ח"כ לשעבר הרב חיים אמסלם התייחס לאסון במירון הכבד במירון וקרא לחשבון נפש.

"אנחנו מאמינים שהכול משמיים. יהיה צורך לעשות את השאלה הפנימית - למה זה קרה? אנחנו לא חיים על אי בודד, אנחנו לא מנהלים מדינה בתוך מדינה וצריכים להיות מעורבים עם כל הציבורים. זה דורש חשבון נפש נוקב. אולי ההנהגה פשוט עיוורת".