ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נחת הבוקר בארצות הברית ואמר: "לטנגו במזרח התיכון זקוקים לפחות לשלושה. שניים כבר ישנם – ישראל וארה"ב. עכשיו צריך לראות אם גם הפלסטינים נמצאים. בכל מקרה, כדי שיהיה לנו הסכם, צריך לעמוד על האינטרסים החיוניים שלנו. הוכחתי שאני עושה את זה, מול כל הלחצים, מול כל הטלטלות ואמשיך לעשות את זה גם כאן".
בהמשך היום ייפגש נתניהו עם הנשיא ברק אובמה, ומחר ינאם בכנס השנתי של שדולת איפא"ק.