציעו לי מישהו מסומם אז אלך על מעשן? לא.
אני תמיד אחפש לי או לילדים שלי את הטוב ביותר
הטענה שיש משהו יותר גרוע היא ילדותית
היית מתההלב בוער למלך!
שהילדה שלך תקבל חצי ממה שאני שווה.
בהכל..... התנשאות מגעילה... ועוד מישהי בת 44 ...
תקבל, אל תדאגמיואשת******
זה הענין, שממרום גילי אני יודעת שיש הרבה אנשים מקסימים, ובהחלט אפשר לברור את אלו שלא מעשנים. ואני חיה בציבור שלם שבורר ומשיא ילדים באושר גדול.
מה זה שווה מישהו מדהים כמוך אם תמות מוקדם ותשאיר אותה אלמנה צעירה שלא לדבר על כל הנזק הבריאותי שתגרום לה ולילדים שלה עד אז?
"שמרום גילי"הלב בוער למלך!
להגיד איזה ציבור את בחרת לגדל את הילדים שלך ? בציבור "ילדי כאפות"
שהמדינה שמה אותם בתחתית של התחתית של העדיפות שלהם.
הילדים שלי לא יגדלו לציבור"ילדי הכאפות"
איך אתה יודע לאיזה ציבור היא משתייכת?תפוחית 1
עכשיו הצלחת ממש להצחיק אותי.
חבל לקחת כל דבר אישית..
למה אני מעשן לידה?הלב בוער למלך!
מעשן ליד ילדים?
אם ילד פחות מ18 יגיד לי לקנות לו סגריות שתי סטירות.
את לא מכירה את הדאגה שלי לילדים שלי ולהאישה שתתחתן איתי.
חבל שאת לא אלוקים , היית מביאה מבול על העולם כולו.
מה קורה?הפי
לא הבנתי אולי שפשוט יסגרו את השירשור וזהו
אנשים פה כותבים שנאההלב בוער למלך!
ולא דעה אמיתית. בחיים לא התעצבנתי ככה. קשה מאוד לעצבן אותי.
אל תתעצבןהפי
בסוף אתה יודע שהם מפסידים מזה שהם פוסלים ישר בלי להבין מי מה מו
אני לא מתייחס אליהםהלב בוער למלך!
אני מתייחס לשיטת חינוך הזאתי שככה גדלה אותם.
התנשאות הזאת , היהירות, והרמת גבה. ובסוף השיטה הזאתי הביאה רק חורבן.
אני מזמין פה את כל מי שהגיב לשיחה אמיתית וכנה ולא בתור ניק .
אבל הפחדנות הורגת.
הכל אמיתי במה שכתבתימיואשת******
ואין לי שום שנאה כלפיך. רחמים כן , הערכה על כל הדברים הטובים שאתה מספר פה שאתה עושה בהחלט. ממש לא שנאה
למה לי? אני מכירה אותך? באמת למה שאני אצא נגד העישון שלך , תחשוב. הרי אתה לא מזיק לי אישית. למה אתה חושב שאני כותבת הכל משנאה?
אין שנאה ואין התנשאות. אננ ראיתי מקרוב תוצאות של מעשנים. נפטרו לי שני אנשים אהובים בגיל צעיר כתוצאה מעישון- חד משמעי.
אז כן אני תמיד אכנס לכל דיון ואצעק עד השמים על העישון. אם לא המעשנים שיקראו ויבינו לפחות אלו שמתלבטים ואלו שרוצים להתחתן איתם. כמה שיהיה יותר לחץ חברתי פחות אנשים ימותו. וזה המניע היחיד שלי.

לדעתי מרב שאתה מפחד לגלות את האמת על עישון- כי אתה בן אדם אינטליגנטי ואחראי ואם תבין מה אתה עושה זה יכריח אותך להפסיק, אתה נבהל ויוצא להתקפה קרבית על כל מי שכותב נגד עישון.

העישון הורג, עישון פאסיבי גורם למחלות איומות ומספיק שגרים בבית אחד עם מעשן פאסיבי אפילו שהוא לא מעשן לידך לעולם.

יש כל כך הרבה מחקרים. שלבוא ולומר - עד שלא תוכיחו לי במאה אחוז - זה אמירה פחדנית . זה אמירה של אני לא מוכן להפסיק לעשן כי קשה לי אז תוכיחו לי. למה מישהו צריך להוכיח לך? אתה בחור חכם האינטרנט מלא במחקרים
וחברות הסיגריות כל כך עשירות שאם היה להן דרך הן היו מטות את המחקרים כי אין מישהו שיש לו אינטרס כלכלי שיפסיקו לעשן. רק להיפך

אם אכפת לך החיים שלך תקרא ותבדוק
בהצלחה
אל לא צריכה לרחם עליהלב בוער למלך!
אין גם מה לרחם
לך תדעהפי
אולי הסיגריה מצילה אותו במקום לצאת על אלף אנשים צריך לשבת לברר איתו אם הוא מוכן לשינוי לא ישר יאללה שיעוף.
זאת ראיה מאוד שחור או לבן קשה לי איתה
אני יודע. לכן אמרתי לבדוק מה הסיבהוהוא ישמיענו
דווקא בגלל שאני לא מעיף אותו.
אבל לטעון שזה לא מלמד כלום זה שקר. זה מלמד, השאלה מה (יכול להיות שזה מלמד על דבר חיובי.. אבל ממש לא בהכרח)
אלוקים סליחה שדיברתי איתךהלב בוער למלך!
אתה מבין שלא קבעתי אם אתה צדיק או לא. זה סתם פופוליזם.והוא ישמיענו
בוודאי שזה מעידהסטורי
אדם שחי היום, ברמת המודעות שיש היום ומוציא סיגריה מחפיסה שכתוב עליה: "אזהרה העישון וכו'", יודע שזה יזיק לבריאות שלו ושל כל הסובבים אותו ובכל זאת מעשן - כנראה לא חזק בשליטה עצמית ויכולת דחיית סיפוקים.

יכול להיות שיש לו הרבה מעלות אחרות, אבל בזה הוא חלש.
את יודעת מה את עושה פההפי
את לוקחת התנהגות שהיא חיצונית ומשליכה אותה עמוק על הבנאדם .
למה את לא עושה את זה גם על התנהגות פנימית? על חוסר צדק למשל מה שאת עושה כרגע ברגעים אלו
את כאילו מדביקה את המעשה הזה לנפש של מי שהוא מעשן!! זה גזירה ויאללה ביי לא רוצה לשמוע.
אבל אם בדיוק בחור התחיל לעשן רק בצבא או מעשן לא קבוע לא חבל לך להפסיד שידוך בגלל זה??

