הולך רגל כבן 47 נפגע לפני זמן קצר מרכב ברחוב גולדה מאיר בחולון.

צוות מד"א מטפל בפצוע ומפנה אותו לבית החולים וולפסון בחולון כשמצבו מוגדר בינוני והוא סובל מחבלות בגפיים.