שאלה לבנות, נראה לי... דייט ראשוןאנונימי (פותח)

מחר בעז"ה יש לי דייט ראשון (בכללי, לא רק איתו) ואין לי מושג איזה רושם חיצוני אמורים ליצור...

מה ללבוש? בגדים רגילים? בגדים של אירוסין וחוה"מ? שמעתי על בנות שהולכות לדייטים בבגדי שבת...

להתאפר כמו בשבת או לא בכלל כמו יום חול? לפזר את השיער או לאסוף?...


אני מרגישה שטחית שזה מה שמעניין אותי לפני מאורע כזה חשוב, אבל אני לא יכולה שלא לחשוב על זה וזה אפילו קצת מלחיץ אותי... אשמח לשמוע מה אתן חושבות!

בתור בן...מ"פ

אני הייתי רוצה להכיר אותה כמו ש/היא... ממש כמו שאני אראה אותה סתם ברחוב... לא שתעשה במיוחד בשבילי...


אבל תחכי גם לתשובה של בנות... ב"הצלחה!

הרושם שאת אמורה ליצור הוא מה שמייצג-אותךכתמר יפרח

להתלבש יפה, לא מוזנח מדי ולא חולצת חודש ארגון.את יודעת איזה בגדים גורמים לך הרגשה טובה..


שיער איך שיסתדר לך באותו רגע, איך שנוח לך,מחמיא ואיך שאת אוהבת. 


איפור- לא מבינה במשחקים הללו


אבל תהיי את אחותי! זה טוב וזה מספיק!

ולא להלחץ..טוב אולי קצת..אבל בגבול הנורמה יהיה בסדר בע"ה!


ב"הצלחה רב"ה!

לדעתי-יעלי_א

תלבשי בגדים שאת אוהבת,

שנראים עלייך טוב,

שמחמיאים לגזרה.


תכלס, בואי בזרימה. כמו שאת אוהבת..

אני אישית לא מתאפרת (באופן כללי..). פשוט באה עם מצב רוח ועם בגדים שאני אוהבת.

טוב אני יענה לך בתור בןאדרעי

את צריכה לבוא בחן ושיראה כאילו טבעי, ז"א בגדים יותר טובים מיום חול אבל לא להגזים.

אותו דבר עם איפור, עם יש לך דבר דוחה אפשר להסתיר ע"י תכשירים מסוימים (יש בשביל זה פורמים אחרים ברשת ואתרים) ואפשר להוסיף מעט ליופי של הפרצוף (אך עדיף שלא להגזים)


בכל מקרה את צריכה להקפיד על הלכות צניעות וכד'

לגבי אסוף או לא? היה דיון בנושא כפי הנראה יש מחלוקת פוסקים וכדאי להתייעץ עם רב המקובל עלייך.

והכי חשוב על תפסלי ישר על ההתחלה, הרבה פעמים בפגישה השניה רואים את האדם באופן אחר לטוב או למוטב.

כמו כל הבנים אציין-בתור בן הנכד והנין של

אני חושב שבגדי שבת זה קצת יותר מדי וצריך לבוא כמה שיותר אמיתיים, מצד שני כן להגיע מוכנים ולבושים יפה. בנורמה של יומיום, אבל יפה..

אני אישיתאדום צהוב ירוק

חושבת שאת צריכה להציג את עצמך, כמו שאת.

אם אתם נפגשים ביום חול, תתלבשי כמו שאת מתלבשת ביום חול. בחול המועד? תתלבשי כמו בחול המועד.

אני בטוחה שגם בין בגדי יום החול שלך יש כאלה שאת יותר אוהבת ושיותר מחמיאים לך, אז תלבשי אותם.

 

כנ"ל לגבי איפור, תכשיטים או כל דבר אחר.

יש מצב שיום אחד סתם יבוא לך להתאפר? אז תתאפרי גם לדייט.

אבל אם את מתאפרת רק רק רק בשבת, לדעתי זה מיותר.

אני למשל עונדת תכשיטים מסויימים רק בשבתות. למה? כי ככה התרגלתי וככה טוב לי.

ובעייני, לדשים אותם גם בדייטים בימי חול סתמיים זה לא להיות אני, למרות שהם מאוד יפים ומחמיאים.

יש כאלה שיחלקו עליי, אבל ככה אני מרגישה שאני היא זאת שבאה לדייט ולא איזו בובה שהולבשה ע"י מיטב יועצי התדמית.

 

את צריכה להביא את עצמך כמו שאת.

לא את הצדדים המכוערים והמוזנחים שבך, אבל אותך כמו שאת במציאות!

תתלבשי איך שכיף לך להתלבש וטוב לך עם איך שאת נראית.

לכולנו יש ימים שמתלבשים בהם יותר מושקע סתם כי בא לי. ככה אני מתלבשת גם לדייטים..

 

לי אישית כבר התהוותה תלבושת קבועה לדייטים ראשונים..

ככה אני לא עומדת שעות מול המראה כל פעם

 

מאחלת לך מכל הלב שלא תזדקקי לקביעות הזאת, אבל אם חלילה כן, את תראי שזה כבר פחות נורא משחשבת

בהצלחה רבה!

תורתנו הקדושה לימדנו ש׳אין פותחין בגנות׳נקדש את שמך..
על כן, אל לך להרגיש מרמה מסויימת.
הקב״ה בעצמו למדנו שיש להסתיר פגמים בפגישה ראשונה.

בנוסף, אינך צריכה להרגיש שטחית כלל ועיקר! ראשית, את בת, מותר לך!
זה לא סוד שהנושא הזה משמעותי אצל אשה, ק״ו אם מדובר בפגישה למטרת נישואין.

וממקורותינו:
רות ובועז, זוכרת? רות הולכת אל הגורן, לפגישה עם בועז. פגישה שכולה רוחניות צרופה, ומטרתה אחת: להכין כלים להופעת מלך המשיח!
והנה אומרת לה נעמי (רות ג,ג):
״ורחצת ושמת שמלותיך עליך, וירדת הגורן״
תמיה המדרש: אלא מה?! ודאי שת׳שים שמלתה עליה!
אלא עונה המדרש: נעמי הדריכה את רות ללבוש שמלה מיוחדת לקראת הפגישה:
״...אלו בגדי שבת״ (רות רבה ה, יב)

ואוסיף את דעתי העניה, ואומר שבשם הצניעות ע״מ שלא תמשכי יותר מדי מבטים בבגדים נאים, תסתפקי בבגדים *קצת* יותר מיוחדים מיום חול.
שתהיה לך סיעתא דשמיא רבה!
יש הצדקה, עיין במקור שהביאה "נקדש את שמך"..מישהו10
אני חושבת שכדאי להשקיע בדייט ראשוןalma

לא יודעת אם בגדי שבת, אבל כן יש מקום להראות יותר טוב מתמיד.

תמיד צריך להראות טוב ומוקפד, אבל ככל שמתקדמים כדאי להיות פחות ופחות רשמיים. (בסופו של דבר רוצים לחיות יחד...)

כמובן שגם בשלבים מתקדמים אפשר ורצוי להשקיע מדי פעם אבל להשאיר גם מקום מדי פעם לזרימה...

קצת חוזר על מה שנאמר פה..ובכל זאתa-a-a

"איזה רושם חיצוני אמורים ליצור"

 

לא אמרוים ליצור רושם חיצוני מעבר לנורמליות של איך את נראית,את לא יוצאת להצגה או משהו כזה,פשוט את הולכת להיפגש עם מישהו שהוא בא פשוט להיפגש -איתך!

 

זה בכללי.לכן בתכלס נראלי שעדיף בגדים של יום חול בלי איפור וכי"ב-פשוט שיהיו נאים, זה הכל.(לא מאלו שואמרים-תהיי את-תבואי עם הגינס הקרוע והחולצה מהסניף"

 

ד"א בגדים של אירוסים=בגדים של חול המועד??

נראה לי שהיא התכוונה לבגדים שלובשים לאירוסים שלכתמר יפרח

חברה וכדו'.. לא בגדים שמתארסים בהם

לא הבנתי אחרת ממך.. ועדיין התהיה בעינהa-a-a

מה זה בכלל לכל הרוחות בגדים של חול המועד??או של אירוסין??

 

חח כאילו הבן בדייט אומר וואלא-היא באה עם בגדים של איסרו חג היום.. סחטיין!

בגדים שהם בין שבגדי שבת לבגדי יום חולאדום צהוב ירוק

חגיגי מידי בשביל יום חול, אבל פחות מידי חגיגי בשביל שבת.

 

תסבוכי בנות שכאלה

חופשי תסביכי בנות..כתמר יפרח

אבל אם אפשר להרחיב דעתה של עלמה בדרך כה קלה- למה לא ?

גם לבנים יש בגדים של חול המועד...מ"פ

אל תקפחו אותנו!! מזה?? גזענות....

אצל חסידים בגדי חול המועדדי"מ

זה בגדי חג רגילים


האמת שגם אצל הלטוואקים הולכים עם פראק בשלושת רגלים כם בחוה"מ

עדיין אין לי ניסיון בדייטים,דג זהב

אבל יש לי בגד שמור לדייטים! צוחק


מדובר בחולצה שאני הולכת איתה ביומיום עם ג'ינס, אבל קניתי אותה מלכתחילה עם חצאית יפה, וביחד זה יותר מדי ליומיום ולא מספיק חגיגי לשבת, אז אמרתי- ככה אני אצא לדייט הראשון שלי!חיוך


לדעתי צריך ללכת עם משהו יותר יפה מבד"כ.

