מה שאתם רואים כאן ^^^^^ למשל,
זה ניסיון לחיקוי לועג, כביכול פראפרזה - בפועל דמיונות של הטרול שנדמים לו, נדמים בעיניו כפראפרזה - (את המידע כביכול, כדי ליצור את 'סיפור הפראפרזה' שהוא מייצר. הוא כמובן אוסף על ידי מעקבים אסורים - בכל מיני דרכים. ללא רשות, ידיעה או הסכמה. לא רשות ידיעה או הסכמה של מי שהוא עוקב אחריו - ולא רשות ידיעה או הסכמה של מי שבאמצעותו הוא מברר את הרכילות (כך שהוא בעצם לוקח אנשים תמימים - שיהיו משרתי הרכילות שלו - גם כאשר הם לא יודעים שבעצם הם שותפים לאירגון רכילותי ולעיסקה רכילותית תמונונית שמטרתה השתלטות על כל מה שמעניין את הטרול.) כמובן - שבירור כזה לעולם אינו מברר את האמת כפי שהיא - מכיוון שאף אחד מהדברים שהוא מתייחס אליהם כ"מקורות מידע" - אינם מקורות מידע אמינים - כיוון שכולם 'נקנו' על ידו בגניבה) שמטרתה - בכתיבתו - ללעוג על מושאי הפראפרזה - הן המושא שממנו הוא לקח את הפראפרזה - הן המושא עבורו הוא ממציא את הפראפרזה - המקרה הזה - ניסיון לחיקוי לועג כפראפרזה לכביכול אחותי הגדולה -
מטרתו, בסוף - למכור את סיפורי הפראפרזה הללו, כביכול ללמד חוכמה לאנשים תמימים ולהרביץ מוסר, לאנשים שכביכול לא יודעים איך לרחם כי 'הם לא פגשו אנשים מסכנים באמת' (כביכול הסיפורים המשונים שלו מביאים סיפורים 'אמיתיים' של מסכנות...), ואז, מבחינתו אתם צריכים לקבל את הרבצת המוסר שלו - כיוון שהוא נתן לה כותרת "מוסר". כיוון שהוא מעולם לא קיבל רשות, ידיעה או הסכמה של המעוקבים על ידו, וגם לא יכל ללמוד, ממילא, בשיטה הזאת - באף צורה מוסמכת על ידי ואצל אף אחד, ממילא, במקום להגיד "אני למדתי אצל כך וכך את שיטת הבנת המוסריות, ואני אראה לכם בצורה הגיונית למה זה נכון ומוסרי", במקום זה הוא אומר לכם "אני מדבר בשם הישות ה"מוסרית" כפי שאני רואה אותה, ואני אראה לכם שסיפור כזה יכול להיות בנוי במצב תיאורטי אולי אמיתי". לכן, כמובן, חשוב לו מאוד שאתם תכירו בכך שה"חובה" להקשיב לו היא לא מצד מוסר ודרך מוסרית המוכרים לכם - אלא אך ורק על ידי 'קבלת עול של תחת שלטונו באהבה' ובליטוף המוסר הזה, וכמובן, שהוא לא ידבר בשם שום מוסר שאתם מכירים, כי הכל מדבר על מצבים צפונים השייכים לכאורה, לדבריו, לאנשים מסכנים שאין לכם דרך לדעת עליהם - וזה כביכול איזה 'חוכמת המצפון' שאיננה ידועה אלא לחכמים כביכול כמותו - וכדי שתקבלו את העול של 'תחת שלטונו' באהבה, מוטב, מבחינתו, שלא יהיה לכם מצפון משלכם, שעלול לא להתאים לצפונות שהוא רוצה להערות משום מקום ולגלות לכם. ולכן, העיקרון מבחינתו - ההבנה, שתאמינו, שהמצפון קיים אצלו יותר מאצלכם - לא בגלל שהוא מתייחס לדברים בצורה מוסרית - אלא פשוט משום, שהוא הוכיח לכם, שייתכן שהוא יגלה לפניכם עולם נעלם עלום ומופלא של מצפוניים הרבה יותר גדולים ומורכבים מסובכים ומעניינים להפליא, מכל מה שאתם מכירים.