כיצד נשרשר נכון בעולם הוירטואלי.
מי שהחמיץ את השיעורים הקודמים- אל דאגה! היכנסו ותחכימו . שיעורים אלו, לא נס ליחם!
שיעור מס' 4 יעסוק בשני נושאים כדלהלן:
-מריחת אותיות שלא לצורך
-שגיאות כתיב.
מריחת אותיות שלא לצורך
כולכם, (אני מקווה) עברתם את כיתה י' . במידה ואכן כך הדבר, עברתם את הבגרות בלשון (בהצלחה כזו או אחרת).
על כן, אתם בוודאי יודעים, שאין מילה כזו:"אני לא מאמינהננננהההההה!!!11אחדאחד"
חלק מרמת הכתיבה של הפורום, כוללת גם את הצד החיצוני הנאות של התגובה שלכם.
(המשך לשיעורים הקודמים על רווחים, נקודות וכו'.)
כשאדם חיצוני קורא תגובה כנ"ל, הוא מתרחק ובודק האם באמת הוא נכנס לפורום של לנ"ו, או שמא ל"ראש צעיר" או "נסיונות פעילים".
מריחת אותיות, מעידה על רמה ירודה, על סף התהום ממש של הכתיבה בפורום, ומעידה על הכותבים בו.
שגיאות כתיב מעידות כנ"ל:"יצתי אטמול לדייט, והיה זוואההההה!!!11אחד אחד"
בטח שהיה זוועה!
אתם מצפים שמישהו ימשיך איתכם לדייט שני אחרי שרשמתם לו במסרון: "אל תחקה לי, אני בדרך"?!
אם אתם לא בטוחים שרשמתם נכון- זו לא בושה להתייעץ!
וגם לקרוא ספרים לא יזיק...
אני לא מדברת על טעויות הקלדה, אלא על שגיאות מובנות במערכת הכתיבה של תושבי הפורום.
(נושא זה לא נוגע לאנשים עם קשיי שפה שונים, כגון עולים חדשים, קשיי למידה וכו')
בתקווה שתיישמו,
שהרי הכתיבה הנאותה היא מטרת העל של כולנו,
על מנת לשמור על חיים תקינים וסדירים בפורום זה.
(כן, כן, התרסיס גז- מדמיע שלי מוכן לפעולה.
)
בשיעור הבא נעסוק בסמייאלים, מקלות דביל וסימנים נפוצים בפורום כגון :<צ>, (ה+) וכו'
[תודה להרש, על הצעות לשיעורים בקורס. ]
שלומות ואור,
ד"ר תול, S.B.A במדעי הפורומים המדויקים.![]()


:ג לא מספיק ציני

שתמיד עלתה לו בחילה מהשירים האלה ותמיד שמע בעיקר לועזי ולא ירד לפשוטי העם 