ובכלל אני לא כ"כ מצודדת בדעה של "תבואי כמו שאת", כי צריך לבוא טיפה יותר יפה. לא מצועצעת או כמו עגבניה בשוק, אבל משהו בין לבין... עם כבוד למעמד! חושף שיניים למשל כן להתאפר בטוב טעם, וכן להשקיע יותר מבד"כ.


ולגבי פזור או לא- אם את אוהבת פזור ואת יפה יותר ככה- תלכי ככה לדייט (רק לא שיער רטוב, ככה בד"כ הבנים מבקשים.. לא?)

אני חושבת שהוצא שם רע לכל העגבניות בשוק.כתמר יפרח


וגם לצעצועים...מ"פ
אגב- מה הבעיה בשיער רטוב?!כתמר יפרח
מרטיב את החולצה.... לא??מ"פ
שטויות..אסוף.כתמר יפרח
אני לא בן,דג זהב

ולכן אינני יודעת. חשבתי וחשבתי, ולא מצאתי תשובה.


בזמנו, אחת המורות שלנו באולפנא עשתה לנו שיעור-הכנה-לדייטים, ואמרה בכל התוקף: "לא משנה מה, לא באים לדייט עם שיער רטוב!" 

טוב, אז לקחתי את זה לתשומת ליבי...

מעולם לא שמעתי על כך. אולי כדי לא להצטנן..כתמר יפרח
עוד לא ניסיתי...מ"פ

אבל לא נראה לי שיש בעיה... מזה משנה? מה אני ארגיש אותו?? שתבוא איך שבא לה....

 

אבל כנראה המורה של דג זהב מדברת מניסיון אז אולי כדאי לשמוע לה...

 

אולי היא התכוונה שתעשינה פן ;)כתמר יפרח

{רח"ל}

מצטרפת לשאלה....שבותיה

גם אני ניסיתי להבין ולא הבנתי.....  מה שכן הבנתי שזה קשור לצניעות משו....

ודווקא אני משתדלת כן לבוא עם שיער רטוב... זו הרגשה אחרת!!!

געוואלדדדדד!!!!מ"פ
ציטוט של הרב דוד לנדאו(מכון מאיר)מ"פ

גם הבחור וגם הבחורה צריכים לבוא בלבוש מכובד. לא זרוק. כמו שהולכים בחדר עם החברים.

פשוט הייתי חייב, בגלל הכיוון שהאשכול הולך אליו...צחינא מיא

"תנו רבנן:

חייב אדם לשמח בניו ובני ביתו ברגל,

שנאמר: (דברים טז יד) 'ושמחת בחגך'.

במה משמחם? - ביין.

רבי יהודה אומר: אנשים - בראוי להם, ונשים - בראוי להן:

אנשים בראוי להם - ביין;

ונשים - במאי?

תני רב יוסף: בבבל - בבגדי צבעונין;

בארץ ישראל - בבגדי פשתן מגוהצין".

(פסחים קט ע"א) 

ערב טוב : רוצה למשוך את מבטו אז כךmetorafi

ב"ה


א] פזור מושך יותר, השאלה עם הוא סופר דוס או לא?! במידה וזה סופר דוס אז לא פזור.


ב] תלכי עם בגדים לאירוע פשוט לא שבת ולא חול, אלה עם כן הוא גבעוני ואז לא משנה


ג]תבואי מאופרת קצת לא להיסחף ,אלה עם כן הוא גבעוני

יחי הסטיגמותאדום צהוב ירוק
|נפגעת בשם הגבעונים|
אלירז לא פה, אבל...הרש

ג-ב-ע-ו-נ-י-ס-ט-י-ם.  רמקול

 

הגבעונים לא מבני ישראל המה. עם תנכ"י שעדיין אין לו קשר למקפצי הגבעות.

 

תתביישו לכם, לעשות ככה כשאלירז לא פה!!! שד

 

 

מחילה...אדום צהוב ירוק
לא התכוונתי ללכלך ככה על הגבעונים

סתם, נו.
צודק. טעות שלי.
צודק?הרש

רק מילאתי את תפקידה של אלירז...

אז אני צודקת - הרש! שכוייח!אלירז

תודה לכל אלו שמילאו את תפקידי

|חש|

את לא צודקתדי"מ

ואם את רוצה כמו שכבר אמרתי יש לי מעיישה רב שאין בעיה לומר "גבעון"

די"מ הלכת רחוק!שרון כהן

קודם כול אין דבר כזה "לא צודק" מבחינת היא צודקת + 

אי אפשר להתווכח עם דעות... זה כמו שתגיד לה "את מבוטלת" אין דבר כזה עובדה היא כאן.._(אלא עם כן אתה בדעה של הפילוסופים שאנחנו לא באמת קיימים..)


שנית מכאן ולהגיד שהם לא מעם ישראל הדרך עוד אורכה... אולי אתה לא מסכים עם הדעות שלהם וזאת זכותך (תסתכל מה כתבתי זה נכון גם לך..)


די"מ אולי אתה טרול או סתם ילד קטן אבל כידי לך לחשוב לפני שאתה כותב..

ואם אתה מחפש לריב יש מלא פורומים אחרים שיקבלו את זה בשמחה, כאן זה לא המקום בכלל!!

לא הבנת בכללדי"מ

אין לי בעיה בכלל עם נוער הגבעות (את מוזמנת להיכנס לכרטיס אישי שלי לראות)


מה שרציתי להגיד זה שאים בעיה לקרוא ל"נער גבעות" "גבעון" (וככה נהגו בישיבה הק' ביצהר)



אבל מן הסתם הטטעות נובעת מזה ששניתי את הניק מ"דוב מורל" לדי"מ ולכן חשבת שאני מישהו אחר

לדאבוננו יש חלק פצפון בגבעות שלא מתנהגבחור זהב

התנהגות של בני ישראל.



נכון מיותר מה שכתבתי, אבל זה בליבי אני מצר על כך.. אז זהו.

לדאבוננו יש אנשים שנהנים לומר את זה!אלירז

ולהתרכז בחלקים האלו!

כאילו שהציבורים האחרים מושלמים!


תפרגן חבוב! ושמור את הביקורת לעצמך - היא בעיקר מזיקה!

אולירז גם לא פה כדי למחות על ההערה בנוגע לאיפוראילה שלוחה

אצל גבעוניות...

להפגע?!די"מ
עבר עריכה על ידי די"מ בתאריך כ"ט תשרי תשע"ב 00:12

למה שנפגע מי זה?

זה מחמאה!

|גאה בשם הגבעונים|


ואין שום בעיה להגיד גבעונים (יש לי אפילו מעישה רב) ולא צריך לקחת כל חירטוט של אלירז ברצינות

זה שהיא החליטה משום מה שזה בעייתי זה בעיה שלה

לא צריך שכל פעם שמישהו כותב גבעונים לתקן לגיבועניסטים


נ.ב גבועני זה יותר גרוע אפילו מגיבועניסט תגידו גבעון ושלום על ישראל

דוב אני יתעצבן עליך!אלירז
תתעצבני!די"מ

"...אף אחד לא מת מזה חוץ מרבין"

(שם שם)

טוב!! גרררר!אלירז

????

מזתומרת גבעוני? תרגום בבקשה..יטבתה
גבעוןדי"מאחרונה

נער גבעות

מה שאני עושה..המלך!!!

לובש את בגד יום חול  שאני הכי אוהב(כך זה מוסיף לי ביטחון)

מקלחת טובה ובושם לא יזיק..

וגם אם הוא לא מגיע עם בגד שיפה לטעמך תחשבי שאולי הוא בא עם הבגד הזה מאותם סיבות

והעיקר תהני אין כמו המתח של הפעם הראשונה

הופעה מושלמתחסידית.נט

כפי שהדריכו ולימדו אותנו ההופעה צריכה להיות מתאימה כדי למצוא חן. זה דורש ממך בהחלט הופעה מושלמת שכוללת איפור, בגדי שבת ונעלים יפות ואלגנטיות.

לדעתי זה ממש לא הזמן והמקום להגיע ספורטיבית.

 

גם השיער צריך להיות בצורה אלגנטית. העיקר שתראי יפה ומאושרת לקראת הפגישה.

 

ובכל מקרה גם אם את לא מרגישה בנוח או אפילו מרגישה שזה לא המיועד שלך - כדאי להתאזר בסבלנות ולא  לגלות קוצר רוח. גם אם את מחליטה שאין סיכוי...

 

שיהיה לך בהצלחה ! !

 

 

 

יאבאלה!!אלירז

לא שיש לי בעיה עם טיפוח... זאת אומרת - אני האחרונה שיש לה בעיה עם טיפוח.


אבל הופעה מושלמת?..

איפור, בגדי שבת, נעליים יפות ואלגנטיות..??


WTH???


אני מבינה שאת נמצאת בחברה שאלו הסטנדרטים שלה.

אבל בקשת הרחבה מאוד של הדתי-לאומי

אין צורך בכזו הופעה לדייט.

יש עניין לבוא מכובדת, יפה, נקיה, ברור שצנועה.

איפור והשאר - אינדוודואלי.


לא חייבים ללכת על שני קצוות

לא נעלי ספורט, אבל גם לא נעל אלגנט..

יש מלא באמצע..

נעלי בובה, סנדלי אצבע

וזה כ"כ תלוי בסגנון..


ישמרני הויה!!! 

?????