תאמיני לי אני מבינה את הגועל מהסיגריה אבל מפה ועד להשליך על הפנמיות של הבנאדם סלחי לי הזדעזעתי
את ממש לא קולטת את הקטעמיואשת******
מעשן זה מישהי שמזיק לבריאות שלו ברמה היסטרית
מעשן זה מישהו שיזיק לבריאות של אשתו
יסכן את ההריון ואת העובר שלהם
יזיק לילד שלו אחר כך

בלי קשר למה שזה מלמד על הפנימיות כל הסיבות האלו הן לגמרי יאללה בי ולא רוצה לשמוע ממך.
לגבי הפן הפנימיהלב בוער למלך!
אני זה שתורם עכשיו את עצמי לעם ישראל.
אני ש"מבזבז" שנתיים מהצבא.( אני לא מבזבז אני שמח)
אני שקיבלתי פטור ולמרות זאת נלחם לשרת בצבא
אני שהולך כל שישי לחלק יין וחלות למשפחות שנתקעו בבית רפואה בשבת.
אני זה שנלחמתי על ארץ ישראל, שעולה להר הבית ולא מפחד להיפגע.
אני חושב כל יום לעזור לעם ישראל.
אני זה שאחראי לאסוף את הגופה של בני אדם שנהרגו בצבא.
אני זה שמכשיר את כל מטבחונים בבסיס כדי שאנשים יאכלו כשר בצבא.
אני זה שבפסח במקום לשבת עם המשפחה הלכתי לבסיס להיות עם חיילים בליל הסדר. שאת היית בבית.
אני זה שבמקום לעזור בבית לפסח כל יום הלכתי לנקות עוד מטבח בסיס.
אני שבמקום להיות בפורים בישיבה הלכתי לקורא לחיילים מגילה.
אני במקום לעשות הדלקה נרות חנוכה עם המשפחה הלכתי לעשות בבסיס.
אני שעליתי על חודשי הפלגה....... ( כן ספינה,לא המקום לכתוב מה עשיתי שמה. )
אני שבמקום להיות בכיפור בישיבה הלכתי לעשות כיפור בקיבוץ.
אל תגידי שום דבר על פנימיות. כי הפנימיות שלי הכי נקיה והכי טובה משלך הרבה מאוד.
לילה טוב.
כל הכבוד לך על כל זה, באמת.חצילוש
(חוץ מעניין הר הבית שאיתו אני פחות מסכימה)

אך שים לב, שלומר שהפנימיות שלך טובה משלה, זו גם התנשאות, וכן לומר שהלוואי והבת שלה תקבל מישהו שהוא חצי ממי שאתה, ומובן לי שזה בעיקר מכעס, אז תבין שגם היא נחרצת כי כנראה הדברים בנפשה. תמשיך לעשות טוב בע"ה.. ואת אישתך אתה תמצא, ובע"ה בשבילה ובשביל הילדים שיהיו לכם תצליח ותתגבר להפסיק לעשן. אתה נשמע בחור מצויין, ואתה צריך מישהי אחת, זה הכל. אתה תמצא אותה בע"ה עם או בלי סיגריות. תזכור שכרגע העישון הוא עניין אישי שלך, אבל כשאתה בונה בית, זה הופך להיות עניין גם של אישתך ובהמשך גם של הילדים, וברור שזה יפריע לבחורה. גם לי הפריעו דברים מסויימים בקשר עם כמעט-ארוסי שיחיה , הוא עבד עליהם וכנ"ל אני עשיתי השתדלות במה שהפריע לו, כשזה יהיה אמיתי אתה תהיה מוכן, בדוק.
אני לא כתבתי את זה בגלל התנשאות.הלב בוער למלך!אחרונה
מי שמכיר אותי בחיים האמיתיים יכול להעיד שאני בן אדם צנוע ולא עף על עצמו.
אבל כדי לשנות פה סטיגמה... הייתי צריך לכתוב על עצמי. ואני לא אוהב לכתוב על עצמי
את הטענה הזאת אפשר להגיד על כל דברהסטורי
אי אפשר להמליץ למישהו להתחתן עם מי שלא טוב לו.

ואגב, ד' יתברך החליט שאסור לעשן...
דובר אלוקיםהלב בוער למלך!
אולי תגיד לנו מה עוד ה יתברך רוצה מאיתנו.
אלוקים שלי אמר שאין בעיה לעשן.
נרגילהההחיים של
לא נגעתי בדבר הזה איזה 4 שנים...
טוב אז מתי יוצאים לנרגילה?חיים של
חחחחיים של
אני אקנה במאפה נאמן
וואלה בדיוק בתחנה מרכזית בירושלים יש את גואה וליד זה את מאפה נאמן
איזה צירוף מקרים😁
אני עכשיו מתבאסתתתתחיים של
אבל אבל דיברנו על זה שזה יקר הקנוי...
חוצמזה שלפי חוקי הפורום הבחור אמור להביא את הכיבוד😜
שניהחיים של
הלכתי לחפש תצמי..
אתה שונא את השם של האלפחורס?
נרגילהאהבתעולם

זה דבר שתמיד התחשק לי לנסות..אני אוהבת את הריח ..

אבל הפוזה וכל העניינים מסביב ממש מרתיע אותי..חח

אין מצבאהבתעולם

לעשות את זה בלי להראות כמו איזה שיח' ערבי.

נזמין אותה לעשן איתנוחיים של
נרגילה לפחות זה לא ממכר... (וגם לא מסריח.)מבקש אמונה

אפשר להפסיק ברגע אחד בלי שום התמודדות.

מסריח מאודחופשיה לנפשי
מתקתק כזה
זה כבר עניין של טעם.. אבל אין ריח מסריח של עשן בפהמבקש אמונה


צודקת לגמרי, זה ממש לא בררנותהסטורי
דרישה סבירה לחלוטין. אין שום סיבה להתחתן עם מישהו שבמודע יקצר לך את החיים.
נדיר שיש דתיים מביתאהבתעולם

מעשנים ב"ה..

וקצת קשה לבוא בטענות לחוזרים בתשובה..

ואת צודקת, זה איכס של דבר.

 

מכירה מישהי שכמעט התגרשה מהגרוש לה (הם התגרשו בשלב מאוחר יותר....) רק בגלל שמיד אחרי החתונה שלהם לתדהמתה גילתה שהוא מעשן..

לא נדיר "דתיים מבית"הלב בוער למלך!
אצלי בישיבה הגבוהה הרבה חבר'ה מעשנים...
זה לא כזה נדיר.... אבל אני לא החשבתי את עצמי לציונות הדתית.. אז לרוב אני עם חרדים אז זה דבר רגיל
מחזקתאמיץ(ה)
זה לגיטימי לדעתי לפסול על דבר כזה.
וגם עלי התרעמו.. אבל אלו ההחלטות שלי והעקרונות שלי. לא של המתרעמים.
זה הבריאות שלך ושל ילדייךהסטורי
אפילו בלי הגועל. אין שום הגיון בלהתפשר על זה.
יש לי כל כך הרבה להגיד על הנושא הזהשונא מדיה

אני הייתי מעשן כמה שנים בכמות גדולה והלכתי לגמילה ב"אלן קאר" נשמע לחלק ממכם מפחיד אבל זה גמילה רק בכוח השיכנוע, הבנתי שאני מעולם לא בחרתי לעשן הייתי פשוט בתוך כלא של חברות הטבק ימח שמם וזכרם, בכלא שהם הכניסו את כל העולם ואשתו כולל אבא ודודים ודודות ומשפחה וחברים שלי, אני קורא לכל המעשנים להפסיק לשלם להם כסף! לכו לאלן קאר - באמת אנשים מדהימים שהצילו אותי מחיים של סירחון בידיים בבגדים באוטו, ובריאות ירודה בספורט, ביום יום, ובזבוז כסף וזמן! שעתיים ביום בזבזתי על עישון! אני לא מאמין! 250 שקל בחודש וזה פירגון לא כולל השתייה המתוקה שצריך לשתות כדי להעביר את הטעם המסריח של הסיגריה.! מקווה שזה יעזור למישהו השרשור הזה

כל הכבוד לך!!! 👑👑מיואשת******
ב"ה ביום שני אני מתחתן אני הנני כאינני

ומשהו מרגיש לי קצת מוזר... אני מרגיש שאני לא מעכל את זה, לא שמח בזה בשלימות, לא מספיק מתרגש. איך מגיעים בשמחה? בהתרגשות?

