הסכם התעופה בין ישראל ופולין מאפשר כיום לשתי המדינות לבצע ביניהן טיסות סדירות שבועיות. בעונת הקיץ הקרובה אישרה רשות התעופה האזרחית לפולנים שמונה טיסות סדירות שבועיות בקווים תל אביב- ורשה ותל אביב-קרקוב.

שר התחבורה ציין כי רשויות התעופה של ישראל ופולין צפויות להגיע ביניהם להסכמה כבר בימים הקרובים, שתאפשר למסד את טיסות השכר בין שתי המדינות.

הסכם התעופה בין ישראל ופולין מאפשר כיום לשתי המדינות לבצע ביניהן טיסות סדירות, שבועיות ואילו טיסות השכר הוגבלו למספר יעדים מצומצם. טיסות השכר הישראליות מבוצעות כיום רק לקטוביץ' שבפולין. רוב הטיסות הן של חברת "ארקיע".

חברת אל על וחברת התעופה הפולנית "לוט" מבצעות כיום טיסות סדירות שבועיות בקווים תל אביב- ורשה ותל אביב- קרקוב. כמו כן קיים בין שתי החברות הסכם להפעלת טיסות בקוד משותף ("קוד שרינג").

יצוין כי בעונת הקיץ הקרובה אישרה רשות התעופה האזרחית לפולנים שמונה טיסות סדירות שבועיות בקווים תל אביב- ורשה ותל אביב- קרקוב, לעומת שש טיסות בלבד בחורף.

תנועת הנוסעים בין ישראל ופולין הסתכמה בשנת 2005 ב-125 אלף נוסעים. 43% מהם טסו באמצעות חברת לוט הפולנית, 26% טסו באל על ו- 31% נוספים טסו באמצעות חברות שכר ישראליות.

שר התחבורה ציין כי רשות התעופה האזרחית פועלת בימים אלה לאפשר טיסות שכר ללא הגבלה גם בין ישראל וקפריסין וזאת החל מעונת הקיץ הקרובה.