ה' ישמור מה ההר המורניקיות עשו לך..!!שמוליק פיין


לגבי מה שחסידית אמרה:דג זהב

יש לי משפחה חרדית- חסידית וכמה חברות חרדיות,

וכל העסק של "הפגישות" שלהם מאוד מאוד רשמי, לעומתנו. \


לעיתים נפגשים בבית ההורים (אני לא מבינה איך אנחנו אמורים להרגיש בנוח ולדבר באמת מהלב ולבחון אחד את השני- כשההורים מאזינים מבעד לדלת...) או בבית מלון.


חברהחרדית שלי, הקפידה לבוא בכל פגישה, עם בגד שבת אחר: שניה, אם אני לא מליינית ואין לי כ"כ הרבה בגדים,  מה לעשות?! חוץ מזה, למה צריך לסנוור אותו במלבושים שונים ומשונים?! הרי בחיים האמיתיים, שאחרי החתונה, אני לא הופיע בפניו כל פעם בבגד אחר! אז מה?! קניתי אותו בהופעה לא אמיתית שלי?!


אני, כמו שאמרתי למעלה, דוגלת בהופעה יפה, בטוב טעם, מכובדת ונאה. אבל לא לא-טבעית-מאולצת...


אני כבר לא זוכרת מה לבשתי בדייט הראשון...אנונימי (פותח)

נראה לי זה היה בגדים רגילים


זה כיףאני18

אני אומרת להשקיע זה הכי כיף!!!!!!!!!

ב"ה ביום שני אני מתחתן אני הנני כאינני

ומשהו מרגיש לי קצת מוזר... אני מרגיש שאני לא מעכל את זה, לא שמח בזה בשלימות, לא מספיק מתרגש. איך מגיעים בשמחה? בהתרגשות?

מקסים!חתול זמני

תראה אמנם התמונה שכולם אוהבים לצייר (או בימינו לצלם) היא של פרחים ופרפרים וזיקוקים אבל מתחת לזה ברור שהחלטה כל־כך רצינית וגורלית כרוכה גם בכל־מיני ספקות / בלבולים / מחשבות / עייפות. יכול להיות זה למה משתדלים לעשות חתונה שמחה ושבע ברכות והורים מלווים כו' כדי לתת מעין תמיכה למשהו שמצד אחד הוא גדול ומשמח ומצד שני גם מלחיץ.

 

זה מאוד נורמלי לא לעכל סיטואציות רגשיות במהירות, אל תתן לזה לבאס אותך מעבר למה שזה. אמנם קצת קלישאתי אבל פשוט תנסה לזרום ולהיות נוכח בהווה, זה מה שאני חושב. אתה לא "חייב" להרגיש ככה או אחרת בסוף זאת החתונה שלך לא של מישהו אחר.

 

כך או כך אל תיעלם לנו מפרוזה וכתיבה חופשית

מאה אחוז נכון.נחלת
אני תמיד צודק חתול זמני
מזל טוב ! משה

תן לגוף שלך לחוות את הכל. מותר הכל.

מזל טוב! ענבי הגפן בענבי הגפןנקדימון
מזל טוב!!! advfb
עבר עריכה על ידי advfb בתאריך ה' בתמוז תשפ"ו 23:24

זאת סיטואציה שלא הייתה בה והגיוני שהיא תראה אחרת ממה שדמיינת אותה או הסתכלת עליה מבחוץ על אחרים (ויש מצב שגם לא ראית לתוך נבכי נפשם)

בטוח שכל חתן מרגיש ומעכל את זה שונה.

 

איך להתרגש ולשמוח? אמממ אולי תגיד תודה לכל מי שאפשרי, כמובן לקב"ה

שמחה באה בהבנה שמה שקורה הוא לא מובן מאליו, אמירת תודה מחזקת את ההכרה הזאת

הכי הגיוני בעולםפצל"פ

אני גם הייתי ככה לפני החתונה

הרבה פעמים אתה פשוט טובע בהכנות ומרגיש שאין מספיק מקום להתרגשות

או שאולי במקביל לשמחה יש גם קשיים פוחדים


פשוט תנסה להיות קשוב לעצמך

יכול להיות שפשוט זה יגיע היום של החתונה או שאתה צריך לתת לפני מקום גם לדברים שיושבים עליך


בכל מקרה מזל טוב גדול

באמת?הפי
כן, זה נכון (כי עסוקים מאוד בהתארגנויות והכנותזמירות

לוגיסטיות רבות לקראת החתונה ובעיקר בארגון הבית בו נגור אחרי החתונה - צריך להכשיר דירה למגורים, עם כל התכולות שיש בבית, יש הרבה הוצאות וכאב ראש בדרך בכל האחריות הנלוות לדברים האלו)

??פצל"פ
על מה את שואלת באמת?
שלא שמחים מזההפי
בשלמות
כןפצל"פ

הלב שלנו גדול מורכב

ולא תמיד הוא יודע להתמלא בדברים שאנחנו רוצים או חושבים שצריך

השמחה ברור שנמצאת

אבל השאלה כמה מקום היא מצליחה לתפוס

זה עצובהפי
נכון, אבל לא כזהפצל"פאחרונה

בסוף החתונה עם כמה שהיא אירוע מרגש

היא רק התחלה של חיים שלמים

בעיניי העיקר זה החיים אחרי זה

מזל טוב!זמירות

עצה פרקטית פשוטה, שכרגע עשויה להצטייר הזויה…

כנראה כמעט ולא יהיה לכם זמן לאכול כמו שצריך… מקווה שיחכה לכם כיבוד קל בחדר הייחוד, ואחרי זה לא תשבו בנחת וברוגע לאורך כל החתונה ותהיו כל הזמן בתנועה…


תכינו דברים טעימים בדירה / חדר במלון אליו תגיעו בלילה הראשון כזוג טרי 🙂 

וואו מזל טוב!זיויק
מרגש, וחוסר התרגשות יכול להיות מ1000 סיבות, צריך להכיר אותך בשביל זה ולא נראה לי שתשובות כאן יהיו מעשה אחראי
יאאאאאאאאאאאא מזל טובבבבב איזה יופיייייי!!נפש חיה.
מגיעים בנחת  בשלווה בטוב!  ועם הקב"ה.   השמחה האמיתית נבנית לאט לאט.  שלווה פנימית, רוגע, הרגשה טובה בלב..... שמחה לא חייבת להתבטא חיצונית (ריקודים, שירים בקול וכו) יש הרבה דרכים לבטא שמחה .    מה שחשוב הוא - שאתה נכנס לחופה בלב שלם ושמח בכלתך.        בע"ה בניין עדי עד והרבה שמחה ונחת תמיד!


מזל טוב ידידיימח שם עראפת
משמח!נחלת

קראתי אתמול מישהי שכתבה שתמיד יש ספיקות לפני אירושין, נישואין, וזה נורמלי וטבעי לחלוטין.

יש מן הסתם גם חששות - להקים בית, לא להיות לבד יותר (לטוב ולמוטב) - כל זה כנראה פוגם

קצת בשמחה שצריכה להיות (כך אנחנו מצפים). ולא לשכוח את אדון יצר הרע שלעולם לעולם

לא ישן ורק ממתין למשהו טוב ושווה כדי "להתלבש" עליו.

 

זהו. אגב, ספיקות יכולים להיות מדי פעם גם אחר כך....וגם זה טבעי. לא להתרגש מזה.

 

המון מזל טוב. היו מאושרים!

 

"

אני לא התרגשתי בחתונה שלי.אריק מהדרום

ולא התרגשתי בלידות של אף אחד מחמשת ילדיי.

לא יודע, כנראה שאפשר בלי.

אפשר בלי זה ברורפצל"פ

אבל השאלה מה האדם רוצה

והפותח רוצה שתהיה לו את ההתרגשות 

גם אני רציתי מלא דבריםאריק מהדרום
אני לדוגמה תמיד רציתי להתחתן עם בלונדינית אבל בסוף קיבלתי את אשתי כמו שהיא.
תמיד אפשר לצבוע..זמירות
שקר החן והבל היופי – ובלונד זה בסך הכל שעה אצל הספר…
זה עולה כסףאריק מהדרום
עדיף לסבול בשקט.
אתה יודע כמעט לא זכור לי שראיתי בלונדיניותחתול זמני

טבעיות ממש יפות, בניגוד לחומות שיער.

כי לחתולים יש טווח צבעים אחרנקדימון
לא מהבחינה הזאת.חתול זמני

מבחינת פרצופים.

כי מבלונדיניות איכשהו תמיד מצפים ליותרLavender
לא נראה לי, לא מצפה לכלום.חתול זמני
סתם מחשבה שליLavender

שבאופן בלתי מודע זה נתפס כמוסכמה כזו

ששיער בלונדיני זה יפה, ולכן מצופה מבלונדיניות להיות יפות, ואם הן לא כאלו זה מאכזב

וחום זה קלאס, אז אם הן יפות זה אחלה ואם לא זה גם בסדר...

כי לא רואה סיבה ריאלית שדווקא הבנות עם השיער החום תהינה יפות יותר מהבלונדיניות, לדעתי זה אמור להיות ברמה שווה.

אני מדבר ברמהחתול זמני

שבערך מעולם לא ראיתי בחורה בלונדינית שהיא ממש "וואו". מבחינת חן.

אבל כן ראיתי כמה וכמה חומות שיער כאלה.

אולי זה כי בלונדיניות נדירות יותר לכן הסקר מוטה או משהו כזה.

ואולי זה גם עניין פסיכולוגי, אני חושב ששיער חום משדר יותר "ביתיות" או משהו כזה, כמו עיניים חומות

וואלה יש סיכוי באמת כי בלונדיני טבעי נדיר יותרLavender
ממש עכשיו חזרתי מנורווגיהחתול זמני

שם יש הרבה בהירות שיער, ועדיין אין שינוי בדעתי.

