ע"י הרעיון הרע המר והנמהר שלך שיר, אז כל ההדגשים שאנו רוצים להעביר לחניכים ההדגשים המיוחדים לנו, לתנועת אריאל! יאבדו, כי במחילה יש לך שתי תנועות ענקיות ועוד תנועה פיצפונת שאת כמות האידיאלסיטים (בבנים) אצלנו אני יכול לספור על שתי ידיים, איזה הדגשים יהיו עיקר, אנו נידחק לפינה! למה אתה חושב שהצעה כזאת באה דווקא מכיוונה של תנועת אריאל, למה זה לא מגיע מבנ"ע או מעזרא? כי הם לא מרגישים צורך בזה להם טוב מאוד עם השמות שלהם, אנחנו אלו שמתביישים בעצמנו ובתנועתינו אז דווקא מאצלנו יצאו(תרתי משמע) אותם האנשים שכלשונו של שיר תעסה 'לא רוצים לעשות טוב לתנועה וכו'" לא הטוב לתנועה זה מעסיק אותם אלא איך אנו עוד נתגמד ונתקטן כדי ליצור 'אחדות ללא אריאלניקים' בעמ"י!
ובקשר להוכחה שהבאת שבכל השנים השמות החדשים היו דומים ביותר לשלושת התנועות הרי הוכחה זו פסולה ושקרית מעיקרה, ולהלן כמה דוגמאות שיפירחו כיונים את דברי כב': והן- 'אחיה' הנושא של תנועת אריאל היה 'תורת חיים בעוז' אין קשר בין אחיה לתורת חיים בעוז
שבט אלעד- הוכחה חזקה- זו היתה השנה הע"ד(74) של בנ"ע לפיכך נקבע השם אלע"ד לציון 74 שנה לבנ"ע. ע"ד זו גם שבט היובל(לבנ"ע!), עז"ד גם שבטי קוממיות וכו'
זה שבשבט נצח היה משהו דומה לעזרא ולבנ"ע זה כי באותה שנה היה גירוש יהודים מארצם! אז לא היית מעלה על דעתך שפתאום יקבעו בעזרא או בבנ"ע שם לא קשור לתקופה כגון 'כלנית'! ההפך שבט נצח הוא השונה כל שאר השנים לא היה שום קשר בין שבטי אריאל לשבטי עזרא לשבטי בנ"ע, וזה מצוין כי לכל תנועה יש את המקום שלה ואת ההדגשים שלה ואת הציבור שלה, ו'אין אחד נוגע בחופת חברו אפילו כמלו נימה' עלינו להמשיך בדרכנו המיוחדת לנו. ולא להתעסק בשטויות ובהבלים. על אחת כמה וכמה לפני שמתקנים בתנועת אריאל את הדברים שבאמת צריכים תיקון(אידיאלים, חוסר במדריכים, חוסר בחניכים, חוסר בקומונרים, חוסר בתקציבים) לעניות דעתי דבריך שיר ורעיוניך הרעים, רק מסיתים אותנו מהדבר שעלינו להתמקד ביותר.
בצפיה לבנין אריאל ולהשארת שמות התנועה כמו שהם ולא לשנות לעזרא את השמות(אף פעם לא חשבתי שאומר זאת)