מקסים!חתול זמני

תראה אמנם התמונה שכולם אוהבים לצייר (או בימינו לצלם) היא של פרחים ופרפרים וזיקוקים אבל מתחת לזה ברור שהחלטה כל־כך רצינית וגורלית כרוכה גם בכל־מיני ספקות / בלבולים / מחשבות / עייפות. יכול להיות זה למה משתדלים לעשות חתונה שמחה ושבע ברכות והורים מלווים כו' כדי לתת מעין תמיכה למשהו שמצד אחד הוא גדול ומשמח ומצד שני גם מלחיץ.

 

זה מאוד נורמלי לא לעכל סיטואציות רגשיות במהירות, אל תתן לזה לבאס אותך מעבר למה שזה. אמנם קצת קלישאתי אבל פשוט תנסה לזרום ולהיות נוכח בהווה, זה מה שאני חושב. אתה לא "חייב" להרגיש ככה או אחרת בסוף זאת החתונה שלך לא של מישהו אחר.

 

כך או כך אל תיעלם לנו מפרוזה וכתיבה חופשית

מאה אחוז נכון.נחלת
אני תמיד צודק חתול זמני
מזל טוב ! משה

תן לגוף שלך לחוות את הכל. מותר הכל.

מזל טוב! ענבי הגפן בענבי הגפןנקדימון
מזל טוב!!! advfb
עבר עריכה על ידי advfb בתאריך ה' בתמוז תשפ"ו 23:24

זאת סיטואציה שלא הייתה בה והגיוני שהיא תראה אחרת ממה שדמיינת אותה או הסתכלת עליה מבחוץ על אחרים (ויש מצב שגם לא ראית לתוך נבכי נפשם)

בטוח שכל חתן מרגיש ומעכל את זה שונה.

 

איך להתרגש ולשמוח? אמממ אולי תגיד תודה לכל מי שאפשרי, כמובן לקב"ה

שמחה באה בהבנה שמה שקורה הוא לא מובן מאליו, אמירת תודה מחזקת את ההכרה הזאת

הכי הגיוני בעולםפצל"פ

אני גם הייתי ככה לפני החתונה

הרבה פעמים אתה פשוט טובע בהכנות ומרגיש שאין מספיק מקום להתרגשות

או שאולי במקביל לשמחה יש גם קשיים פוחדים


פשוט תנסה להיות קשוב לעצמך

יכול להיות שפשוט זה יגיע היום של החתונה או שאתה צריך לתת לפני מקום גם לדברים שיושבים עליך


בכל מקרה מזל טוב גדול

באמת?הפי
כן, זה נכון (כי עסוקים מאוד בהתארגנויות והכנותזמירות

לוגיסטיות רבות לקראת החתונה ובעיקר בארגון הבית בו נגור אחרי החתונה - צריך להכשיר דירה למגורים, עם כל התכולות שיש בבית, יש הרבה הוצאות וכאב ראש בדרך בכל האחריות הנלוות לדברים האלו)

??פצל"פ
על מה את שואלת באמת?
שלא שמחים מזההפיאחרונה
בשלמות
מזל טוב!זמירות

עצה פרקטית פשוטה, שכרגע עשויה להצטייר הזויה…

כנראה כמעט ולא יהיה לכם זמן לאכול כמו שצריך… מקווה שיחכה לכם כיבוד קל בחדר הייחוד, ואחרי זה לא תשבו בנחת וברוגע לאורך כל החתונה ותהיו כל הזמן בתנועה…


תכינו דברים טעימים בדירה / חדר במלון אליו תגיעו בלילה הראשון כזוג טרי 🙂 

וואו מזל טוב!זיויק
מרגש, וחוסר התרגשות יכול להיות מ1000 סיבות, צריך להכיר אותך בשביל זה ולא נראה לי שתשובות כאן יהיו מעשה אחראי
יאאאאאאאאאאאא מזל טובבבבב איזה יופיייייי!!נפש חיה.
מגיעים בנחת  בשלווה בטוב!  ועם הקב"ה.   השמחה האמיתית נבנית לאט לאט.  שלווה פנימית, רוגע, הרגשה טובה בלב..... שמחה לא חייבת להתבטא חיצונית (ריקודים, שירים בקול וכו) יש הרבה דרכים לבטא שמחה .    מה שחשוב הוא - שאתה נכנס לחופה בלב שלם ושמח בכלתך.        בע"ה בניין עדי עד והרבה שמחה ונחת תמיד!


מזל טוב ידידיימח שם עראפת
משמח!נחלת

קראתי אתמול מישהי שכתבה שתמיד יש ספיקות לפני אירושין, נישואין, וזה נורמלי וטבעי לחלוטין.

יש מן הסתם גם חששות - להקים בית, לא להיות לבד יותר (לטוב ולמוטב) - כל זה כנראה פוגם

קצת בשמחה שצריכה להיות (כך אנחנו מצפים). ולא לשכוח את אדון יצר הרע שלעולם לעולם

לא ישן ורק ממתין למשהו טוב ושווה כדי "להתלבש" עליו.

 

זהו. אגב, ספיקות יכולים להיות מדי פעם גם אחר כך....וגם זה טבעי. לא להתרגש מזה.

 

המון מזל טוב. היו מאושרים!

 

"

אני לא התרגשתי בחתונה שלי.אריק מהדרום

ולא התרגשתי בלידות של אף אחד מחמשת ילדיי.

לא יודע, כנראה שאפשר בלי.

אפשר בלי זה ברורפצל"פ

אבל השאלה מה האדם רוצה

והפותח רוצה שתהיה לו את ההתרגשות 

גם אני רציתי מלא דבריםאריק מהדרום
אני לדוגמה תמיד רציתי להתחתן עם בלונדינית אבל בסוף קיבלתי את אשתי כמו שהיא.
תמיד אפשר לצבוע..זמירות
שקר החן והבל היופי – ובלונד זה בסך הכל שעה אצל הספר…
זה עולה כסףאריק מהדרום
עדיף לסבול בשקט.
אתה יודע כמעט לא זכור לי שראיתי בלונדיניותחתול זמני

טבעיות ממש יפות, בניגוד לחומות שיער.

איך להפרד אחרי חודשיים בלי לפגוע?ארץ חדשה
הצילו 🙄
למה לפגוע?משה

כלומר, ברור שהוא עלול להיפגע. אבל איפה את מרגישה את זה שאת מפחדת לפגוע בו?

 

(אפילו תעשי על זה עבודת כתיבה של 3-4 פסקאות לנסות להבין למה לך קשה לעשות את הצעד הזה אחרי שהגעת למסקנה שהוא נכון).