אחח הלוואי הייתי טסה עכשיו לנורבגיה לבדוק בעצמי😅Lavender

אבל כל אחד והטעם שלו

יש לי חברות שפוסלות בחורים בלונדינים כי זה נראה להן אפרוחי מידי...

מכירה בחורות שמחפשות רק בחורים עם עיניים כחולות...

יש בזה משהו,חתול זמני

הילדים הקטנים עם השיער הבהיר שם נראים באמת כמו אפרוחים חחח

הבחורים נאים למדי, אני אוהב שגם אצל הבלונדינים, הגבות כמעט תמיד כהות

בהולנד ראיתי בחורים ממש יפים

איך אתה מסביר את זה שהבחורים נאים יותר מהבחורות?Lavender

זה לא אמור להיות באותה הרמה? או שיש יותר ציפיות מבחורות?...

 

לא,חתול זמני

הבחורים הבלונדיניים יותר נאים מהבחורות הבלונדיניות.

הבחורות לרוב היו יותר יפות מהבחורים (רק חלקן בלונדיניות).

איכשהו מרגיש שם שהבחורים נאים באופן "גנרי", כמו דוגמנים מצויים כאלה.

וואלהLavender

טוב אין ברירה

אולי אלך לגייר לי משם מישהו😂😂😂

ולא הפריע לך שלא התרגשת?Lavender

סורי על הנצלו"ש

אני מצפה ממי שיהיה בעלי לדמוע בחופה🤭

יש פה אנשים דוסים במיוחד?פתית שלג

איך אתם מרגישים עם מיזמים כאלה? חדש מבית פרויקט 252: טיולי פו"פ בימי שישי

ועם שיעורים משותפים? סדנאות? ספידייטים? זום ספידייטים? (כבר שאלתי על זה פעם מזווית אחרת)

 

אני מרגיש שזאת יכולה להיות הזדמנות מטורפת להכיר בצורה בלתי אמצעית וחבל לפספס, אבל זה בכלל לא מדבר את השפה שלי, ואולי קצת נוגד את אורח החיים שלי.

 

ערבבת הרבה דבריםבחור עצוב

בגדול - לא לכל מה שכתבת מלבד ספידדייטים וזום, אם לא מוצאים אפשרות אחרת.

בכלל - הרוב המוחלט של המיזמים האלו נולדו איפהשהו על הרצף בין דת"ל ממוצע לדתי לייט-מסורתי. 

למה ערבבתי?פתית שלג

ויצא לך להיות במיזם שלא נולד איפהשהו על הרצף בין דת"ל ממוצע לדתי לייט-מסורתי? איך התרשמת ממנו?

ואי ואי 150 בשביל טיול בעין כרם ולראות את הרווקיםהפי

שאני בורחת מהם

אני עדיין חושבת שלא עלו על השיטה ..

שבתות איכותיות בלי חפירות . בלי יותר מידי מאמץ

במינימום עלות וסבסוד .. לא צריך חפירות הקסם יקרה לבד ..

סדנאות / בתי קפה או אפילו פשוט להשכיר מקום יפה כזה כמו איפה שסטונטים לומדים אז לרווקים רווקות או לדייטים אבל ליום יום

די עם הכנסים האלה אותם בנים נו.. אותם מרצים..

 

צריך פשוט להגיע ליותר קהל יעד ולא רק נואשים נואשות

😦 מעניין מה שאת אומרתפתית שלג

את חושבת שלמיזמים האחרים יגיע קהל מגוון יותר? (תכלס אולי זה שהכל באזור ירושלים משמר את אותו הקהל)

 

נראה לי שיש הרבה רווקים-רווקות טובים שפשוט המיזמים האלה לא מדברים אליהם..

זו הבעיההפי
הכל אותו הדברבחור עצוב
בגילאים מבוגרים יש אולי 1% שאתה לא מכיר. וממילא הסיכוי שדווקא ה1% הזה הוא הזוג שלך הוא לא גבוה במיוחד. 
נשמע יקר 150₪ בשביל סתם להסתובב אני יכולחתול זמני

להסתובב גם בחינם

או לרכוש המון בירות ולשתות לשכרה

 

לא הייתי מגדיר את עצמי כדוס במיוחד נכון לעכשיו אבל מעולם לא חשבתי ששיעורים משותפים זה מופרך

ספידייטים ודברים יותר מבולגנים / שוק בשר כן, לא יודע אם מבחינה דתית או שמרנית אבל זה נשמע מוזר ולא מתאים קצת קלות ראש כזה

גם זה קצת מוזרפתית שלג

להגיע לשיעורים כשהמטרה היא לא השיעור עצמו

יכול להיות שסתם אני מרגיש דוס מידי בשביל להסתכל על בחורה זרה ולפתוח איתה בשיחה

מעניין אם להיות רווק אחרי גיל השידוכים בין חברים בהכרח דורש להיות פחות דוס או לפחות לפעול בצורה פחות שמרנית.

(באמת קצת נמאס משידוכים-בירורים-כרטיסים)

לי זה יותר מוזר באופי, פחות בדוסיות.חתול זמני

תראה, זה כמו לשאול בחורה אם יש לה תפילין - בעצם דוגמה לא טובה, אם יש לה זה כבר מתחיל להחשיד...

זה כמו שנתקעת בליל פסח בלי מצות. והדרך היחידה שלך לקיים את מצוות החג היא לבקש מבחורות צעירות ונחמדות שתחלוקנה איתך מצה.

אז אפשר לומר שזה לא ממש שמרני.

אבל ברמה הדתית נטו, כל יום שעובר לא חוזר.

הייתי שולח את אחותי לבקש😅פתית שלג
ואם אין לך אחות?חתול זמני
פעם הייתי מדבר חופשי עם בנות עד שנהייתי דוספתית שלג

וחוץ מזה, לדבר על ליבה זה לא כמו לדבר איתה על שיר חדש של נועם בתן

אני לא חושבת שאני מסוגלתאני:)))))

זה מרגיש לי לא ראוי

פתית שלג

מישהו מבין אותי

וגם באיזה שהוא מקום אני לא חושבתאני:)))))

שבמקום כזה יהיה מישהו בסגנון התורני שאני מחפשת

מה לגבי לבקש מצה לפסח מבחור נאה ונחמד?חתול זמני
המיאו שלו מרתיעפתית שלג
למיטב ידיעתי,חתול זמני

אין עוד חתולים יהודיים חוץ ממני.

נצר אחרון? זאת אחריות לאומית לחתן אותך💪פתית שלג
זאת הבעיה,חתול זמני

אני הנצר האחרון מהשושלת המכובדת.

והיות וחתוליות נקבעת לפי האם... לא יעזור כלום.

אויש, פספוספתית שלג

היום בכמה שעות אתה יכול להפוך מאבא לאמא.

יכול להיות שאצל חתולים זה תופס. אמא זאת אמא.

אין על אימא.חתול זמני
...אני:)))))

זה מזכיר לי שפעם אחת הלכתי עם חברה והיא החליקה וכמעט נפלה והיה מישהו ממול שבא לתפוס אותה שלא תיפול והיא התייצבה פתאום ואז היא אמרה לי שכבר הייתה מעדיפה ליפול מאשר שיתפוס אותה  

אין בעיה לבקש, השאלה מה המטרה המצות או הבחור? אם הבחור אז.. זה יותר עובר בגרון אבל לא מתאים.. במיוחד אם זאת אישה מבקשת, אם זה גבר אז זה סבבה יותר.

המטרה היא המצות,חתול זמני

הכוונה היא שאיכשהו צריך לקיים את המצווה של נישואין גם אם זה מצריך להתגבר על "לא נעים" (בגבולות הסביר... נראה לי...)

אם נראה לי שאני האחרון שאמור להטיף לגבי זה...

..אני:)))))

כן, השאלה- מה זה גבולות הסביר?

ואיפה זה עובר את גבולות הצניעות?, והאם הגיוני שצריך להוריד בזה כדי להתחתן?....

פעם בנות ישראל היו יוצאות לחול בכרמים,חתול זמני

מצד שני קראתי באיזה ספר שבאפגניסטן המשפחה סוגרת הכל ומקסימום מציצים אחד על השני פעם אחת מבעד לפרגוד.

 

בקיצור המנעד רחב.

 

הלכתית הגדר הוא שאסור להקל ראש נגד הערווה, להסתכל לצורך הנאה כו' הדברים ידועים.

מעבר לכך, לדעתי זה עניין של השקופה וטעם אישי.

..אני:)))))אחרונה

וחינוך

אני פעם ראיתי אחת בוכה את חייה על איזה אי תנועהפתית שלג

בירושלים,

מיד התעשתתי, התרחקתי משם, וביקשתי מנערה אחת שתשב לידה

גם חשבתי שזה פחות מתאים לי, וגם היא היתה נראית מסוג הבנות שהזכרת חחח

אני מקווה שהיא השתקמה מאז🥲

אני:)))))

וואי וואי אם זאת הייתה חברה שלי טוב מאוד שלא ניגשת אליה, זה עזרה לה ולך ביחד

 

איך להפרד אחרי חודשיים בלי לפגוע?ארץ חדשה
הצילו 🙄
למה לפגוע?משה

כלומר, ברור שהוא עלול להיפגע. אבל איפה את מרגישה את זה שאת מפחדת לפגוע בו?

