במסגרת ניטור שוטף של מערכות הביוב שמבצע משרד הבריאות באזורים שונים בישראל, נתגלה נגיף פוליו במערכת הביוב של היישוב רהט.
במשרד הבריאות מדגישים, כי לא ידוע על תחלואה ומדובר בממצא בביוב בלבד.
"משרד הבריאות נערך בהיבטים של הגברת הניטור השגרתי, בין היתר במוסדות הבריאות ובמערכות הביוב, והקפדה על רמת החסינות כנגד פוליו בישוב רהט", נאמר בהודעת המשרד.