לזכור שככול שאת ממשיכה זה יהיה יותר קשהראומה1

ובינתיים את גם פוגעת בעצמך, בשלוות הנפש שלך, בהתקדמות קדימה.


תהיי כנה בפגישה הבאה לומר הכל ולהפרד בכבוד.

בהצלחה♡

בפגישה? לא עדיף בטלפון?ארץ חדשה
עדיף בפגישה, שקטה רגועה בלי הוצאות כספיות גדולותראומה1
ואפשר גם לשתף לפני שאת מתלבטת על כמה דברים לגביי מה שראית אצלו ושחשוב לך לדבר איתו על זה. זה יכין את השטח ...

כדאי לדעתי להכין את השטח כדי שהצד השני לא יגיע מולהב לדייט ולו בשביל שיפרדו ממנו.


כנראה שעדיף בפגישהארץ השוקולד

תשתפי בדברים טובים עליו ולמה לא מתאים לדעתך.

לזכור ולומר שנפרדים כי אין התאמה ולא כי הצד השני לא טוב מספיק.

כן. מסכימה.נחלת

 

ואני מבינה שלאמר "זה לא אתה, זה אני" - ישמע כתירוץ נדוש ומוכר. אז אם זה באמת כך, לא לאמר את זה.

 

סבורה שאם בכל זאת נפגשתם במשך חודשיים תמימים, יש לך דברים טובים לאמר עליו ואליו.

 

אולי באמת לאמר קודם בטלפון (או בדרך התקשורת הרגילה שלכם) שחשבתם קצת (או הרבה)

ואתם רוצים לשתף אותו בזה. כך שהוא יבין במה דברים אמורים, לפחות במקצת. אבל בצורה

מאוד עדינה ובלי לפגוע בכלל.

 

בהצלחה!

 

שאלה מקסימהadvfb

הגיוני מאוד שיכאב לבחורה, אך השאלה איך זה יעשה בצורה מכובדת  שתמזער נזקים

בגדול - להקשיב ולהבין מה היא תרצה.

אני נוטה לחשוב שרוב האנשים ירצו שיודיעו להם בטלפון, לפחות ברמז, ואז לעשות פגישת פרידה שבה מדברים על חוויות, רגשות, מחשבות וכו'

אבל יש כאלה שהם לא אוהבים "להתבחבש" ברגשות, אלא מעדיפים לברוח - וזה הכי לגיטימי שבעולם!!

אז לכן הכי חשוב להקשיב לה - אם היא רוצה לברוח תנסה לעודד אותה ותתן לה לברוח, אם היא רוצה להביע רגש, תן לה להביע מה שתרצה.

כמובן שזה יכול להיות קשה לך שהיא תביע כאב וצער. נראה לי היא שווה ש"תסבול" את זה אם הייתם ביחד חודשיים.

בהצלחה רבה!!

זה אף פעם לא נעים, גם לא אחרי דייט אחד ובטח לא אחרי חודשיים.

באיבחת חרבמי האיש? הח"ח!

כי זו חרב. אין דרך שזו תהיה כרית רכה, חלומית או פלומתית. זו חרב, להט חרב מתהפכת, דוקרת כמדקרות פגיון. ואתה תכאיב, תדקור, תפלח כבכידון מלובן לוהט דרך קרבי האדם בו זה יינעץ.
ואף על פי כן, כך תעשה. והרחמן המרחם על בריותיו שבשמיים, הטוב כי לא כלו רחמיו, יכפר. וכולי האי ואולי.

ומכל זה רק למדים, ומדייקים יותר להבא, וקמים מכשלון ומעפר, וזזים הלאה בחיים.
ולדעתי בשיחה בטלפון, אין עניין אחר. ותקומו איש ואישה בתום הדיבור הקצר, ותהיו לבדכם כל אחד אחת בנפרד במקומותיכם, ותבכו את השריפה אשר כלתה, ותתאוששו כאבלי ציון, ותקומו מאפר.

הגזמת קצת....נחלת

הבה נשאיר את להט החרב המתהפכת למקרים אחרים. יש, בלי עין הרע (או עם), מספיק כאלה...

 

אני כן בעד פגישה. למרות שזה קשה יותר, בכל זאת פנים מול פנים - לא פשוט.

 

אולי אפילו להביא משהו קטן, מנחם?  אבל לא בטוחה לגבי זה כי אז אולי זה י קשה

עליו יותר.

 

אלא אם כן מדובר במישהו שלילי ביותר. אז שיחת טלפון קצרה וחדה היא פתרון מצויין.

 

לא נשמע לי כזה...

אני ממש אוהב את סגנון הכתיבה שלך.חתול זמני
של מי?נחלת
של מי האיש,חתול זמני

גם שלך, בדרכים שונות אמנם.

מצב רוח שפוף fishing for compliments. אין צורךנחלת

כבר עבר, אבל תודה על הרגישות, חתול זמני נאמן.

לא מזמן יצא לי לדוג דגים בפעם הראשונה,חתול זמניאחרונה

וכחתול זמני, זה היה מקסים. אבל גם קצת עצוב, בשביל הדגים. אבל גם טעים.

אתה בעד "לברוח"advfb

וזה בסדר ולגיטימי,

יש אנשים בחבשנים (כמוני) שצריכים לעבד ביחד את החוויה. כשמעבדים ביחד את החוויה אפשר להחשף ליותר צדדים של הסיטואציה ולהבין אותה יותר טוב.

אבל אם מרגישים שאין צורך/כוח לזה, אז סבבה אפשר טלפונית. 

 

אהבתי את המטאפורות המוגזמות שלך חחח

כשלמעשה, זה באמת לפעמים מרגיש לא רחוק, הרבה פעמים יכול להרגיש בצורה הכי טבעית שיש, שהשמיים נפלו.

>>ברוקולי

 

הצד המסיים צריך לבוא לקראת הצד שמסיימים איתו (גם אם לצד המסיים גם קשה) 

אם היה קשר משמעותי בחודשיים האלה כדאי לעשות הכנה לפני ואז לתת אפשרות איך היא רוצה להיפרד. 

אם היה קשר משמעותי אני ממליצה מאוד בפגישה כדי לאפשר לסיים את הדברים באמת. 

השתדל להגיע אליה ו/או כל דבר שיקל על הסיטואציה 

 

בהצלחה! 

מסכימה!נחלת
דעתי החתולית הזמנית האובייקטיבית:חתול זמני

– ראשית אין לי מושג מה אומר "חודשיים" במושגים כאלה יש אנשים שתוך שבועיים מתחתנים ומצד שני יש לי משלוחים מאמזון שלקח להם גם יותר זמן להגיע. אין לי מושג עד כמה שניכם הייתם מושקעים בזה הקשר, באיזו תדירות כו' כו'.

 

– מה אני אישית כחתול זמני הייתי מעדיף אם היו נפרדים ממני? הייתי מעדיף שייפרדו ממני בשיחה או בהודעה מה הטעם לגרור אותי לפגישה שצריך לתכנן להתכונן אליה להתקלח להתלבש לנסוע הלוך ושוב אחרי העבודה במיוחד אם מדובר במרחק משמעותי רק כדי לומר לי "אה טוב אתה מוזמן לחזור הביתה". כאילו לא יודע לא שאין לי סנטימנטים פשוט אני לא אוהב שמזבלים לי במוח. בשלב השידוכין זה לא שהפכנו לחברי ילדוּת מהטובים שבטובים ועוד רק תוך חודשיים. בסדר היה נגמר כל סוף הוא תמיד התחלה חדשה.