 

(אפילו תעשי על זה עבודת כתיבה של 3-4 פסקאות לנסות להבין למה לך קשה לעשות את הצעד הזה אחרי שהגעת למסקנה שהוא נכון).

לזכור שככול שאת ממשיכה זה יהיה יותר קשהראומה1

ובינתיים את גם פוגעת בעצמך, בשלוות הנפש שלך, בהתקדמות קדימה.


תהיי כנה בפגישה הבאה לומר הכל ולהפרד בכבוד.

בהצלחה♡

בפגישה? לא עדיף בטלפון?ארץ חדשה
עדיף בפגישה, שקטה רגועה בלי הוצאות כספיות גדולותראומה1
ואפשר גם לשתף לפני שאת מתלבטת על כמה דברים לגביי מה שראית אצלו ושחשוב לך לדבר איתו על זה. זה יכין את השטח ...

כדאי לדעתי להכין את השטח כדי שהצד השני לא יגיע מולהב לדייט ולו בשביל שיפרדו ממנו.


כנראה שעדיף בפגישהארץ השוקולד

תשתפי בדברים טובים עליו ולמה לא מתאים לדעתך.

לזכור ולומר שנפרדים כי אין התאמה ולא כי הצד השני לא טוב מספיק.

כן. מסכימה.נחלת

 

ואני מבינה שלאמר "זה לא אתה, זה אני" - ישמע כתירוץ נדוש ומוכר. אז אם זה באמת כך, לא לאמר את זה.

 

סבורה שאם בכל זאת נפגשתם במשך חודשיים תמימים, יש לך דברים טובים לאמר עליו ואליו.

 

אולי באמת לאמר קודם בטלפון (או בדרך התקשורת הרגילה שלכם) שחשבתם קצת (או הרבה)

ואתם רוצים לשתף אותו בזה. כך שהוא יבין במה דברים אמורים, לפחות במקצת. אבל בצורה

מאוד עדינה ובלי לפגוע בכלל.

 

בהצלחה!

 

שאלה מקסימהadvfb

הגיוני מאוד שיכאב לבחורה, אך השאלה איך זה יעשה בצורה מכובדת  שתמזער נזקים

בגדול - להקשיב ולהבין מה היא תרצה.

אני נוטה לחשוב שרוב האנשים ירצו שיודיעו להם בטלפון, לפחות ברמז, ואז לעשות פגישת פרידה שבה מדברים על חוויות, רגשות, מחשבות וכו'

אבל יש כאלה שהם לא אוהבים "להתבחבש" ברגשות, אלא מעדיפים לברוח - וזה הכי לגיטימי שבעולם!!

אז לכן הכי חשוב להקשיב לה - אם היא רוצה לברוח תנסה לעודד אותה ותתן לה לברוח, אם היא רוצה להביע רגש, תן לה להביע מה שתרצה.

כמובן שזה יכול להיות קשה לך שהיא תביע כאב וצער. נראה לי היא שווה ש"תסבול" את זה אם הייתם ביחד חודשיים.

בהצלחה רבה!!

זה אף פעם לא נעים, גם לא אחרי דייט אחד ובטח לא אחרי חודשיים.

באיבחת חרבמי האיש? הח"ח!

כי זו חרב. אין דרך שזו תהיה כרית רכה, חלומית או פלומתית. זו חרב, להט חרב מתהפכת, דוקרת כמדקרות פגיון. ואתה תכאיב, תדקור, תפלח כבכידון מלובן לוהט דרך קרבי האדם בו זה יינעץ.
ואף על פי כן, כך תעשה. והרחמן המרחם על בריותיו שבשמיים, הטוב כי לא כלו רחמיו, יכפר. וכולי האי ואולי.

ומכל זה רק למדים, ומדייקים יותר להבא, וקמים מכשלון ומעפר, וזזים הלאה בחיים.
ולדעתי בשיחה בטלפון, אין עניין אחר. ותקומו איש ואישה בתום הדיבור הקצר, ותהיו לבדכם כל אחד אחת בנפרד במקומותיכם, ותבכו את השריפה אשר כלתה, ותתאוששו כאבלי ציון, ותקומו מאפר.

הגזמת קצת....נחלת

הבה נשאיר את להט החרב המתהפכת למקרים אחרים. יש, בלי עין הרע (או עם), מספיק כאלה...

 

אני כן בעד פגישה. למרות שזה קשה יותר, בכל זאת פנים מול פנים - לא פשוט.

 

אולי אפילו להביא משהו קטן, מנחם?  אבל לא בטוחה לגבי זה כי אז אולי זה י קשה

עליו יותר.

 

אלא אם כן מדובר במישהו שלילי ביותר. אז שיחת טלפון קצרה וחדה היא פתרון מצויין.

 

לא נשמע לי כזה...

אני ממש אוהב את סגנון הכתיבה שלך.חתול זמני
של מי?נחלת
של מי האיש,חתול זמני

גם שלך, בדרכים שונות אמנם.

מצב רוח שפוף fishing for compliments. אין צורךנחלת

כבר עבר, אבל תודה על הרגישות, חתול זמני נאמן.

לא מזמן יצא לי לדוג דגים בפעם הראשונה,חתול זמני

וכחתול זמני, זה היה מקסים. אבל גם קצת עצוב, בשביל הדגים. אבל גם טעים.

בחוף אילת או אל-עריש, סרדין קטן פגש כרישנקדימון
או חתול
וואוו וממש בימי אלו אזכרה לנעמי שמר זכרונה לברכהנפש חיה.אחרונה
אתה בעד "לברוח"advfb

וזה בסדר ולגיטימי,

יש אנשים בחבשנים (כמוני) שצריכים לעבד ביחד את החוויה. כשמעבדים ביחד את החוויה אפשר להחשף ליותר צדדים של הסיטואציה ולהבין אותה יותר טוב.

אבל אם מרגישים שאין צורך/כוח לזה, אז סבבה אפשר טלפונית. 

 

אהבתי את המטאפורות המוגזמות שלך חחח

כשלמעשה, זה באמת לפעמים מרגיש לא רחוק, הרבה פעמים יכול להרגיש בצורה הכי טבעית שיש, שהשמיים נפלו.

>>ברוקולי

 

הצד המסיים צריך לבוא לקראת הצד שמסיימים איתו (גם אם לצד המסיים גם קשה) 

אם היה קשר משמעותי בחודשיים האלה כדאי לעשות הכנה לפני ואז לתת אפשרות איך היא רוצה להיפרד. 

אם היה קשר משמעותי אני ממליצה מאוד בפגישה כדי לאפשר לסיים את הדברים באמת. 

השתדל להגיע אליה ו/או כל דבר שיקל על הסיטואציה 

 

בהצלחה! 

מסכימה!נחלת
דעתי החתולית הזמנית האובייקטיבית:חתול זמני

– ראשית אין לי מושג מה אומר "חודשיים" במושגים כאלה יש אנשים שתוך שבועיים מתחתנים ומצד שני יש לי משלוחים מאמזון שלקח להם גם יותר זמן להגיע. אין לי מושג עד כמה שניכם הייתם מושקעים בזה הקשר, באיזו תדירות כו' כו'.

 

– מה אני אישית כחתול זמני הייתי מעדיף אם היו נפרדים ממני? הייתי מעדיף שייפרדו ממני בשיחה או בהודעה מה הטעם לגרור אותי לפגישה שצריך לתכנן להתכונן אליה להתקלח להתלבש לנסוע הלוך ושוב אחרי העבודה במיוחד אם מדובר במרחק משמעותי רק כדי לומר לי "אה טוב אתה מוזמן לחזור הביתה". כאילו לא יודע לא שאין לי סנטימנטים פשוט אני לא אוהב שמזבלים לי במוח. בשלב השידוכין זה לא שהפכנו לחברי ילדוּת מהטובים שבטובים ועוד רק תוך חודשיים. בסדר היה נגמר כל סוף הוא תמיד התחלה חדשה.

 

– מאחר ולא כולם חתולים זמניים, הייתי מחלק את האנושות לשלוש קטגוריות:

 

1. חתולים זמניים, שזורמים עם הזרם הגדול של החיים ומקבלים את מה שיש לקב"ה להציע באהבה (ייסורים מקבלים באהבה או שלא מקבלים בכלל)

 

2. אנשים שלא משנה כמה דיפלומטי תהיה איתם יתבאסו על החיים שלך (במקרה כזה הייתי ממליץ לעשות מה שהכי פחות פוגע בעצמך כי גם ככה זה לא משנה)

 

3. איפשהו באמצע, כאלה שבדיו המילים הנכונות תוכל לרכך את המכה, אם אנחנו שייכים לקבוצה 3 אז פשוט לנסות לנסח משהו דיפלומטי, אם היו לי הערות משמעותיות הייתי אומר אותן בעדינות (הגעתי בסופו של דבר למסקנה שאני מחפש מישהי עם גישה קצת שונה לגבי XYZ כו') או מושך את האש אליי (בדיעבד הבנתי שאני לא לגמרי XYZ ברמה הכללית של הדברים)

 

אם הם מאוד סנטימנטליים אולי עדיף פגישה

אם לא אז לא

אבל טלפון לדעתי החתולית הזמנית האובייקטיבית זה מתכון לאי־נעימות

ייסורים הם ייסורים כאשר מרגישים את המרירות שלהםadvfb

ובכל זאת, מקבלים אותם באהבה.

ולא כולם חייבים להיות במדרגה הגבוהה של קבלת יסוריים באהבה וזה בסדר גמור.

