במסגרת ניטור שוטף של מערכות הביוב שמבצע משרד הבריאות באזורים שונים בישראל, נתגלה נגיף פוליו במערכת הביוב של היישוב רהט.‬‬

‫‫במשרד הבריאות מדגישים, כי לא ידוע על תחלואה ומדובר בממצא בביוב בלבד.‬‬

"‫‫משרד הבריאות נערך בהיבטים של הגברת הניטור השגרתי, בין היתר במוסדות הבריאות ובמערכות הביוב, והקפדה על רמת החסינות כנגד פוליו בישוב רהט", נאמר בהודעת המשרד.‬‬