 

– מאחר ולא כולם חתולים זמניים, הייתי מחלק את האנושות לשלוש קטגוריות:

 

1. חתולים זמניים, שזורמים עם הזרם הגדול של החיים ומקבלים את מה שיש לקב"ה להציע באהבה (ייסורים מקבלים באהבה או שלא מקבלים בכלל)

 

2. אנשים שלא משנה כמה דיפלומטי תהיה איתם יתבאסו על החיים שלך (במקרה כזה הייתי ממליץ לעשות מה שהכי פחות פוגע בעצמך כי גם ככה זה לא משנה)

 

3. איפשהו באמצע, כאלה שבדיו המילים הנכונות תוכל לרכך את המכה, אם אנחנו שייכים לקבוצה 3 אז פשוט לנסות לנסח משהו דיפלומטי, אם היו לי הערות משמעותיות הייתי אומר אותן בעדינות (הגעתי בסופו של דבר למסקנה שאני מחפש מישהי עם גישה קצת שונה לגבי XYZ כו') או מושך את האש אליי (בדיעבד הבנתי שאני לא לגמרי XYZ ברמה הכללית של הדברים)

 

אם הם מאוד סנטימנטליים אולי עדיף פגישה

אם לא אז לא

אבל טלפון לדעתי החתולית הזמנית האובייקטיבית זה מתכון לאי־נעימות

ייסורים הם ייסורים כאשר מרגישים את המרירות שלהםadvfb

ובכל זאת, מקבלים אותם באהבה.

ולא כולם חייבים להיות במדרגה הגבוהה של קבלת יסוריים באהבה וזה בסדר גמור.

נכון, אין לי תלונות לגבי זה.חתול זמני
לצערי חושבת שאף פעם לא אקבל יסורים באהבהנחלת

אולי גם זה  יסורים...

never say neveradvfb

בע"ה שלא נבוא לידי נסיון..

אולי במכתב רגישזיויק
פסקה מעולת ראיה שמזכירה לי את הקשר האחרון שהיה ליadvfb

התפלה מבקשת מהנשמה את תפקידה.

כשעברו ימים ושנים בלא תפלה בכונה, מתקבצים בלב אבני־נגף רבים, שמרגישים על ידם כבדות־רוח פנימית. 

וכשרוח הטוב חוזר, ומתנת התפלה נתנת ממרומים, הולכים בכל תפלה ומתפנים אותם המכשולים, 

והסיכורים הרבים, אשר נקבצו בנחל הנובע של נשמת החיים העליונה, הולכים וסרים. 

ועם אותה העליה הנשמתית, שהיא עולה בכל תפלה ביחש לערך זמנה, אחוזים ידועים באים בתור מרפא את חסרון העבר; 

אמנם לא בבת אחת נמנה החסרון, אבל הולך הוא ומתמלא,

והצוהר של התפלה הולך ומגלה את אורותיו.

 

(עניני תפילה, התפילה המתמדת של הנשמה, ג')

מאוד יפה.נחלת
תודה!advfbאחרונה
חוסר נשיותיובללל

אשמח לשאלה שקצת לא נעים לי לשאול.

אני יוצא עם מישהי משהו כמו חודש. הולך אחלה סה"כ, אחלה שיחות, יש צחוקים כימיה ודיבור זורם יחסית.

אבל יש משהו שממש מפריע לי וזה שיש בינינו איזשהו פער באסתטיקה/היגיינה. אני אחד שממש שם לב לדברים וממש רוצה שאישתי תהיה "מטופחת". והיא לא אחת שמתאפרת בכלל, לא לדבר על לק וכל זה.. וגם לבוש דיי פשוט. ואפילו (וממש לא נעים לי להגיד) לא תמיד שמה לב לשערות בפנים…

השאלה מה לעשות עם דבר כזה? אני לא יכול להתעלם מזה.. ברור שגם לי יש עבודה לעשות אבל בסוף יש איזו רמה שאני מצפה ממנה..

שייך בכלל לדבר על זה איתה??

תודה. 

אז זה בא ביחדמשה
יפה 😃
יש פה אנשים דוסים במיוחד?פתית שלג

איך אתם מרגישים עם מיזמים כאלה? חדש מבית פרויקט 252: טיולי פו"פ בימי שישי

ועם שיעורים משותפים? סדנאות? ספידייטים? זום ספידייטים? (כבר שאלתי על זה פעם מזווית אחרת)

 

אני מרגיש שזאת יכולה להיות הזדמנות מטורפת להכיר בצורה בלתי אמצעית וחבל לפספס, אבל זה בכלל לא מדבר את השפה שלי, ואולי קצת נוגד את אורח החיים שלי.

 

ערבבת הרבה דבריםבחור עצובאחרונה

בגדול - לא לכל מה שכתבת מלבד ספידדייטים וזום, אם לא מוצאים אפשרות אחרת.

בכלל - הרוב המוחלט של המיזמים האלו נולדו איפהשהו על הרצף בין דת"ל ממוצע לדתי לייט-מסורתי. 

חשש גנטיאחד האם שומע

שלום לכולם.

אצלנו במשפחה כולם ממש גבוהים. באיזור 190, והבנות יחסית בממוצע. כל חיי גדלתי כגבוה ותמיד קיבלתי על זה מחמאות, לכן אצלי במוח זה נתפס כדבר מאוד מהותי. 
העניין הוא שאתמול יצאתי לדייט עם בחורה מתוקה ממש, אבל גם ממש נמוכה. ויותר מזה, המשפחה שלה גם ככה פחות או יותר. אחרי שהבנתי את זה פתאום התחיל להפחיד אותי העניין הגנטי (ברור שגובה זו לא מחלה ח"ו והבעיה היא בתפיסה שלי! אבל ככה גדלתי וכרגע קשה לי להשתחרר מזה. ומבקש מראש סליחה אם זה פוגע במישהו). 

השאלה שלי היא האם יצא לכם לחשוב על משהו כזה פעם? מה יהיה הגובה של הילדים? איך אפשר לברר גנטית מה באמת ההשלכות של זה? מכירים משפחות שיש פער גובה מטורף כזה? מה הגובה באמת של הילדים?

חבר'ה, באמת כל פיסת מידע שיש לכם כאן תעזור לי, זו לא פעם ראשונה שאני מתלבט על זה. תודה

אם חשוב לך גנטיקהחושבת בקופסא
תבדוק מחלות גנטיות שמשפיעות על החיים הרבה יותר מכמה סנטימטרים לפה או לשם.
כמו שאמרתיאחד האם שומע

אני יודע שזו לא מחלה, וברור שצריך אכן לבדוק מחלות גנטיות. אבל זה מטריד אותי. הלוואי שלא. 

אני יכול להגיד לך שאני חושב על זה לצד השניל המשוגע היחידי

אבא שלי נמוך, אמא שלי ממוצעת על גבול הנמוך,
וכולם אצלינו די נמוכים במשפחה. (אני נמוך)
אני חושב שאם זה פער, אז זה אמור להתאזן, אבל אין לי באמת ידע מקצועי...
אבל בסוף אם תתרגל לזה, אז הגיוני שגם התפיסה שלך תשתנה.