נכון, אין לי תלונות לגבי זה.חתול זמני
לצערי חושבת שאף פעם לא אקבל יסורים באהבהנחלת

אולי גם זה  יסורים...

never say neveradvfb

בע"ה שלא נבוא לידי נסיון..

אולי במכתב רגישזיויק
פסקה מעולת ראיה שמזכירה לי את הקשר האחרון שהיה ליadvfb

התפלה מבקשת מהנשמה את תפקידה.

כשעברו ימים ושנים בלא תפלה בכונה, מתקבצים בלב אבני־נגף רבים, שמרגישים על ידם כבדות־רוח פנימית. 

וכשרוח הטוב חוזר, ומתנת התפלה נתנת ממרומים, הולכים בכל תפלה ומתפנים אותם המכשולים, 

והסיכורים הרבים, אשר נקבצו בנחל הנובע של נשמת החיים העליונה, הולכים וסרים. 

ועם אותה העליה הנשמתית, שהיא עולה בכל תפלה ביחש לערך זמנה, אחוזים ידועים באים בתור מרפא את חסרון העבר; 

אמנם לא בבת אחת נמנה החסרון, אבל הולך הוא ומתמלא,

והצוהר של התפלה הולך ומגלה את אורותיו.

 

(עניני תפילה, התפילה המתמדת של הנשמה, ג')

מאוד יפה.נחלת
תודה!advfbאחרונה
למהזית שמן ודבש

כמעט כל הדייטים שעברתי מסתיימים כעבור פגישה אחת?

הקב"ה חוסך לך זמן על בנות לא רציניותintuscrepidam
זה פתרון קל. בכל זאת, כדאי לבדוק למהנחלת
אנא המתן לתגובות כאן. יש כאן תובנות ועצות טובותנחלת
בן כמה אתהadvfb

ואיך אתה מרגיש בדייטים עצמם?

זה יכול להיות עניין שכדאי לטפל בו בשלב בחינת ההצעה ועד להתנהגות בדייט עצמו.

כיווניםיהודי שואף לטוב

'מסתיימים' הכוונה שהיא מסיימת אותם?

אם אתה מסיים, זה בירור מסוג אחד.

למה ההצעה, שנראתה לי בעלת פוטנציאל, כבר לא רלוונטית? מה פגשת שגרם לך לחתוך? זו בעיה בהצעה, כלומר לא היתה שום סבירות, אין שום דמיון/קשר בין הדמויות, או שזו בעיה בתקשורת, ביצירת הקשר?

אם זו בעיה בהצעה, למה הציעו לי? ייתכן ולא מכירים אותי/אותה/לא יודעים מה אני מחפש? למה לא 'עליתי על זה' מראש, בשאלות מבעל הרעיון (מלבד פרטים טכניים ומהותיים כאלה ואחרים, 'למה חשבת שהיא מתאימה לי?', 'למה חשבת שאני מתאים לה?'. לא 'כי לשניכם יש אוזניים/לב וריאות', אלא למה דווקא אני לה ודווקא היא לי. איזו ייחודיות ראית בכל צד שהעלת לך את המחשבה שיכולה להיות התאמה) או בשאר הבירורים. אולי העניין צריך חידוד?

אם זו בעיה ביצירת הקשר, האם נבהלתי משתיקות/משהו ספיציפי שהיא אמרה? האם חתכתי 'כי הרגיש לי' או שיש סיבה שאפשר להצביע עליה? הרם באמת נתתי הזדמנות או שמיהרתי לחתוך כי לא היו לבבות והצעת נישואין אחרי 20 דקות? האם נכון לחתוך אחרי נסיון אחד, כששני זאים נפגשים ומובן יהיו רגעים לא נעימים (וגם לא נוראיים) של שתיקות מביכות, או שנכון לתת צ'אנס נוסף, ואולי אפילו יותר? האם אני באמת בא מוכן לקשר, ובא להשקיע בדייט, או בא 'לעבור אותו' (כמשתמע קצת מנוסח שאלתך), ומיילא כל הדייט לא רלוונטי? האם יש בי פחד מיצירת קשר שגורם לי להיבהל ולהרגיש שזה לא רלוונטי, או אפילו להצביע על דברים ספיצייפיים למרות שהם לא באמת מהותיים לי?


אם היא חתכה, יש בירור נוסף, אך זה כמובן דורש גם את הבירור האם ההצעה היתה רלוונטית. אם לא, למה לא סוננה בדרך? האם ייתכן שהמציע/הדמויות שאצלן ביררו עלי לא מציגים אותי נכון?

אפשר גם לשאול אותה, בטלפון בו היא חותכת או בהודעה אחרי זה, למה היא חותכת. היא לא חייבת לך תשובה, וכנראה שהיא תענה 'הרגיש לי שזה לא מתאים', אתה יכול לבקש הערות/הארות להמשך הדרך, אולי תקבל משהו.

ייתכן שיש בך, במראה/דיבור/התנהלות שלך בדייט משהו מרתיע/מרחיק? האם השקעת בדייט, באת מכובד, פתוח (כמה שאפשר) להכיר, לשמוע ולשתף, התעניינת בה ולא חיטטת יותר מידי? האם חשבת מראש על מקום שנוח לה, מתחשב במה שמתאים לה, לא ליד כל החברות, מקום נעים, אולי אפילו עם שירותים? האם הבאתי לפגישה הראשונה מיץ תרד הולנדי סחוט ועוגיות שעורה ותירס במילוי חסה? התנהגתי מוזר? נסה לשחזר את מהלך הפגישה ולבחון אם היתה התנהגות מרחיקה מצידך.


כשזו אחת או שתיים, יש סבירות שההצעה לא רלוונטית/הן לא פתוחות לקשר, אבל אם זה כבר עם בנות רבות, יש כאן נורת אזהרה לכיוון שלך. מה אני לא עושה נכון.


זו התמודדות קשה. נסה ללמוד משהו מכל פגישה. להתייעל בתקשורת, להכיר גבולות ולהבין מה חשוב לאישה ומה מעניין אותה, למד להתחשב, ובעיקר, להיפתח.


זה נסיון לא פשוט. תדבר עם אבא, תגיד לו, ותתכוון לזה, שקשה לך, שאתה צריך את עזרתו, ושאתה מתאמץ ומשקיע כדי להקים בית לכבודו. קבל את הקשיים הללו באמונה, ויהיו לזכותך.


(מקווה שכתבתי כל מה שחשבתי, כי בטעות מחקתי הכל וכתבתי הכל מהתחלה)


אשריך. יצליח ה' דרכך ותבשרנו בשורות טובות במהרה.

נכון מאוד.נחלת
מזכיר לי אותיsubb16

אכן גם אני הייתי בבעייה כזו עד שלימדו אותי איך לפתח קשר עם אישה.
ואז הכל השתנה שסוף סוף הכדור היה אצלי.
לא בקטע מלחיץ אחי אבל אתה צריך ללמוד אם יוצרים קשר עם אישה.
תחשוב שזו בחורה שהיית רוצה ובגלל שאתה לא יודע איך מפתחים איתה שיחה הכל בורח לך, פשוט חבל.
לכן יש אנשים מאוד מאוד מסויימים שיודעים להדריך אז שווה לפנות אליהם וכן גם לשלם אם צריך.

אתה יכול לתת לי טלפון שלהם?זית שמן ודבש

תודה

יש לך עצה איך לבחון אם זאת באמת הנקודהפתית שלגאחרונה

עוד לפני פגישה מקצועית?

לא תמיד זה אומר משהוהפי

יכול להיות גם שאתה מאוד מוצלח .. וזה מרתיע אנשים

זה במידה ובאמת אתה מראה רצינות ובשלות רגשית בדייטים

מזדההפתית שלג

אם מדובר במשהו עקבי שווה לנסות לבחון את זה בצורה מקצועית

לא מנסיון😬

חוסר נשיותיובללל

אשמח לשאלה שקצת לא נעים לי לשאול.

אני יוצא עם מישהי משהו כמו חודש. הולך אחלה סה"כ, אחלה שיחות, יש צחוקים כימיה ודיבור זורם יחסית.

אבל יש משהו שממש מפריע לי וזה שיש בינינו איזשהו פער באסתטיקה/היגיינה. אני אחד שממש שם לב לדברים וממש רוצה שאישתי תהיה "מטופחת". והיא לא אחת שמתאפרת בכלל, לא לדבר על לק וכל זה.. וגם לבוש דיי פשוט. ואפילו (וממש לא נעים לי להגיד) לא תמיד שמה לב לשערות בפנים…

השאלה מה לעשות עם דבר כזה? אני לא יכול להתעלם מזה.. ברור שגם לי יש עבודה לעשות אבל בסוף יש איזו רמה שאני מצפה ממנה..

שייך בכלל לדבר על זה איתה??

תודה. 

דווקא עם אינדיאנית,חתול זמני

אני חושב שהייתי יכול להסתדר. או אסקימואית (סליחה, אינואיטית. או אלאוטית). בעיקר אינואיטית, כזאת עם מעיל פרווה ענקי שצדה דגים ומגדלת דובים. יוצאת בבוקר להפליג בים הגדול וחוזרת עם ערב לאיגלו. הקטע של הדגים חשוב (כי אני חתול זמני). למרות שכל הקטע הזה של בוקר וערב קצת בעייתי בגרינלנד... למרות שבאזור של נווק זה עוד איכשהו סביר.

חשש גנטיאחד האם שומע

שלום לכולם.

