מזכ"ל האו"ם, באן קי מון, אמר בהצהרה משותפת עם ראש הממשלה נתניהו, כי "הידרדרות נוספת תהיה מסוכנת וטראגית גם לישראלים וגם לפלסטינים ותעמיד את האזור כולו בסיכון, אני קורא לכולם לנצור את האש".

"אני מגנה את התקפות הטילים על ידי הפלסטינים נגד ישראל, הן צריכות להפסיק מיד, ישראל צריכה להשתמש במקסימום ריסון", הוסיף באן.