קודםאחד האם שומע

כל תודה רבה על התגובה נשמה טהורה, מקווה שהשאלה שלי בסדר!

דברי שני, זה ברור שעל רוב פשעים תכסה אהבה..אבל עד שהאהבה תגיע....

 

בשמחה, השאלה שלך טובה,ל המשוגע היחידי

וזה גם מובן מאוד למה זה מפריע לך.

ואני מניח שאתה שואל על הילדים שבעז"ה תאהב אותם איך שהם יהיו...

השאלה בסדר גמור. לא להרגיש אשמה רבותינחלת

על הרגשות שעולות אצלכם. יש להן מקום.

 

אין לי תשובה על כך. אולי להמשיך ולראות אם זה עדיין מפריע.

 

אולי הילדים יהיו גבוהים כמוך? יש לנו שכנים שהיא מאוד נמוכה. ממש.

בעלה די גבוה (לא 1.90) ו90% מהילדים, גבוהים.

 

אבל יכול אולי להיות גם ההיפך כמובן.

 

אגב, קראתי בספר "יומנה של שדכנית" על מישהו שהגיע לאחד מגדולי ישראל

בטענה שאחותו שמה דגש על שטויות; הכירה בחור נמוך ואינה רוצה בו כי

טוענת שתתבייש ללכת איתו ברחוב.

 

הצדיק ענה לו: אלו לא שטויות. זה דבר שצריך לקחת בחשבון אם זה מפריע לה.

 

זה לגבי ההצטדקויות שעולות כאן לגבי הרגשות לגטימיות לגמרי.

 

מה עושים איתן? זה כבר נתון לשיקולו של כל אחד.

 

בהצלחה רבה!

 

הגובה שלי 156 ס"מshaulreznik

כנ"ל לאבא שלי, ואימי עוד יותר נמוכה. לגבר זה לא קל מבחינת הביטחון האישי, לנשים אין בעיה (הן אכן נתפסות כ"מיניאטוריות ומתוקות"). ילדיי נמוכים כמוני, הבן עדיין קטן ולא מוטרד במיוחד, לבת הגובה שלה כלל לא מפריעה.
 

אבל רוב הסיכויים שילדיך יגיעו לגובה ממוצע של 175 ס"מ ואף הרבה מעבר. אז אין מה לחשוש. שאל את הבינה המלאכותית והיא תיתן לך תחזית על סמך סטטיסטיקה קיימת.

תודה על השיתוף!אחד האם שומע

על בסיס מה את/ה אומר את זה? באמת כבר שבוע שאני מנסה להסתכל מסביב על משפחות ולא מצאתי משהו עקבי מדי..חוץ משאם יש גנים נמוכים אז זה עובר הלאה..

ראה את המחשבוןshaulreznik
זה עניין אישי ותלוי בטעם שלך, לדעתינקדימון

מה שלא נכון זה המחשבה שגן גבוה פלוס גן נמוך יוצר גן ממוצע. אם אתיופי יתחתן עם אשכנזיה אז הילד יצא מוקה? זה לא ביולוגיה.

אם חכם יתחתן עם טיפשה אז הילד יצא ממוצע הציונים שלהם? זה לא ביולוגיה.


אחד מהגנים יבוא לידי ביטוי וזו הגרלה שאין לנו איך לשלוט עליה, ומה שכן יכול להיות זה עוצמה משתנה של הגן המסוים - אבל הנטייה תהיה גבוהה או נמוכה, וממש לא נטיה לממוצע.

זה דבר שיש לדעת.


עכשיו השאלה היא מה הטעם שלך בנושא, אם בכלל אכפת לך/חשוב לך, וכדומה.

מעניין מאוד.אחד האם שומע

ברור לי שאין פה נוסחה מדויקת (אע"פ שיש מחשבון באמת כמו ששלחו למעלה חחח..) אבל רוצה לשמוע מנסיון החיים פה של האנשים מה רואים/שומעים מסביב. לדעת האם אני לבד בהתלבוטות הזו והאם יש לה מקום או שזה יצר הרע? 

במקרה קפץ לי השרשור ורוצה להגיבבארץ אהבתי

קודם כל - זה נכון שזה לא תמיד יוצא ממוצע, אבל דווקא בדברים האלו (גובה וצבע עור) יש איזשהו ערבוב של הגנים שיוצר לרוב משהו באמצע (כי יש פה כמה גנים שמשפיעים, ולכן חלק מתקבל מהאמא וחלק מהאבא, והתוצאה מושפעת משניהם. יש תחומים אחרים שבהם רק גן אחד משפיע ואז זה באמת סוג של 'הגרלה' אם זה כמו אמא או כמו אבא).

 

מכירה כמה משפחות של אתיופי ואשכנזיה (או להיפך) והילדים באמת בצבע כמו של תימנים. וגם במשפחה שלי רוב הילדים קיבלו צבע בערך באמצע ביני לבין בעלי (עם שונות בין הילדים, אבל בגדול כולם בטווח שבנינו).


 

ולגבי הגובה - יש לי דודים שהם עם הפרש גובה משמעותי. הבעל בערך 1.90, והאישה סביב 1.50 (להערכתי, לא שאלתי אף פעם...). יש להם 7 ילדים, 2 בנים שקיבלו את הגובה של אבא שלהם (לא יודעת אם ממש בגובה שלו, אבל כן גבוהים מהממוצע באופן ניכר), ו-5 בנות בגובה ממוצע, גבוהות יותר מאמא שלהן אבל לא באופן חריג.

 

חוץ מהחשש לילדיםShandy

זה מציק לך בעין?

מרגיש לך מוזר להסתובב עם מישהי יותר נמוכה בהרבה ולא ממוצעת?

איך הצל/ השתקפות שלכם ברחוב או מול חלונות ראווה מרגישה לך??

כי לגובה כמה שתרצה זה מה שה' קובע

אני באה כמיך ממשפחה של גבוהים

אבא שלי 185 אמא 175 ויש לי אחים 192 188 אחיות 176 175 שזה גובה ממש גבוה לבנות

אבל גם אחים בנים יותר נמוכים - ממוצעים 176

(שזה הממוצע בערך לגברים- 177)

ואני שאני 170 זה גם גבוה לבנות

(הממוצע הוא 163)


 

זה תלוי ילד מה הוא אוכל כמה ישן אם עושה ספורט


 

אני מכירה זוגות שהם הפוכים שניהם מגרדים את ה170 ויצא להם בחור 185

זה משפיע אבל לא מחייב בכלל


 

אז תתיחס יותר להרגשה שלך איך זה נראה בעינך

כמה  זה מפריע לך שהאישה שלך שהיא נמוכה

לא הילדים שלך


 

כי לי זה מפריע🙂

מודה

נסיתי  עם כמה וכמה בחורים אבל אני לא נמשכת לכאלה שפחות מ178-180


 

אני צריכה לראות שיש הבדל גובה בנינו

תודה!אחד האם שומע

האם שאני שואל את עצמי את זה גם. כי זה פרדוקס כזה. ככל שאני מפחד יותר מאיך זה ישפיע על דור העתיד אוטמטית זה משפיע על איך אני מסתכל עליה. 
ובדיוק כמו שכתבת, יצא לי להתסכל על הצל ברחוב וזה, וזה מרגיש לי קצת 'מוזר', כמו אחות קטנה. אבל אמרתי לעצמי שזה אולי סתם קול בראש שצריך לנפץ..מבולבל כבר. 