אצלנו במשפחה כולם ממש גבוהים. באיזור 190, והבנות יחסית בממוצע. כל חיי גדלתי כגבוה ותמיד קיבלתי על זה מחמאות, לכן אצלי במוח זה נתפס כדבר מאוד מהותי. 
העניין הוא שאתמול יצאתי לדייט עם בחורה מתוקה ממש, אבל גם ממש נמוכה. ויותר מזה, המשפחה שלה גם ככה פחות או יותר. אחרי שהבנתי את זה פתאום התחיל להפחיד אותי העניין הגנטי (ברור שגובה זו לא מחלה ח"ו והבעיה היא בתפיסה שלי! אבל ככה גדלתי וכרגע קשה לי להשתחרר מזה. ומבקש מראש סליחה אם זה פוגע במישהו). 

השאלה שלי היא האם יצא לכם לחשוב על משהו כזה פעם? מה יהיה הגובה של הילדים? איך אפשר לברר גנטית מה באמת ההשלכות של זה? מכירים משפחות שיש פער גובה מטורף כזה? מה הגובה באמת של הילדים?

חבר'ה, באמת כל פיסת מידע שיש לכם כאן תעזור לי, זו לא פעם ראשונה שאני מתלבט על זה. תודה

אם חשוב לך גנטיקהחושבת בקופסא
תבדוק מחלות גנטיות שמשפיעות על החיים הרבה יותר מכמה סנטימטרים לפה או לשם.
כמו שאמרתיאחד האם שומע

אני יודע שזו לא מחלה, וברור שצריך אכן לבדוק מחלות גנטיות. אבל זה מטריד אותי. הלוואי שלא. 

אני יכול להגיד לך שאני חושב על זה לצד השניל המשוגע היחידי

אבא שלי נמוך, אמא שלי ממוצעת על גבול הנמוך,
וכולם אצלינו די נמוכים במשפחה. (אני נמוך)
אני חושב שאם זה פער, אז זה אמור להתאזן, אבל אין לי באמת ידע מקצועי...
אבל בסוף אם תתרגל לזה, אז הגיוני שגם התפיסה שלך תשתנה.

קודםאחד האם שומע

כל תודה רבה על התגובה נשמה טהורה, מקווה שהשאלה שלי בסדר!

דברי שני, זה ברור שעל רוב פשעים תכסה אהבה..אבל עד שהאהבה תגיע....

 

בשמחה, השאלה שלך טובה,ל המשוגע היחידי

וזה גם מובן מאוד למה זה מפריע לך.

ואני מניח שאתה שואל על הילדים שבעז"ה תאהב אותם איך שהם יהיו...

השאלה בסדר גמור. לא להרגיש אשמה רבותינחלת

על הרגשות שעולות אצלכם. יש להן מקום.

 

אין לי תשובה על כך. אולי להמשיך ולראות אם זה עדיין מפריע.

 

אולי הילדים יהיו גבוהים כמוך? יש לנו שכנים שהיא מאוד נמוכה. ממש.

בעלה די גבוה (לא 1.90) ו90% מהילדים, גבוהים.

 

אבל יכול אולי להיות גם ההיפך כמובן.

 

אגב, קראתי בספר "יומנה של שדכנית" על מישהו שהגיע לאחד מגדולי ישראל

בטענה שאחותו שמה דגש על שטויות; הכירה בחור נמוך ואינה רוצה בו כי

טוענת שתתבייש ללכת איתו ברחוב.

 

הצדיק ענה לו: אלו לא שטויות. זה דבר שצריך לקחת בחשבון אם זה מפריע לה.

 

זה לגבי ההצטדקויות שעולות כאן לגבי הרגשות לגטימיות לגמרי.

 

מה עושים איתן? זה כבר נתון לשיקולו של כל אחד.

 

בהצלחה רבה!

 

הגובה שלי 156 ס"מshaulreznik

כנ"ל לאבא שלי, ואימי עוד יותר נמוכה. לגבר זה לא קל מבחינת הביטחון האישי, לנשים אין בעיה (הן אכן נתפסות כ"מיניאטוריות ומתוקות"). ילדיי נמוכים כמוני, הבן עדיין קטן ולא מוטרד במיוחד, לבת הגובה שלה כלל לא מפריעה.
 

אבל רוב הסיכויים שילדיך יגיעו לגובה ממוצע של 175 ס"מ ואף הרבה מעבר. אז אין מה לחשוש. שאל את הבינה המלאכותית והיא תיתן לך תחזית על סמך סטטיסטיקה קיימת.

תודה על השיתוף!אחד האם שומע

על בסיס מה את/ה אומר את זה? באמת כבר שבוע שאני מנסה להסתכל מסביב על משפחות ולא מצאתי משהו עקבי מדי..חוץ משאם יש גנים נמוכים אז זה עובר הלאה..

ראה את המחשבוןshaulreznik
זה עניין אישי ותלוי בטעם שלך, לדעתינקדימון

מה שלא נכון זה המחשבה שגן גבוה פלוס גן נמוך יוצר גן ממוצע. אם אתיופי יתחתן עם אשכנזיה אז הילד יצא מוקה? זה לא ביולוגיה.

אם חכם יתחתן עם טיפשה אז הילד יצא ממוצע הציונים שלהם? זה לא ביולוגיה.


אחד מהגנים יבוא לידי ביטוי וזו הגרלה שאין לנו איך לשלוט עליה, ומה שכן יכול להיות זה עוצמה משתנה של הגן המסוים - אבל הנטייה תהיה גבוהה או נמוכה, וממש לא נטיה לממוצע.

זה דבר שיש לדעת.


עכשיו השאלה היא מה הטעם שלך בנושא, אם בכלל אכפת לך/חשוב לך, וכדומה.

מעניין מאוד.אחד האם שומע

ברור לי שאין פה נוסחה מדויקת (אע"פ שיש מחשבון באמת כמו ששלחו למעלה חחח..) אבל רוצה לשמוע מנסיון החיים פה של האנשים מה רואים/שומעים מסביב. לדעת האם אני לבד בהתלבוטות הזו והאם יש לה מקום או שזה יצר הרע? 

במקרה קפץ לי השרשור ורוצה להגיבבארץ אהבתי

קודם כל - זה נכון שזה לא תמיד יוצא ממוצע, אבל דווקא בדברים האלו (גובה וצבע עור) יש איזשהו ערבוב של הגנים שיוצר לרוב משהו באמצע (כי יש פה כמה גנים שמשפיעים, ולכן חלק מתקבל מהאמא וחלק מהאבא, והתוצאה מושפעת משניהם. יש תחומים אחרים שבהם רק גן אחד משפיע ואז זה באמת סוג של 'הגרלה' אם זה כמו אמא או כמו אבא).

 

מכירה כמה משפחות של אתיופי ואשכנזיה (או להיפך) והילדים באמת בצבע כמו של תימנים. וגם במשפחה שלי רוב הילדים קיבלו צבע בערך באמצע ביני לבין בעלי (עם שונות בין הילדים, אבל בגדול כולם בטווח שבנינו).


 

ולגבי הגובה - יש לי דודים שהם עם הפרש גובה משמעותי. הבעל בערך 1.90, והאישה סביב 1.50 (להערכתי, לא שאלתי אף פעם...). יש להם 7 ילדים, 2 בנים שקיבלו את הגובה של אבא שלהם (לא יודעת אם ממש בגובה שלו, אבל כן גבוהים מהממוצע באופן ניכר), ו-5 בנות בגובה ממוצע, גבוהות יותר מאמא שלהן אבל לא באופן חריג.

 

חוץ מהחשש לילדיםShandy

זה מציק לך בעין?

מרגיש לך מוזר להסתובב עם מישהי יותר נמוכה בהרבה ולא ממוצעת?

איך הצל/ השתקפות שלכם ברחוב או מול חלונות ראווה מרגישה לך??

כי לגובה כמה שתרצה זה מה שה' קובע

אני באה כמיך ממשפחה של גבוהים

אבא שלי 185 אמא 175 ויש לי אחים 192 188 אחיות 176 175 שזה גובה ממש גבוה לבנות

אבל גם אחים בנים יותר נמוכים - ממוצעים 176

(שזה הממוצע בערך לגברים- 177)

ואני שאני 170 זה גם גבוה לבנות

(הממוצע הוא 163)


 

זה תלוי ילד מה הוא אוכל כמה ישן אם עושה ספורט


 

אני מכירה זוגות שהם הפוכים שניהם מגרדים את ה170 ויצא להם בחור 185

זה משפיע אבל לא מחייב בכלל


 

אז תתיחס יותר להרגשה שלך איך זה נראה בעינך

כמה  זה מפריע לך שהאישה שלך שהיא נמוכה

לא הילדים שלך


 

כי לי זה מפריע🙂

מודה

נסיתי  עם כמה וכמה בחורים אבל אני לא נמשכת לכאלה שפחות מ178-180


 

אני צריכה לראות שיש הבדל גובה בנינו

תודה!אחד האם שומע

האם שאני שואל את עצמי את זה גם. כי זה פרדוקס כזה. ככל שאני מפחד יותר מאיך זה ישפיע על דור העתיד אוטמטית זה משפיע על איך אני מסתכל עליה. 
ובדיוק כמו שכתבת, יצא לי להתסכל על הצל ברחוב וזה, וזה מרגיש לי קצת 'מוזר', כמו אחות קטנה. אבל אמרתי לעצמי שזה אולי סתם קול בראש שצריך לנפץ..מבולבל כבר. 

מסכימה; איך זה מרגיש אצלך, לא הילדים כרגע.נחלת
בעלי גבוה ואני נמוכהמתואמת

שמחה שזה לא הפריע לבעלי...

