שדולת א"י בכנסת קוראת לשרי הממשלה לא לסגת מהקווים האדומים שנקבעו ע"י הממשלה, ולא לאפשר שחרור מחבלים לתוך אזורי יהודה ושומרון.
השדולה קוראת לשרים לראות לנגד עיניהם את הקורבנות העתידיים הרבים והוודאיים של הכניעה לטרור, ושל השחרור הסיטוני של מחבלים רוצחים – ולדחות בשתי ידיים את העסקה.
ראשי השדולה, חברי הכנסת זאב אלקין ואריה אלדד, אומרים כי "זהו רגע המבחן של שרי הממשלה, ואנו מצפים מהם לגלות כושר עמידה ולדחות את העסקה, שראש הממשלה עצמו הסביר בעבר עד כמה היא מסוכנת לישראל".