מסכימה; איך זה מרגיש אצלך, לא הילדים כרגע.נחלת
בעלי גבוה ואני נמוכהמתואמת

שמחה שזה לא הפריע לבעלי...

יש לנו ילדים גבוהים, ילדים ממוצעים וילדים נמוכים. מגוון נחמד

אגב, ההורים של בעלי גם נמוכים, רק הוא ואחיו גבוהים...

גם לדעתי - פחות תחשוב על הילדים העתידיים, אלא על איך זה מרגיש לך מולה, אם מפריע לך להיות בפער כזה מולה. זה עניין של העדפות מראה ולא של גנטיקה...

יש לי דוד 1.98 ודודה שלי 1.65 בערך,Lavender

כל הילדים יצאו גבוהים (חמישה במספר)

ואם אתה שואל אם יצא לי לחשוב על זה פעם, אז בפירוש כן.

בסוף כשאני מתחתנת עם מישהו אני רוצה להוריש גנטיקה טובה לילדים, לא דווקא גובה. 

(לי אישית גובה יותר מפריע בקטע שגבר נמוך מצטייר בעייני כפחות "גברי" אבל לא יפריע לי שיהיו לי בנות נמוכות למשל)

נכון, אבל לא בהכרח.נחלת

אני גבוהה.  ובכל זאת, שמתי לב שיש גברים נמוכים שהם גבריים בהחלט.

כמובן שמטבע הדברים, אשה גבוהה היתה רוצה בעל שלפחות בגובה שלה.

אבל יש גברים נמוכים גבריים ומושכים. לגמרי. וגם גבוהים שלא נראים

גבריים כל כך.

 

מכירה מישהו נמוך נמוך נמוך.....למטה מהממוצע. בהרבה.

אשתו גבוהה גבוהה גבוהה...למעלה מהממוצע.

רואה די הרבה זוגות כאלה.

 

 

 

יכול להיות שגם אצלך זו איזו תסמונת גנטיתמרגול

ויכול להיות שסתם נטיית גובה

כנ"ל אצל הגברת המיועדת.


כי כן, ברור שגובה מושפע המון מגנטיקה, אבל יש מקרים שזה ניתן לבדיקה ממוקדת של 2-3 דברים. לרוב יבדקו בשביל שלא יהיה לשני ההורים (למשל כי אז ההשפעה היא לא רק על הגובה, אלא גם על עוד דברים. או כי זה כבר יצור מצב קיצון)


בכל אופן. אני חושבת שייתכן שיש פה גם עניין של מגדר.

כי כאמור, לגברים גבוהים מאוד, קשה פחות מלנשים גבוהות מאוד. וכך גם ההפך.

אז אתה אולי חושב - מה אם הבן שלי יהיה נמוך מאוד וזה יקשה עליו בזיווג/ביטחון עצמי/ ווטאבר

אבל אני כאישה הייתי חוששת בעבר מההפך - מה אם תצא לי בת מאוד גבוהה?


אני נמוכה מאוד, בעלי מעל הממוצע אבל לא ברמה חריגה, אז לא נראה לי שתצא לי בת 180 חחח


אבל בהחלט מבינה את הקושי של ללכת עם מישהי שנמוכה ממך ב40 ס"מ (מהכיוון של זו שהלכה לצידו של מי שגבוה ממנה ב40 ס"מ, וזה באמת מרגיש לפעמים כמו "ילדה", עד שמתיישבים ואז כבר לא. אבל מבינה)

אשכרהאחד האם שומע

כתבת הרבה ממה שעובר לי במוח. 

ברור שגובה באיזשהו מקום זה יתרון/נורמלי לגבר ואילו לאישה זה יהיה חיסרון מסויים..וכל הקטע שזה גם בדיוק להיפך! ואין לנו איך לשלוט על זה. מצד שני, כמו שכתבתי, יש לי איזו תפיסה כזו שגובה הוא מאוד מאוד חשוב. לכן זה משפיע לי על איך אני תופס אותה וגם עולה הפחד על דור העתיד,..

אם אפשר לשאולשלומית.

למה גובה הוא מאוד מאוד חשוב? ( חוץ מלהגיע למדפים הגבוהים בסופר)

אני ובעלי נמוכים והחיים שלנו מצויינים ב''ה. מקסימום לוקחים שרפרף 

את צודקתאחד האם שומע

לחלוטין. זה דבר שלא בשליטתנו בכלל, והוא לא עקרוני למהות של האדם. והאמת שבגלל שזה לא מאוד חשוב אני כועס על עצמי שזה כל כך מפריע לי! באמת. 
אבל כמו שאמרתי, תמיד גדלתי כך שגובה הוא חשוב, תמיד החמיאו לי על זה ותמיד זה היה לי כיף. לכן זה נתפס אצלי כנראה כמשהו חשוב....

כמו הרבה דברים אחרים שמפריעים לאנשים אחרים

אבל אם גובה מאוד מאוד חשוב בעיניךמרגול

אז זה אמור להיות גם מאוד מאוד חשוב כשאתה חושב על הבנות העתידיות שלך, לא?

להיות בת גבוהה מאוד, זה ממש לא קל.

גם להיות בן מאוד נמוך.


אבל אני אומרת, שאו שגובה זה פיצ'ר חיצוני וזה הכל, ואז באמת לא כזה משנה

או שהוא מאוד חשוב, אבל אז זה חשוב לשני הכיוונים שלא יהיה גובה קיצוני. לא?

ברוראחד האם שומע

קיצוניות לא טובה בשום דבר ובשום מצב. לא מחפש קיצון. 
מבחינתי גובה זה לא הכי חשוב, ברור שהעיקר הנשמה והמידות. עם זאת, קשה לי לשחרר את זה. 

רק אם תתחתן עם מישהי גובהintuscrepidam
תהיה סבירות גבוהה יותר, לא וודאות, שהילדים שלך יהיו גבוהים. וזה תחת הנחה שכל הדורות לפניך גבוהים ככה שיש לכם נטייה להיות גבוהים.
מבחינה גנטיתלגיטימי?

פעם התעניינתי בעניין הגובה, וזה מה שאני יודעת להגיד:

יש תכונות שאפשר לבדוק בדנ"א של אדם, ולהעריך כיצד זה יבוא לידי ביטוי. לגבי גובה, אפשר לקבל הערכה, אבל טווח סטיית התקן הוא עצום, כך שההערכה הזאת מאבדת הרבה מיכולת המימוש שלה.

למה זה קורה? כי יש תכונות שתלויות רק בגן אחד או גנים בודדים, אבל גובה תלוי בעשרות אלפי נקודות שונות בדנ"א. (מקור)

 

אם זה משהו שמטריד אותך ברמה רצינית - לך תקבע תור אצל יועץ גנטי, ותברר.

מכירה הרבה זוגות בהם אחד מבני הזוג יותר גבוה, ומבחינת ילדים - לפעמים כולם בגובה דומה, לפעמים יש מנעד של גבהים.

 

אבל השאלה הגדולה היא:

האם אתה מחפש תשובה גנטית, או שאתה מחפש להשפיע על התפיסה שלך? האם אתה רוצה להשתחרר מהתפיסה הזאת?