יש לנו ילדים גבוהים, ילדים ממוצעים וילדים נמוכים. מגוון נחמד

אגב, ההורים של בעלי גם נמוכים, רק הוא ואחיו גבוהים...

גם לדעתי - פחות תחשוב על הילדים העתידיים, אלא על איך זה מרגיש לך מולה, אם מפריע לך להיות בפער כזה מולה. זה עניין של העדפות מראה ולא של גנטיקה...

יש לי דוד 1.98 ודודה שלי 1.65 בערך,Lavender

כל הילדים יצאו גבוהים (חמישה במספר)

ואם אתה שואל אם יצא לי לחשוב על זה פעם, אז בפירוש כן.

בסוף כשאני מתחתנת עם מישהו אני רוצה להוריש גנטיקה טובה לילדים, לא דווקא גובה. 

(לי אישית גובה יותר מפריע בקטע שגבר נמוך מצטייר בעייני כפחות "גברי" אבל לא יפריע לי שיהיו לי בנות נמוכות למשל)

נכון, אבל לא בהכרח.נחלת

אני גבוהה.  ובכל זאת, שמתי לב שיש גברים נמוכים שהם גבריים בהחלט.

כמובן שמטבע הדברים, אשה גבוהה היתה רוצה בעל שלפחות בגובה שלה.

אבל יש גברים נמוכים גבריים ומושכים. לגמרי. וגם גבוהים שלא נראים

גבריים כל כך.

 

מכירה מישהו נמוך נמוך נמוך.....למטה מהממוצע. בהרבה.

אשתו גבוהה גבוהה גבוהה...למעלה מהממוצע.

רואה די הרבה זוגות כאלה.

 

 

 

יכול להיות שגם אצלך זו איזו תסמונת גנטיתמרגול

ויכול להיות שסתם נטיית גובה

כנ"ל אצל הגברת המיועדת.


כי כן, ברור שגובה מושפע המון מגנטיקה, אבל יש מקרים שזה ניתן לבדיקה ממוקדת של 2-3 דברים. לרוב יבדקו בשביל שלא יהיה לשני ההורים (למשל כי אז ההשפעה היא לא רק על הגובה, אלא גם על עוד דברים. או כי זה כבר יצור מצב קיצון)


בכל אופן. אני חושבת שייתכן שיש פה גם עניין של מגדר.

כי כאמור, לגברים גבוהים מאוד, קשה פחות מלנשים גבוהות מאוד. וכך גם ההפך.

אז אתה אולי חושב - מה אם הבן שלי יהיה נמוך מאוד וזה יקשה עליו בזיווג/ביטחון עצמי/ ווטאבר

אבל אני כאישה הייתי חוששת בעבר מההפך - מה אם תצא לי בת מאוד גבוהה?


אני נמוכה מאוד, בעלי מעל הממוצע אבל לא ברמה חריגה, אז לא נראה לי שתצא לי בת 180 חחח


אבל בהחלט מבינה את הקושי של ללכת עם מישהי שנמוכה ממך ב40 ס"מ (מהכיוון של זו שהלכה לצידו של מי שגבוה ממנה ב40 ס"מ, וזה באמת מרגיש לפעמים כמו "ילדה", עד שמתיישבים ואז כבר לא. אבל מבינה)

אשכרהאחד האם שומע

כתבת הרבה ממה שעובר לי במוח. 

ברור שגובה באיזשהו מקום זה יתרון/נורמלי לגבר ואילו לאישה זה יהיה חיסרון מסויים..וכל הקטע שזה גם בדיוק להיפך! ואין לנו איך לשלוט על זה. מצד שני, כמו שכתבתי, יש לי איזו תפיסה כזו שגובה הוא מאוד מאוד חשוב. לכן זה משפיע לי על איך אני תופס אותה וגם עולה הפחד על דור העתיד,..

אם אפשר לשאולשלומית.

למה גובה הוא מאוד מאוד חשוב? ( חוץ מלהגיע למדפים הגבוהים בסופר)

אני ובעלי נמוכים והחיים שלנו מצויינים ב''ה. מקסימום לוקחים שרפרף 

את צודקתאחד האם שומע

לחלוטין. זה דבר שלא בשליטתנו בכלל, והוא לא עקרוני למהות של האדם. והאמת שבגלל שזה לא מאוד חשוב אני כועס על עצמי שזה כל כך מפריע לי! באמת. 
אבל כמו שאמרתי, תמיד גדלתי כך שגובה הוא חשוב, תמיד החמיאו לי על זה ותמיד זה היה לי כיף. לכן זה נתפס אצלי כנראה כמשהו חשוב....

כמו הרבה דברים אחרים שמפריעים לאנשים אחרים

אבל אם גובה מאוד מאוד חשוב בעיניךמרגול

אז זה אמור להיות גם מאוד מאוד חשוב כשאתה חושב על הבנות העתידיות שלך, לא?

להיות בת גבוהה מאוד, זה ממש לא קל.

גם להיות בן מאוד נמוך.


אבל אני אומרת, שאו שגובה זה פיצ'ר חיצוני וזה הכל, ואז באמת לא כזה משנה

או שהוא מאוד חשוב, אבל אז זה חשוב לשני הכיוונים שלא יהיה גובה קיצוני. לא?

ברוראחד האם שומע

קיצוניות לא טובה בשום דבר ובשום מצב. לא מחפש קיצון. 
מבחינתי גובה זה לא הכי חשוב, ברור שהעיקר הנשמה והמידות. עם זאת, קשה לי לשחרר את זה. 

רק אם תתחתן עם מישהי גובהintuscrepidam
תהיה סבירות גבוהה יותר, לא וודאות, שהילדים שלך יהיו גבוהים. וזה תחת הנחה שכל הדורות לפניך גבוהים ככה שיש לכם נטייה להיות גבוהים.
מבחינה גנטיתלגיטימי?

פעם התעניינתי בעניין הגובה, וזה מה שאני יודעת להגיד:

יש תכונות שאפשר לבדוק בדנ"א של אדם, ולהעריך כיצד זה יבוא לידי ביטוי. לגבי גובה, אפשר לקבל הערכה, אבל טווח סטיית התקן הוא עצום, כך שההערכה הזאת מאבדת הרבה מיכולת המימוש שלה.

למה זה קורה? כי יש תכונות שתלויות רק בגן אחד או גנים בודדים, אבל גובה תלוי בעשרות אלפי נקודות שונות בדנ"א. (מקור)

 

אם זה משהו שמטריד אותך ברמה רצינית - לך תקבע תור אצל יועץ גנטי, ותברר.

מכירה הרבה זוגות בהם אחד מבני הזוג יותר גבוה, ומבחינת ילדים - לפעמים כולם בגובה דומה, לפעמים יש מנעד של גבהים.

 

אבל השאלה הגדולה היא:

האם אתה מחפש תשובה גנטית, או שאתה מחפש להשפיע על התפיסה שלך? האם אתה רוצה להשתחרר מהתפיסה הזאת?

כדי לאזן, לדעתי רוב האנשים לא חושבים שלהיות גבוהנוגע, לא נוגע

בפער מהממוצע זה הכי כיף.

אז קח בחשבון שיתכן שגם בשביל הבחורה יש כאן התפשרות מסויימת, ושאולי בזכותה הילדים דווקא יהיו מאוזנים..

אבל זה כל הקטעחתול זמני

הגמרא אומרת שגוץ לא יישא גוצה וגבוה לא יישא גבוהה

בעיקרון קיבלת מחמאות כי אתה גברSeven

לגבר יפה להיות גבוהה

לעומת זאת אם היית אישה 1.9 סביר להניח שלא רק לא היית מקבל מחמאות היית מרגיש חוסר ביטחון על הגובה הזה

בוא נגיד שאני לא מאחלת לבנות שלך להיות 1.9

ההגובה הממוצע לאישה הוא 1.6

איזה חרטההפי

אני 1.60 וסבא שלי כמעט 2 מטר וגם השני ויש לנו מלא גבוהים במשפחה

די עם הבולשיט .

דבר שני תגיד תודה רבה ,בחורה גבוהה מאוד מעל 1.80 זה לא הדבר הכי נשי שקיים אלא אם כן היא מיוחדת 

ולא הייתי חושבת שאגב 1.90 זה יפה לגבר

לא ראיתי בחורה אחת שרוצה 1.90

תגיד תודה שהיא רוצה אותך..

סורי אבל אתה חי בסרט רע

ועוד חושב שהיא הבעיה נו

אתה צריך השתלת מוח

וואו וואואני:)))))אחרונה

אין תגובה

"החיים שלי יפים. יש לי עבודה. מה רע להיות לבד?"נחלת

 

 

זו הכותרת של טיפ באתר "השדכן". יש שם טיפים טובים.

מזכיר לי את התגובה של הבחורה שלא הרגישה צורך

להתחתן. אולי לא קשור, אבל ממליצה על טיפים;

שם וגם באתר של אלי גרון.

זה הטיפ?הפי
הוא מעודד רווקות או חתונה 
הכוונה מדוע יכול להיות מצב בו בחור/בחורהנחלתאחרונה

 

לא מרגישים צורך להקים בית.

 

סליחה. במחשבה שניה, הייתי צריכה להגיב אז, כשאחת המגיבות אמר שאין לה

רצון מיוחד להינשא. זוכרים?

 

אז תחת הכותרת הזו שהבאתי, מביאה יועצת נישואין מקרה מסויים דומה

עם ניתוח המקרה והסבר. 

 

בודאי שמעודדת הקמת בית.

אולי יעניין אותך