כדי לאזן, לדעתי רוב האנשים לא חושבים שלהיות גבוהנוגע, לא נוגע

בפער מהממוצע זה הכי כיף.

אז קח בחשבון שיתכן שגם בשביל הבחורה יש כאן התפשרות מסויימת, ושאולי בזכותה הילדים דווקא יהיו מאוזנים..

אבל זה כל הקטעחתול זמני

הגמרא אומרת שגוץ לא יישא גוצה וגבוה לא יישא גבוהה

בעיקרון קיבלת מחמאות כי אתה גברSevenאחרונה

לגבר יפה להיות גבוהה

לעומת זאת אם היית אישה 1.9 סביר להניח שלא רק לא היית מקבל מחמאות היית מרגיש חוסר ביטחון על הגובה הזה

בוא נגיד שאני לא מאחלת לבנות שלך להיות 1.9

ההגובה הממוצע לאישה הוא 1.6

למהזית שמן ודבש

כמעט כל הדייטים שעברתי מסתיימים כעבור פגישה אחת?

הקב"ה חוסך לך זמן על בנות לא רציניותintuscrepidam
זה פתרון קל. בכל זאת, כדאי לבדוק למהנחלת
אנא המתן לתגובות כאן. יש כאן תובנות ועצות טובותנחלת
בן כמה אתהadvfb

ואיך אתה מרגיש בדייטים עצמם?

זה יכול להיות עניין שכדאי לטפל בו בשלב בחינת ההצעה ועד להתנהגות בדייט עצמו.

כיווניםיהודי שואף לטוב

'מסתיימים' הכוונה שהיא מסיימת אותם?

אם אתה מסיים, זה בירור מסוג אחד.

למה ההצעה, שנראתה לי בעלת פוטנציאל, כבר לא רלוונטית? מה פגשת שגרם לך לחתוך? זו בעיה בהצעה, כלומר לא היתה שום סבירות, אין שום דמיון/קשר בין הדמויות, או שזו בעיה בתקשורת, ביצירת הקשר?

אם זו בעיה בהצעה, למה הציעו לי? ייתכן ולא מכירים אותי/אותה/לא יודעים מה אני מחפש? למה לא 'עליתי על זה' מראש, בשאלות מבעל הרעיון (מלבד פרטים טכניים ומהותיים כאלה ואחרים, 'למה חשבת שהיא מתאימה לי?', 'למה חשבת שאני מתאים לה?'. לא 'כי לשניכם יש אוזניים/לב וריאות', אלא למה דווקא אני לה ודווקא היא לי. איזו ייחודיות ראית בכל צד שהעלת לך את המחשבה שיכולה להיות התאמה) או בשאר הבירורים. אולי העניין צריך חידוד?

אם זו בעיה ביצירת הקשר, האם נבהלתי משתיקות/משהו ספיציפי שהיא אמרה? האם חתכתי 'כי הרגיש לי' או שיש סיבה שאפשר להצביע עליה? הרם באמת נתתי הזדמנות או שמיהרתי לחתוך כי לא היו לבבות והצעת נישואין אחרי 20 דקות? האם נכון לחתוך אחרי נסיון אחד, כששני זאים נפגשים ומובן יהיו רגעים לא נעימים (וגם לא נוראיים) של שתיקות מביכות, או שנכון לתת צ'אנס נוסף, ואולי אפילו יותר? האם אני באמת בא מוכן לקשר, ובא להשקיע בדייט, או בא 'לעבור אותו' (כמשתמע קצת מנוסח שאלתך), ומיילא כל הדייט לא רלוונטי? האם יש בי פחד מיצירת קשר שגורם לי להיבהל ולהרגיש שזה לא רלוונטי, או אפילו להצביע על דברים ספיצייפיים למרות שהם לא באמת מהותיים לי?


אם היא חתכה, יש בירור נוסף, אך זה כמובן דורש גם את הבירור האם ההצעה היתה רלוונטית. אם לא, למה לא סוננה בדרך? האם ייתכן שהמציע/הדמויות שאצלן ביררו עלי לא מציגים אותי נכון?

אפשר גם לשאול אותה, בטלפון בו היא חותכת או בהודעה אחרי זה, למה היא חותכת. היא לא חייבת לך תשובה, וכנראה שהיא תענה 'הרגיש לי שזה לא מתאים', אתה יכול לבקש הערות/הארות להמשך הדרך, אולי תקבל משהו.

ייתכן שיש בך, במראה/דיבור/התנהלות שלך בדייט משהו מרתיע/מרחיק? האם השקעת בדייט, באת מכובד, פתוח (כמה שאפשר) להכיר, לשמוע ולשתף, התעניינת בה ולא חיטטת יותר מידי? האם חשבת מראש על מקום שנוח לה, מתחשב במה שמתאים לה, לא ליד כל החברות, מקום נעים, אולי אפילו עם שירותים? האם הבאתי לפגישה הראשונה מיץ תרד הולנדי סחוט ועוגיות שעורה ותירס במילוי חסה? התנהגתי מוזר? נסה לשחזר את מהלך הפגישה ולבחון אם היתה התנהגות מרחיקה מצידך.


כשזו אחת או שתיים, יש סבירות שההצעה לא רלוונטית/הן לא פתוחות לקשר, אבל אם זה כבר עם בנות רבות, יש כאן נורת אזהרה לכיוון שלך. מה אני לא עושה נכון.


זו התמודדות קשה. נסה ללמוד משהו מכל פגישה. להתייעל בתקשורת, להכיר גבולות ולהבין מה חשוב לאישה ומה מעניין אותה, למד להתחשב, ובעיקר, להיפתח.


זה נסיון לא פשוט. תדבר עם אבא, תגיד לו, ותתכוון לזה, שקשה לך, שאתה צריך את עזרתו, ושאתה מתאמץ ומשקיע כדי להקים בית לכבודו. קבל את הקשיים הללו באמונה, ויהיו לזכותך.


(מקווה שכתבתי כל מה שחשבתי, כי בטעות מחקתי הכל וכתבתי הכל מהתחלה)


אשריך. יצליח ה' דרכך ותבשרנו בשורות טובות במהרה.

נכון מאוד.נחלת
מזכיר לי אותיsubb16

אכן גם אני הייתי בבעייה כזו עד שלימדו אותי איך לפתח קשר עם אישה.
ואז הכל השתנה שסוף סוף הכדור היה אצלי.
לא בקטע מלחיץ אחי אבל אתה צריך ללמוד אם יוצרים קשר עם אישה.
תחשוב שזו בחורה שהיית רוצה ובגלל שאתה לא יודע איך מפתחים איתה שיחה הכל בורח לך, פשוט חבל.
לכן יש אנשים מאוד מאוד מסויימים שיודעים להדריך אז שווה לפנות אליהם וכן גם לשלם אם צריך.

אתה יכול לתת לי טלפון שלהם?זית שמן ודבשאחרונה

תודה

שיר חדשכולנו הביתה

אני ניק שהיה פעיל פה אבל מעדיף לא להחשף

חשבתי לשתף שיר שיצרתי לאחרונה עם AI

לדעתי זה יגע בעולמם של חברי הפורום

 

יום טוב

אולי יעניין אותך